12:23:44
26. 11. 2024

Místnost
Ve svitu měsíce, flirtuju nejvíce

místnost o lásce, flirtu, partnerství ale i sexu...a zrovna se bavíme na...
Spiderův účet...

Místnost má od 10:01:43  16. 01. 2002 pronajatou Spider. Spolusprávce: Spider.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   733   »» »

Narwen, vloženo 19:13:21  06. 06. 2007

Nimitz: já ti to neberu ;) jen po mě pak nechtěj, aby ses mi líbil :p

Nimitz, vloženo 19:11:44  06. 06. 2007

Narwen: já jsem poměrně světloplachej, takže ji po venku nosím skoro pořád Bez ní sice dokážu existovat, ale není to ono...

Narwen, vloženo 18:13:03  06. 06. 2007

Nimitz: to nevím, nevybavuju si tě v té ohavné pokrývce hlavy, ale neslíbím ti to, imho kšiltovky dělají z lidí blbečky :o) (jako vzhledově úplně maximálně) Ale to je moje soukromá úchylka, to nic...

verlit, vloženo 14:44:36  06. 06. 2007

Lampáři, uděláme někdy velký sýrový sraz, jo?

Herald: A už mlčím, už se tiše a nenápadně po špičkách plížím ke dveřím a už tu vůbec nejsem ;-)

P.S. A Wensleydale!

Herald, vloženo 14:42:05  06. 06. 2007

nespletli jste si dveře?;))

Lampar, vloženo 14:25:02  06. 06. 2007

Co teprve lancashire, cheshirský sýr nebo cheddar (čedar, málo se ví, že je to původně anglický sýr). I když ani ty plesnivky stilton nebo blue dorset nejsou špatné.

Eržika, vloženo 14:13:40  06. 06. 2007

a nakonec byste skončili krmením latimerie 4567 druhem sýra :-)

verlit, vloženo 13:30:22  06. 06. 2007

Lampář by testem prošel :-)))
Ale informace o sýru by mě taky celkem potěšila. Záleeželo by na tom, jakého typu sýr je, jestli je zrající, jak dlouho a tak podobně. Navázat bychom mohli plynule tím, jak je zajímavé, že zatímco tavené a plísňové sýry jsou u nás populární, kvalitní tvrdé sýry, které milují v Anglii, se u nás moc neuchytily. Např. takový Red Leicester :-)))

Lampar, vloženo 12:20:23  06. 06. 2007

verlit:
doplním tě ve dvou směrech:

- partner musí být takové kultivované reakce nejen schopen, ale musí chtít očekávaným způsobem zareagovat. Jinými slovy, když za partnerem přiběhneš s tou latimerií a on sice pochocí co a proč mu říkáš, ale zareaguje tak, že ve Francii uhnětli 4567. druh sýra, který smrdí úplně jinak než těch 4566 předchozích, tak asi nesplní očekávání,

- ta latimérie na Baltu bude muset být podivná dvakrát, protože je to hlubinná (pra)ryba a Balt je na ní moc mělký.

ACE, vloženo 12:07:39  06. 06. 2007

Ad. Nefrit - souhlasím, proto jsem navrhnul tu změnu tématu (i když jsem si neodpustil vypíchnout moc pěknej Lampářův přízpěvek, který mi přišel jak z nějakého Haškova nebo o. Pavlova literárního díla - mea culpa :-) ) ... už pár přízpěvků zpátky mlátíme prázdnou slámu nebo od tématu odbíháme i když Verlit to teď zase směruje zpět.

Verlit - apriori se tohle nedá podle mě vyžadovat, různí lidé různý rozhled a můžou se navzájem časem dost obohatit pokud jsou přístupní zájmům a oborům ve kterých je dobrý jejich partner. Počítat s tím, že najdu člověka, který mi bude duševně blízký, bude se mi líbit a ještě bude úplně na stejné úrovni jako já no to bych už asi fakt chtěl trochu moc ;-) ... já na zázraky nevěřím :-)

verlit, vloženo 11:40:48  06. 06. 2007

No tak já budu oponovat – mám spoustu kamarádů se středoškolským vzděláním, výborným rozhledem, báječně si rozumíme a není v tom nejmenší problém (zvlášť vzhledem k tomu, že škola už je dlouhá desetiletí za námi a život člověka taky otříská a naučí).
Ale na partnera mám vyšší nároky, je pro mě prostě klíčové, aby opravdu stačil mému rozhledu. Potřebuju, abych se mohla přiřítit od počítače, vychrlit na něj, že na Baltu byla spatřena latermie podivná a on musí rozumět tomu, co je latimerie a proč by to byla taková událost, kdyby ji objevili v Baltickém moři. A obdobně široké povědomí potřebuji, aby partner měl prakticky ve všech základních oblastech – literatura, věda, historie, biologie...protože já ho mám taky. Pokud tohle partner splňuje, pak je mi vzdělání lhostejné – ale je také fakt, že tohle povědomí obvykle JE výsledkem studia. Protože v jeho rámci se člověk leccos naučil a taky měl čas a motivace své zájmy rozvíjet a kultivovat, se spoustou vášnivě diskutujících spolužáků :-)
Na druhou stranu, pokud má člověk sklony k tomu, aby ho takové věci zajímaly, tak obvykle nakonec na té VŠ stejně skončí.

