19:45:29
19. 04. 2024

Místnost
NWO - nový světový řád
Společností jsou tyto názory a postoje označeny za "konspirační teorie" dobrá, pojďme se tedy společně pobavit o teorii, která poměrně přesně vystihuje naši dobu a naši společnost. Pojďme se pobavit o tom, kdo skutečně stojí za válkami, kdo stojí za hladomory a finanční krizí. Když prozkoumáme všechny důkazy, možná zjistíme, že některé oficiální verze příběhů mají vážné trhliny.

NOVUS ORDO SECLORUM
(nový řád doby)

Místnost má od 17:48:05  26. 02. 2009 pronajatou Arling. Spolusprávce: Ereth. Nimdrit.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23   »»

Hallorn, vloženo 12:48:14  25. 10. 2013

Neros: A čím ten zákaz rekvalifikace odůvodnili?

Neros, vloženo 12:14:06  25. 10. 2013

Dramaturgy posílají dělat klempíře... asi kvůli tomu, že zastřešujeme soudržnost textu.

Tatínek chtěl rekvalifikační kurz, aby dostal práci a ten mu nedovolili (ale já se tomu ani moc nedivím :D)

Hallorn, vloženo 15:26:28  24. 10. 2013

To bude možná podle nějakého úředního fermanu :-/ Kamarádka je taky grafička a taky malovala pokoje...

Nimitz, vloženo 14:36:50  24. 10. 2013

Blbé zkušenosti, nic mi nenašli. Byl jsem ochotný dělat spoustu věcí (a také jsem dělal, ale načerno a často i zadarmo - v očekávání že mě po vyzkoušení vezmou na plný úvazek), ale posílali mě z pracáku na místa kde mě vůbec nechtěli, ať už kvůli odbornosti nebo nedostatku praxe. Nejčastěji mě posílali na místo elektrikáře, přitom jsem slaboproudař... Kamarádku, která je počítačová reklamní grafička poslali dvakrát na místo malíře pokojů...

Hallorn, vloženo 11:45:37  24. 10. 2013

Když jsme u těch pracáků: Jaké s tím máte zkušenosti? Pomohlo to někomu z vás? Podle známých, co šli po škole na pracák to vesměs vypadalo tak, že na ně úřednice hleděla jak na psí exkrement na podrážce a nepomohla jim s ničím (maximálně že nemuseli platit zdravotní a sociální).
Pokud si v té době našli někde zakázku a přiznali to, tak jim z pracáku odpověděli sprostým jednáním a hrozbou kriminálem (beze srandy). A nakonec si všichni našli práci přirozeně, bez úřadu.

Nimdrit, vloženo 23:39:09  23. 10. 2013

Tak co se týče rušení úřadu, fondů a institucí: s některými bez výhrady souhlasím (třeba Český normalizační institut), u jiných souhlasím, že jsou neefektivně nastavené (např. Státní fond ČR na podporu české kinematografie, Kancelář veřejného ochránce práv), ale měly by být dle mě reformovány, NE rušeny, a u řady absolutně nechápu, navzdory tzv. argumentům v hodnocení, jak si někdo vůbec může představit jejich rušení, např. úřadů práce. Argument, cituji: "Úřady práce by se měly zrušit. Zrušením úřadů práce by se otevřel větší prostor soukromým zprostředkovatelům práce. Zrušit by se měly i dotace, které jdou na „vytváření pracovních míst“ v rámci investičních pobídek (2 miliardy), a tedy i jejich kontrola. Zrušit by se měl také zákoník práce a práce by se stala předmětem rovnocenného smluvního vztahu mezi dodavatelem a odběratelem práce - a úřady práce by nemusely dodržování zákoníku kontrolovat. Konečně by se měla zrušit i povinnost platit daň „pojistné na politiku zaměstnanosti“ a měla by být spolu s tím zrušena i podpora v nezaměstnanosti. Lidé by měli vyšší čisté mzdy a větší motivaci k hledání ztracené práce. Lidem by zůstalo ročně k dobru nejen 8 miliard přerozdělovaných formou podpor v nezaměstnanosti, ale i 5 miliard korun provozních nákladů. Prodej nepotřebných budov by vynesl navíc další cca 2 miliardy korun."

