08:57:03
25. 11. 2024

Místnost
Místnost o místnostech

Vítejte v Místnosti o místnostech (MoM). Místnost by se dala funkčně rozdělit na dva tábory, tábor hostů a tábor správců:
Pro hosty/potencionální správce...je tato místnost místem, kde se mohou najít nová témata pro místnosti. Hosté by zde měli hledat své společné zájmy a zjišťovat, zda-li má cenu založit místnost o nějakém tématu. Ovšem pozor! Není tolerována slovní přestřelka, která vždy končí jen nepříjemnostmi. Zde by také hosté měli napomáhat správcům v jejich práci - pokud máte nějaký návrh ohledně správcování, zde je pro něj místo. Nebo pokud máte nějaké nejasnosti ohledně správcování - sem s nimi. Jistě vám zde poradí.
Pro správce...platí toto taktéž - jestli máte nějaké nejasnosti ohledně správcování, sem s nimi. Místnost je také určena nejen k věcem důležitým, ale také užitečným - jednou z hlavních náplní této místnosti by měly být poznámky a popřípadě stížnosti ohledně správcování obecně. Takovéto poznatky směřujte ve vší slušnosti na Jeremia - pokud vás napadne něco nového, co by vám usnadnilo správcování.

Takže, hosté, hledejte zde témata, která vás společně zajímají - pokud takové najdete, není nic lepšího a lehčího, než když někdo z vás založí novou kvalitní místnost po předchozí dohodě a souhlasem s ostatními. Mílí správcové, stěžujte si, mějte připomínky a...snad vám pomůžu ve vaší těžké úloze správců.

Pronajmout si místnost

Chcete podporit Tavernu?

Místnost má od 22:54:06  02. 02. 2002 pronajatou Jeremius. Spolusprávce: toomz.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   63   »» »

Nimitz, vloženo 20:14:18  31. 07. 2007

Nevím co je na názvu Televize nepřesného. Vyjadřuje přesně svůj obsah. Ale udělám k ní lepší popisek.

Středozem vs. Svět má popisek, který vysvěluje o čem je novým návštěvníkům. Pravda, Toomz je mistr v pojmenování místností tak aby návštěvník neznalý souvislostí nepochopil oč v ní kráčí. Např. ten kdo nečetl Harryho Pottera, asi nikdy nepochopí o čem je Denní Věštec

Quadrix, vloženo 19:10:25  31. 07. 2007

Myslím, že na Taverně je několik místností (a možná k ní patří i právě zmíněná Televize), jejíž názvy nevyjadřují přesně to, o čem se v nich diskutuje (viz nápověda k zakládání nových místnosti) - typickým příkladem je místnost "Středozem vs. Svět".
Je mi jasné, že jsou tu návštěvníci s uměleckou duší, kteří nechtějí přímý a jednoznačný název a raději dané téma vyjádří nějakým zajímavým obratem, případně návštěvníci, kteří jsou na název takových místností zvyklý a nechtějí ho měnit.
Nicméně myslím si, že stále je tu dost taverníků, kteří danou místnost nikdy nenavštíví, protože třeba nevědí, že se v ní diskutuje o tématu, které je zajímá (z názvu si to neodvodí).
Proto bych se přimlouval za přejmenování takových místností, aby jejich název jasně vyjadřoval, o čem se v nich mluví a mohl případně přilákat návštěvníky, kteří tuto místnost doposud neznali. A pokud je přejmenování jedné místnosti příliš velká "prkotina", nebylo by špatné provést přejmenování hromadné - myslím, že návštěvníci místností, kterých se to týká, by na ně sami mohli upozornit. A až se jich nashromáždí "dostatek", stačilo by požádat Jeremia o hromadné přejmenování.

Nimitz, vloženo 17:53:53  31. 07. 2007

Klidně si místnost o seriálech založ nebo přejmenuj, ale potom okamžitě zažádám o smazání místnosti Televize, protože bez příspěvků o seriálech bude zralá do sklípku.

Bilbo, vloženo 17:50:28  31. 07. 2007

Chjo... to je fuk, nechci se hádat.