Takže úplně upřímně, partner se středoškolským nebo dokonce základním vzděláním by musel mít všeobecný rozhled na úrovní hodně vzdělaného vysokoškoláka, aby mi vyhovoval. Proto jsem byla taky léta přesvědčená, že takový chlap neexistuje, aby splnil všechny mé vysoké nároky ;-) A kupodivu – on existoval a dokonce má pocit, že já naopak splňuji všechny jeho. Pak že se zázraky nedějí :-)

Apache, vloženo 11:38:36  06. 06. 2007

Nefrit: "...jestli má prostě jen každý tendenci dát najevo jak je tolerantní..."
Doufám, že jsem dal jasně najevo, že nikomu nic tolerovat nemíním.

Nimitz, vloženo 10:44:33  06. 06. 2007

Narwen: doufám že patřím mezi 30% zbylých :-))

Nefrit, vloženo 10:12:52  06. 06. 2007

Teď budu možná trochu OT:

Posledních dvacet příspěvku každý jinými slovy říká, že lidi nevzdělaní mohou také byt osobami úctyhodnými. Kteří žijí plnohodnotný život a zastávají ty správné zásady.

Popravdě váže nevím jestli to je rekce na něco co jsem napsala já nebo někdo jiný nebo jestli má prostě jen každý tendenci dát najevo jak je tolerantní, když to udělalo těch dvacet předním.

Možná jsem špatně pochopila smysl diskuze, ale podle mě nemáte oponenta … a pokud jím mám být já, tak si ještě jednou přečtěte co jsem napsala.

ACE, vloženo 09:01:29  06. 06. 2007

Trochu se mi u posledních přízpěvků ztrácí téma tak zkusím aspoň reagovat na Lampářův dlouhý přízpěvek, který se mi stejně jako Kroc moc líbí.

"Nezáleží na vzdělání, ale na tom, jaký jste člověk a jak se svými dary, ať už jsou po předcích zděděné nebo za života získané, zacházíte a jak a komu jimi prospíváte. Vzdělání může být prostředkem k tomu, abyste své dary lépe poznali a a lépe s nimi zacházeli. Může, ale nemusí, to záleží jen a jen na vás."

Tohle mi přijde důležitější než nějaké kastování ve vzdělání nebo v čemkoliv jiném. Asi jsem nezdolnej optimista ... i když mě třeba život ještě časem vyléčí ;-)

A jinak závidím panu Pekárkovy jeho empatii, musel bejt vážně dobrej :)

To Nefrit (potažmo nejen to her :o) )- já bych to téma priority úplně nazavrhoval, Imho je opravdu mají skoro všichni stejný, akorát bych to neviděl tak pragmaticky jako Nimitz. Odhlédneme-li teda od toho když člověk nemá co jíst a kde spát atd., to jdou potom veškeré duševní priority stranou.

Narwen, vloženo 07:43:32  06. 06. 2007

mám jeden velice nepříjemný předsudek :o) 70% lidí s kšiltovkou na hlavě mě dokáže znechutit :o)

Amété, vloženo 00:11:48  06. 06. 2007

"Lampar, vloženo 01:17:53 04. 06. 2007
Amété:
Ad: Co se mi líbí na mužích?
Jezuskote, ty znáš nějakého takového? Rád bych ho poznal! "
Ano, znám! A ne jednoho!
To, že jsem jmenovala samé pozitivní vlastnosti, neznamená, že má JENOM je... to nemá žádný živý mužský... (a většinou je to, zda je vlastnost pozitivní nebo negativní jenom otázka míry)

Maganlen, vloženo 22:56:59  05. 06. 2007

Dělníci by opravdu nevyprojektovali knihovnu na Letné, přesto ji projektanti bez dělníků asi nepostaví. S prominutím napadly mě veřejné WC. Vysokoškolák také potřebuje, aby tam bylo čisto, doplněné mýdlo a toaletní papír. Nikdy by mě nenapadlo tou v devadesáti procentech protivnou osvůbkou, která to má na starost opovrhovat. A tak je to se vším. Potřebujeme jeden druhého.
Nezáleží mi na tom, zda můj partner má VŠ nebo ne. Mám ho ráda takového, jaký je. A právě proto.

Kroc, vloženo 22:52:45  05. 06. 2007

Lampar: to bylo krásné...

Apache: to máš pravdu, idiot je dycky idiot, akorát má buď sako nebo montérky

Prostě: VŠ není záruka inteligence jak "normální", tak sociální.

Apache, vloženo 18:29:34  05. 06. 2007

Za komančů by si bez protekce mohlo mnoho dnešních studentů (a že dnes studuje opravdu kdejaký pablb) o nějakých studiích leda tak nechat zdát. Byli by z nich ze všech dělníci a dělnice, a vysokou by přenechali dětem z "nezávadných" rodin. Možnost studií na vysoké by nakonec stejně nejspíš pokládali jenom za hloupý vtip. V tomto se doba jednoznačně změnila. Máme tu stále více vysokoškoláků, kteří nemají ponětí o tom, kde se píše tvrdé nebo měkké y / i, a pro které je např. takové čtení knih ztrátou času.
Dnešní dělnická třída má pak úplně ty samé vlastnosti, akorát že navíc smrdí grošem, a nezná tolik cizích slov, protože se je neměla kde napapouškovat. Jinak prašť jako uhoď.
Vyštudovaný idiot bude vypadat vždy líp než nevzdělaný idiot, i když jsou v podstatě jedna parta.

« ««   733   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php