13:31:24
26. 11. 2024

Místnost
Místnost o místnostech

Vítejte v Místnosti o místnostech (MoM). Místnost by se dala funkčně rozdělit na dva tábory, tábor hostů a tábor správců:
Pro hosty/potencionální správce...je tato místnost místem, kde se mohou najít nová témata pro místnosti. Hosté by zde měli hledat své společné zájmy a zjišťovat, zda-li má cenu založit místnost o nějakém tématu. Ovšem pozor! Není tolerována slovní přestřelka, která vždy končí jen nepříjemnostmi. Zde by také hosté měli napomáhat správcům v jejich práci - pokud máte nějaký návrh ohledně správcování, zde je pro něj místo. Nebo pokud máte nějaké nejasnosti ohledně správcování - sem s nimi. Jistě vám zde poradí.
Pro správce...platí toto taktéž - jestli máte nějaké nejasnosti ohledně správcování, sem s nimi. Místnost je také určena nejen k věcem důležitým, ale také užitečným - jednou z hlavních náplní této místnosti by měly být poznámky a popřípadě stížnosti ohledně správcování obecně. Takovéto poznatky směřujte ve vší slušnosti na Jeremia - pokud vás napadne něco nového, co by vám usnadnilo správcování.

Takže, hosté, hledejte zde témata, která vás společně zajímají - pokud takové najdete, není nic lepšího a lehčího, než když někdo z vás založí novou kvalitní místnost po předchozí dohodě a souhlasem s ostatními. Mílí správcové, stěžujte si, mějte připomínky a...snad vám pomůžu ve vaší těžké úloze správců.

Pronajmout si místnost

Chcete podporit Tavernu?

Místnost má od 22:54:06  02. 02. 2002 pronajatou Jeremius. Spolusprávce: toomz.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   26   »» »

Marcus m, vloženo 21:04:19  12. 05. 2009

Jen pro pořádek dodávám -a důrazně vyzývám-, že netřeba rozhazovat rukama směrem ke Klair. Tohle je vskutnu čistě procedurální debata, poněkud jen uspíšená jejím zákrokem, který bych velmi zdvořile označil za právě tak příznačný jako dobře míněný. Už jsem ho charakterisoval, ale o tom, že byl dobře míněný nemám důvod pochybovat.

Orki, vloženo 21:02:53  12. 05. 2009

ad "neveřejnost": bylo to zmíněno už v návrzích k Taverně, myslim, že to představuje docela užitečnej mezikrok mezi "vidí úplně kdokoliv" a "vidí jen ten, komu to explicitně povolim" a není to jen nepromyšlenej výkřik do tmy, docela jsem si to přebíral a vychází mi samý klady..
Naopak teď okamžitej nápad je možnost organizovat uživatele do skupin, ale to by bylo asi složitý a konečnym důsledku nepřineslo adekvátní ulehčení.
sorry za dlouhé OT, v případě zájmu můžem probrat jinde..

verlit, vloženo 21:01:25  12. 05. 2009

Ageolite: No právě, že to nic neřeší. Můj názor je od začátku, že si člověk musí stále uvědomovat, že i v tak domáckém prostředí, jako je Taverna, je ve skutečnosti ve zcela veřejně a anonymně přístupném internetovém fóru - a vyplývá z toho holt neříkat nic, u čeho by mi vadilo, kdyby si to někdo přečetl.

Jinak chápu, že to byla rychlá a okamžitá reakce. Ale zasloužila by si následné vysvětlení, když už vůči nikomu jinému, tak minimálně správci místnosti a jejím spolusprávcům.

Mivka, vloženo 21:00:57  12. 05. 2009

Verlit- na druhou stranu by takový člověk musel vědět, že ty informace chce hledat na taverně a tudíž se i přihlašovat, zatímco takhle na to klidně může narazit kdokoliv jen tak když si třeba zadá mou přezdívku nebo nacionále do vyhledávače, což mi přijde jako přesně tento případ (ale pořád nevím, co se děje).

Já se přiznám, že mi tahle místnost jako soukromá ale vůbec nevadí, respektive víc by se mi líbila jako neveřejná, druhá věc už je, jestli se Klair s nikým neporadila, na druhou stranu věřím, že pro to mohla mít dobré důvody, takže bych počkala s nějakými závěry než ona dostane možnost se k tomu vyjádřit :)

Ageolite, vloženo 20:58:49  12. 05. 2009

verlit: to je ten problém, trvá to chvilku. A těžko můžeš někomu bránit se tam podívat. Tohle nevyřeší ale pak ani přesunutí do soukromých, protože by dotyčný mohl požádat o vstup!

Ageolite, vloženo 20:56:26  12. 05. 2009

Orki: to je výborný nápad.

verlit: Asi to byla okamžitá reakce Klair na danou situaci, ale nejsem si jistá, že je to to nejlepší možné řešení. A pokud jde o smazaní příspěvků dané osoby, z příspěvku Klair v Křesle vyplývá, že ona nemá o tom oprávnění mluvit, že není dobré mluvit o tom, kdo tím postiženým je. Smazání příspěvků by ukázalo, kdo to je.