Toto je choré, autoritářské uvažování, které vede jedině k zániku demokratických principů ve státě, k tomu, že společnost se bude jen více polarizovat a vnitřně diferenciovat a že velké množství lidí, kteří se naráz ocitnou v existenční nejistotě, bude volit krajní, radikalizované řešení, které by jinak nevolilo.

Přestože letos budu volit pravici, a volím ji již několik let, neboť v době krize je to dle mého rozumný krok, nejsem pravicovému náhledu na svět a uspořádání společnosti příliš nakloněna. Svobodní pro mě prezentují přesně takovou pravicovou stranu, která, pokud by vyhrála volby, by mě pravděpodobně donutila protestovat vůči každému druhému návrhu, který by sestavila. I tak je ale dobře, pokud je bude volit alespoň takové procento voličů, aby překročili pětiprocentní hranici, neboť alespoň trochu vyrovnají pomyslné ramena váhy (aneb děsím se blížící se rozhazovačnosti, kde nic není, tam ČSSD bere tak jako tak).

Felix, vloženo 10:16:50  22. 10. 2013

Teď si nejsem jist, jestli to už, Nimdrit, nevíš. Ale stručně uvedené argumenty úřadů na zrušení jsou například zde:
http://www.nechtenasbyt.cz/urad/
V novém hávu vycházejí pravidelně na http://volby.svobodni.cz//aktualne/
Chceš tedy číst ještě jiné, více rozvedené argumenty? Ty asi volně na webu nevisí, pokud jsou sepsané.

Šance, aby Svobodní mohli realizovat něco ze svého programu není absolutně mizivá.
Zaprvé velice hrdě bojují o to, aby do parlamentu dostali pár poslanců. Podle mého přesvědčení bude mít dost hlasů pro mandát zcela jistě předseda Petr Mach kandidující v Praze. Teď jde o to, jestli republikově dosáhnou na těch 5%, což je velký risk, a Machovi by pak bylo k ničemu, i kdyby měl v Praze 10%.
Zadruhé je nemalá šance, že ČSSD se nepodaří sestavit vládu. Pak zkusí sestavit vládu někdo jiný a Svobodní naprosto jasně už teď před volbami deklarují (tak to má být!), za jakých podmínek nějakou vládu podpoří.
http://volby.svobodni.cz/aktualne/svobodni-smeruji-do-parlamentu-jak-se-tam-zachovame-1/
A to nejsou tak nesplnitelné a radikální podmínky pro někoho, kdo bude chtít vládnout.

Zatřetí, ODS už několikrát napodobila program Svobodných. Na popud Svobodných připustila výjimku nepřijetí Eura, jimi ovlivněna uvažuje o referendu o zůstání v EU. ODS to dělá rpot, že vidí ve Sv. velkou konkurenci k přecházení voličů, ale i svých členů. A až Sv. ve volbách zabodují jako parlamentní strana nebo silná neparlamentní opozice, tyto snahy zesílí. Tím, že SSO dostávají své programové teze do programu ODS jednak přestávají být jediní vyhrocení, druhak zvyšují šance na realizaci svého programu.

Samozřejmě, že šance na realizaci svého programu "Aby tu nechtěly žít ani naše děti" dostane Babišovo ANO mnohem větší.

Nimdrit, vloženo 09:45:45  22. 10. 2013

Sama Svobodné zvažuju taky, ale vadí mi na nich, jak píše Neros, určitá dávka vyhrocenosti. Souhlasím s jednotlivými body programu, ale nemyslím si, že by se měly týkat všech položek, které tam vyjmenovávají, např. zrušení daně z příjmu fyzických osob. O té si myslím, že by se měla snížit. Nebo zrušení veškerých úřadů a organizací, které uvádí, zajímaly by mě konkrétní argumenty, proč zrovna tyhle instituce "nepotřebujeme" (přičemž neříkám, že všechny jsou reálně potřeba). Vystoupení z EU spolu s Británií je docela dobré řešení, dle mě... Nicméně všechny tyto věci nemají šanci protlačit parlamentem, i kdyby se tam dostali s pár křesly, jsou příliš radikální, takže buď z nich stejně sleví (a pak je otázka jak a v jakém rozsahu), anebo holt budou páté kolo u vozu. Šance, že by mohli něco reálně z toho programu realizovat, je absolutně mizivá.

Nimdrit, vloženo 09:32:13  22. 10. 2013

Takhle je to trochu lepší.

