Já jsem správná cesta

Náš prapředek byl krutý lovec a tak po něm máme na rukou nehty, což kdysi byli drápy, kterými jsme zabíjeli kořist. Když mladý muž spatří pěknou ženu myslí často na to jak ji ulovit, díky ženě je možné mít děti a tak když zemřeme, pokračují děti v našem lovu a ochraňují to, co jsme ulovili. Pokud se podíváte na naše vzory, které obdivujeme, tak to jsou profesionální lovci ve svojí specializaci. Vysoká nás škola učí tomu jak profesionálně ulovit potřebné hodnoty a výhody, abychom mohli svobodně zde žít, musíme mnohé mít. Čím více je dnes lov složitější a obtížnější tím větší je zde i kořist, ulovit velikou dravou rybu to je složité a obtížné. Lovec dnes většinou loví ve skupině a používá k lovu moderní vědu a techniku, obchodník myslí na zisk a politik na moc. Problém nastává tehdy, když je kořistí slabší člověk, kterého zotročíme a tím zde je; degenerace, bída, drogy, fanatismus, pokrytectví, mafie, dezinformace. V přelidněném městě je nám ten druhý nebezpečný, a pokud zde nemáme dostatek soukromí, tak onemocníme a bereme drogy, abychom utlumili nemoc a bolest. Jakmile je zde nadbytek zvěře vede to k tomu, že zde je více dravců a oni udržují početní stavy zvěře ve správné normě. Každý živý systém nějak slouží celému ekosystému, a když umře, tak druhým poslouží většinou i jeho tělo jako potrava. Otrokáři chtějí, aby byli otroci dobří a nebouřili se proti tomu, že za mnoho práce mají malou odměnu. Dobrota je žebrota, jenom zlý lovec se má zde dobře, ovšem jeho život je plný nebezpečí, protože stačí malá chyba a je zde smrt. Dnes končí období, ve kterém byl lov spojen se silou tělesnou, k lovu potřebujeme duševní sílu. Dejme tomu že je zde složitý soudí spor o veliké hodnoty a pokud jej vyhrajeme, budeme se mít dobře. Tak jako mnohdy sportovci použijí zakázané látky, které jim dají sílu, tak i právníci používají mnohé zakázané metody, díky kterým spor vyhrají. Například takový úplatek dokáže zázraky, svým způsobem je veliký plat jenom legální úplatek, díky kterému někdo dělá to, co by jinak nedělal. Následkem je to, že zde není rovnost a tím ani svoboda, co je dovoleno mocným to je zakázáno bezmocným. Chudáci to jsou jenom ovce a bohatí to jsou pastýři, střední vrstva to jsou hlídací psy a oni hlídají stádo před dravci. Vůdce lidí to je jejich pastýř, který se má dobře a to co on řekne to je ovcím svaté, jde o to, že mnohý pastýř bojuje s jiným pastýřem o pastviny a mnoho ovcí zde zahyne. Mnohá ovce sní o tom, že se stane pastýřem, když ne v tomto životě tak aspoň po své smrti? Ten kdo se topí, uvěří i tomu že se stane zázrak a nějak se zachrání, jenže zázrak se nestane a on se utopí v bídě a špíně. Vše co zde je, to je jenom experiment v mnoha formách, který skončí většinou smrtí. Jde o to brát vše takové jaké to skutečně je a nevěřit na pohádky a zázraky, jde o to nebýt kořistí, ale být lovcem. Lovec má mnoho sebevědomí a sebelásky díky tomu on je silnější než to co loví, naopak kořist má málo sebevědomí a sebelásky. Ti druzí vám neustále říkají takové sprosté věty, které zabíjejí vaše sebevědomí a vaši sebelásku protože oni vás chtějí porazit a zotročit. Můj otec byl učitel a tak se mnou podvědomě zacházel jako s žákem a neustále zabíjel profesionálně moje sebevědomí a moji sebelásku. Měl jsem otce rád a jako dítě jsem si naivně myslel, že i otec mě má mnoho rád? Když jsem dospěl a chtěl jsem v dospělosti od otce ekonomickou pomoc, tak se mi místo pomoci jenom slovně ublížil. Vše se mu pochopitelně vrátilo, protože to co dáváme to i dostáváme a tak umíral sám dlouho v nemocnici. Mnohá falešná vládnoucí svatá ideologie jedná stejně jako můj otec a tak taky umře bez pomoci těch, co jí mnoho sloužili. Kázat pití vody a pít sám sladké víno to je starý problém těch co