Silmarien, vloženo 20:54:54  12. 05. 2009

Som presvedčená, že Klair to myslela dobre a urobila, čo v danej chvíli pokladala za správne.

verlit, vloženo 20:54:28  12. 05. 2009

Orki: A co by to vyřešilo?
Tak by si to přečetl PŘIHLÁŠENÝ host, no. Pokud to byl někdo, kdo znal dotyčného/dotyčnou osobně, což z celé kauzy jaksi vyplývá, tak by mu to za to drobné zdržení stálo. Zaregistroval se trvá pár vteřin.

Nimitz, vloženo 20:53:35  12. 05. 2009

Jestli tu bude převládat názor, že zamčení místnosti byla blbost, tak já mám myslím i pravomoc ji znovu dát mezi veřejné. Ale rád bych dal nejdříve slovo Klair a nedělal narozdíl od ní něco ukvapeně.

Orki, vloženo 20:51:35  12. 05. 2009

..A znovu se jeví status "neveřejné" místnosti, kam by měl přístup každej přihlášenej, jako funkční a vůbec fajn nápad..

verlit, vloženo 20:46:55  12. 05. 2009

Marcus: :-)) Já si nemohla vzpomenout, jak přesně to úsloví zní!

verlit, vloženo 20:46:28  12. 05. 2009

Celou tu otázku opatrnosti/zachování soukromí jsme tu řešili a není to zas tak dávno, ne?
Netušila jsem navíc, že zamčení místnosti proběhlo takhle hekticky a bez domluvy více osob. To se mi ale vůbec nelíbí.

Nakonec pokud to správně chápu - a mohu jen spekulovat, protože vysvětlení nemám - tak stejně už je s křížkem po funuse. Někdo si přečetl něco, co neměl. Už se stalo.

Co se tedy vyřešilo následným zamčením celé místnosti?

Pokud to někomu ublížilo, je mi to moc líto, ale řešením pak může být v krajním případě smázání všech zpráv dané osoby. Drastické, ale budiž. Pořád lepší než zamčení místnosti, která tak pozbývá smyslu.

Nimitz : V tom případě díky moc, že ses toho ujal!

Marcus m, vloženo 20:42:19  12. 05. 2009

Zavřela se stodola, koně jsou v prachu...poněkud příslovečné. Do té místnosti nechodím, vstup proto nežádám, ba nakopak s ohledem na to co psali velmi správně předřečníci, nyní rozhodně ani nechci. Tohle jen podotýkám jaksi v procedurální debatě.

Nimitz, vloženo 20:37:40  12. 05. 2009

Já s vámi také souhlasím a nelíbí se mi to.

Navíc čekám od Klair vysvětlení, proč tuto "hurá akci" s nikým předtím neprobrala, a proč to udělala bez vědomí správce Lampáře a ostatních spolusprávců
(navíc se zcela vykašlala na to povolování vstupu, dala ho jen sobě - i Lampářovi jsem ho musel povolit já)

Ageolite, vloženo 20:31:01  12. 05. 2009

Je pravda, že je potřeba počítat s tím, že pokud je místnost veřejná, tak si ji může přečíst kdokoli. Podobným způsobem by za chvíli mohla jít do soukromých Dutá vrba, kde se kolikrát probírají soukromé věci, problémy.

A je pravda, že přesunutím místnosti do soukromých se limituje přístup. Myslím, že nově příchozí případně nebudou mít šanci se do té místnosti dostat, protože je to ani nenapadne. A tím pádem vyvstává otázka, zda má cenu pokračovat v dosazování lidí do křesla, pokud bylo účelem, aby se Taverníci dozvěděli něco o sobě navzájem.

verlit, vloženo 20:28:39  12. 05. 2009

Souhlasím s toomzem a Deidre a Silmarien ve všech bodech.

Silmarien, vloženo 20:21:09  12. 05. 2009

Jedna vec je, že ma to mrzí. Druhá vec je tá, že sme všetci vedeli, že verejné miestnosti na Taverne si môže pozrieť ktokoľvek a aspoň ja som do kresla sadala s týmto vedomím.
Dočasné uzamknutie chápem, ale tiež sa mi zdalo, že predošlý model (medailóniky osobností) nezanikli, len sú dočasne odložené, keďže sa našiel atraktívnejší formát miestnosti.

Deidre, vloženo 20:10:19  12. 05. 2009

Dobrá otázka, taky mě napadlo, jak se to s Křeslem potáhne dál? To už tam až do rozpadnutí křesla na prach budou sedávat a trůnit pouze taverníci?
Nebo bude "závadný obsah" a veškeré rozhovory vymazány z matrixu, uchovány na někoho discích a vydány jen v případě požádání a zvědavosti?
Protože nám k tomu bylo řečeno jen hodně málo, jen že kdosi kamsi cosi, a kvůli tomu se celá mísnost zamkne? Dobře, ale bude to jen dočasně?

toomz, vloženo 20:01:19  12. 05. 2009

Well, dovolím si nesouhlasit, původní koncept křesla byl absolutně nezávadný, dodatečný obsah (osobní rozhovory s návštěvníky) byla dobrá myšlenka, která v soukromé místnosti pozbývá smyslu... O problémech se soukromím (a googlovatelnosti našich veskrze soukromých rozhovorů) víme, často na to poukazuji, ale tohle není vůbec řešení.

Prosím dejte mě pryč ze seznamu povolených hostů v Křesle, kam jsem byl automaticky dosazen, budu trucovat zvenčí a doufat, že zas někdo dostane rozum.

Skritek, vloženo 19:29:51  12. 05. 2009

Nimitz: děkuji

« ««   26   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php