Felix, vloženo 13:01:28  15. 10. 2013

TOP09 jsou dobývači renty, příznivci státních regulací, přerozdělování, rozkrádání ve státních zakázkách, jsou příznivci malého stálého zadlužování státu a nikdy nepřispěli zrušení jediného zbytečného státního úřadu.

Srovnávat tuto stranu se svobodnými, jejichž program je přímo protikladný, může pouze vůl, s nímž nikdo nechce mít nic společného.

Fionor, vloženo 00:17:22  14. 10. 2013

TOP09 - na základě hlasování o zákonech za poslední tři roky
když jsem si porovnal, jak bych o některých věcech hlasoval sám, vyšla mi shoda především s TOPkou, takže její poslanci jsou pro mě důvěryhodní a budou dostatečně reprezentovat můj vlastní názor.

Neros, vloženo 00:13:30  14. 10. 2013

A koho máš jako první alternativu?

Fionor, vloženo 23:08:54  13. 10. 2013

Neros: Svobodní jsou (až na výjimky) v pohodě, jen nemají silné charismatické osobnosti a jejich voliči jsou z velké většiny banda volů, se kterými nechce nikdo mít nic společného. Nicméně, až dojde na volby do Evropského parlamentu, mají můj hlas jistý.
V těchto volbách je ale uvažuji už jako druhou alternativu a pokud budou pokračovat stejně i dál, tak za 4 roky (nebo dříve, naše sněmovny nemají dlouhou životnost) můj hlas dostanou.

Neros, vloženo 22:38:31  13. 10. 2013

Felixi, to jsou zrovna ty body, co se mi na nich líbí... Asi hlavně proto, že krom toho CO, říkají i JAK (a má to hlavu a patu).
Jejich stránky jsem dost pročítal a proto jsem krom těchto (myslím, že o nich mluví jako bezodkladných) problémů narazil i na problémy, které mi zas tolik jako problémy nepřipadají. Resp. jsem si všechny ty jejich články, co jsem přečetl, jsem interpetoval jako určitý způsob smýšlení, který mi přijde v některých případech až moc... vyhrocený :D Toť vsjó.

Felix, vloženo 16:18:50  13. 10. 2013

Nerosi, taky se je možné posadit v klidu do křesla, dát si nějakou dobrou kávu nebo kakao a zamyslet se:
Přijde ti velice vyhrocené chtít vyrovnat státní rozpočet?
Přijde ti vyhrocené chtít ústavní zákon o vyrovnaném rozpočtu?
Přijde ti vyhrocené chtít výjimku z povinnosti zavést euro v ČR?
Přijde ti vyhrocené zrušit povinné přimíchávání biopaliv do benzínu a nafty?
Přijde ti vyhrocené zrušit ty opravdu nejzbytečnější úřady? (info o jednotlivých pravidelně vychází na volby.svobodni.cz)

Pokud na dvě a více otázek odpovíš ano, asi opravdu hledej jinou alternativu.

Hall: Máš pravdu. Ale mohlo by být také možným cílem získat vyšší 3-4% než Bobošíková, lidovci, Okamura, a tím lepší startovní pozici i do příštích voleb.
Petr Mach byl od začátku září asi 3x v ČT, 1x TV Barrandov. Je to výrazně lepší, než dřív.

Neros, vloženo 14:38:39  13. 10. 2013

No jo... Svobodní. Taky možnost. Jen furt hledám něco... asi míň vyhroceného.

Hallorn, vloženo 13:18:16  13. 10. 2013

Legacek: To je jasný. Proto jak říkám jim to hodím. Důvod, proč pochybuju o jejich dostání se do parlamentu, nevyplývá z "oficiálních" průzkumů, ale z jejich vlastních statistik z minulosti(viz Výsledky voleb).

http://www.svobodni.cz/8-volebni-kampan/75-preference/

Legacek, vloženo 10:11:48  13. 10. 2013

Hall: Hlavně volit podle svého přesvědčení, ne podle toho, kdo se tam podle zmanipulovaných průzkumů dostane, nebo ne.

Hallorn, vloženo 17:17:19  12. 10. 2013

Felix: Ti svobodní nevím nevím. Hodit jim to chci, ale moc nesázím, že se dostanou. Každopádně by se snad dostali víc do medií, která je v současnosti (úmyslně ?) dost přehlížejí.

Nimitz, vloženo 21:19:22  10. 10. 2013

několik základů pro konspirační teorie...




««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php