poroučí, jsme lovci a myslíme jenom na dobrý lov. Ten druhý je; blázen, blbec, vůl, svině,….jenže nadávání a ubližování to je začarovaný kruh! Je zde někde ve společenském systému jakýsi hlavní problém, který se musí najít a opravit, ten problém se jmenuje objektivní pravda. Objektivní pravda platí všude a nemá výjimky, naopak subjektivní pravda platí jenom někde a má mnoho vyjímek. Mnohdy si myslíme, že není rozdíl mezi subjektivní a objektivní pravdou a tak uděláme velikou chybu. Objektivně ten druhý není tedy; blázen, blbec, vůl, svině,….on je lovec, který se chce mít dobře a tak nám škodí. Ten druhý nás nezabije, protože se bojí trestu, ale kdyby zde byla situace, kde by mu trest nehrozil a jeho přežití by záviselo na tom, že nás zabije, tak by nás asi zabil! Naše dobrota k druhým je přímo úměrná tomu, jaký máme strach z trestu za to, že nebudeme k druhým dobří! Ti co mají moc, sepisují subjektivní normy a nutí ty bezmocné k tomu, aby je respektovali, krutě trestají ty, co to odmítají. Pomocí odměn a trestů pastýř manipuluje se stádem, a pokud je zde nějaký vzpurný jedinec, tak je on zlikvidován veřejně, aby ostatní dostali strach. Minulost byla plná veřejných poprav a mučení, aby se lidskému stádu nahnal strach, mír to byl jenom boj jiným způsobem. Bylo zde mnoho revolucí a povstání, jenže se změnil jenom trochu povrch, ale uvnitř zase zůstal ten, kdo poroučí a ten kdo poslouchá. Objektivní pravda říká, že jenom smrt je spravedlivá a tím je i řečeno, že naše lidská spravedlnost je k mocným hodná a k bezmocným je zlá. Koho chleba lidský soudce jí, toho i poslouchá, smrt nemusí jíst a tak nemusí nikoho poslouchat a smí svobodně konat. Objektivní pravda je v přírodě a subjektivní pravda je v knihách, zde bylo napsáno to, co vedlo k tomu, že autor za svoji práci dostal dobře zaplaceno. Pokud se někdo někdy pokusil do knihy napsat objektivní přírodní pravdy, vydával se ve veliké nebezpečí, že bude jako zrádce svaté víry zabit. Co to jsou pohádky, které dospělí vypráví dětem? Je to dezinformace, pomocí které chtějí dospělí porazit svoje děti a neuvědomují si, že až děti pochopí to, že jim rodiče lhali, že jim to na stáří rádi oplatí. Dezinformace to je informace, kterou poskytneme nepříteli, abychom jej oklamali a potom jej snadno porazíme. Ideologie je spojená s dezinformacemi, kdy kněží a politici lžou věřícím a voličům tak, že lež z dálky vypadá jako pravda. Kněz tvrdí že zastupuje Boha, ve skutečnosti je Bůh smrt a ona nemá žádné zástupce. Politik zase tvrdí že zastupuje zájmy společnosti, jenže on zastupuje zájmy elity a je mu jedno že spodina umírá hlady. Krásné oblečení skryje ošklivou duši, která myslí na to jak ulovit co nejvíce peněz a moci. Technika se rychle pomocí evoluce zdokonaluje, ale co se týká toho, že staré lži nahradíme novou pravdou, tak zde se nic neděje. Revoluce musí začít od rodiny, ve které bude 6 žen a 6 mužů a oni se vezmou, když jim bude 12 let. Párová rodina je zdrojem; dezinformací, bídy, špíny, protože zde chybí láska a soucítění. Díky armádě vznikla párová rodina, a dokud zde ona bude, do té doby zde nebude vnitřní mír a bude zde jenom očistec. Díky tomu že si medituji objektivní pravdivou meditaci, jsem, jaký jsem a tak mohu pomoci těm, co trpí díky tomu, že nejsou sami sebou. Já jsem dokonalý a vše je k dobru. To moje mediace je, a ona staré dezinformace likviduje, protože zde sebevědomí a optimismus je. Nechtějte změnit společnost, chtějte změnit sebe a společnost se díky tomu změní. Z malé jiskry může vzniknout veliký oheň, tento oheň spálí staré lži a z popela vyroste přírodní objektivní pravda.




Fantasy a Sci-fi: Jeremiho Čítárna
© Jirka 'Jeremius' Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net, 2000 - 2004

http://fantasy-scifi.net/citarna/