Nimitz, vloženo 17:12:29  31. 07. 2007

Ehm, a o čem asi místnost Televize je? Zejména o seriálech. A jak už jsem psal, 95% příspěvků v ní také o seriálech je, takže ostatní o jejím účelu a využití mají jasno.
Otravovat Jeremia s přejmenováním kvůli takové prkotině nebudu. Naopak si myslím, že krátký název je mezi těmi delšími ve výpisu tím pádem viditelnější.
Také už tu jedna místnost se seriály v názvu je, a mohla by se tím pádem vizuálně plést (Star Trek a jiné sci-fi seriály)

V místnosti Televize je debaty celkem málo, takže tam diskuze nepřetéká, a pokud ano (v případě LOSTu), tak se vytvoří samostatná místnost.

Bilbo, vloženo 16:27:48  31. 07. 2007

Nimitz: A nebo to napíšu sem... co takhle změnit název místnosti "Televize" třeba na "Televize a seriály" ? Udělat tam pár přídavků do záhlaví o seriálech, případne o tom vytvořit vývěsní štít. Klidně bych dělal spolusprávce, ehm :-)

Bellatrix, vloženo 15:04:34  31. 07. 2007

Službu konající strašidlo :o) Marcus je někdy dost vtipný :o)
Jinak teda taky občas s těmi seriály váhám, kam zamířit...

Bilbo, vloženo 17:17:00  28. 07. 2007

Nimitz: OK, ještě něco mě ale napadlo, ale to Ti hodím do pošty.

Nimitz, vloženo 17:06:01  28. 07. 2007

Bilbo: Já nestírám. Já logicky uvažuju o pár kroků dopředu. Pokud by vznikla místnost o seriálech, tak se místnost Televize může rovnou smazat. Z 1539 příspěvků se jich nejméně 1400 týká seriálů...
Druhá věc - čím více tu bude místností s podobným určením, tím větší zmatek, a spousta lidí si pak ani nevšimne že je tu místnost s určitým tématem. Kolikrát týdně se tu stává, že někdo někoho usměrňuje do místnosti, o které ten dotyčný nevěděl, a proto dával dotaz do místnosti méně vhodné...

Bilbo, vloženo 16:56:27  28. 07. 2007

No dobře, dobře, pane "hnedmusímvšechnosetřítaťjetocochce" Nimitz :-)

Byl to jenom návrh... já bych tu totiž moc rád měl místnost o všech seriálech. Tamty místnosti, o kterých mluvíš totiž po čase zamrzly nebo se tam objeví jeden příspěvek za x dní (snad kromě Lostu). Kdyby byla místnost čistě vysazená na širší okruh tohohle tématu, tak by to podle mne bylo mnohem pružnější. A místnosti specializované na některé seriály samozřejmě rušit nechci :-)

Nimitz, vloženo 15:59:52  28. 07. 2007

Bilbo: nesouhlasím
Pokud má seriál dostatek příznivců, tak má vlastní místnost (MASH, LOST) případně je místnost pro určitý okruh seriálů - "Monty Python" pro britské sitcomy, "Star Trek a jiné scifi seriály" pro SF seriály. Zbytek seriálů vyvolá natolik menšinovou debatu, že ji pojme místnost televize. A na to přesně jste mimochodem tu místnost kdysi chtěli, jen ji nikdo nebyl schopný založit, takže jsem to udělal já.
Kdyby se v ní nemluvilo o seriálech, tak se může rovnou smazat, protože by v ní už žádná debata neprobíhala...
---
Místnost MASH 4077 není úplně mrtvá, když zrovna seriál jede tak se tam o něm občas mluví. Někteří by si třeba i rádi přečetli staré příspěvky. Kdyby z ní vznikla místnost nová, tak si za chvíli nikdo nebude pamatovat že to byla místnost o MASH.

Narwen, vloženo 15:40:39  28. 07. 2007

já třeba do televize nechodím, možná právě proto, že se tam mluví o seriálech a nejlíp, které v televizi (v té běžné české) vůbec neběží..

Dara, vloženo 15:36:32  28. 07. 2007

no nevim, v televizi to taky až tak moc neběží a když tak se tam mluví o těch seriálech, ne?
Ale zase když by to nebyla nová místnost

Bilbo, vloženo 14:34:28  28. 07. 2007

Návrh: Hele byli byste pro místnost o seriálech (jako o všech všeobecně)??? Já jen, že tu nic takového zatím nemáme, jasně je tu místnost "Televize", ale ta by měla spíše sloužit pro debaty o tom, co teď zrovna běží na našich příjimačích, tohle by byla místnost speciálně zaměřená seriály, nové, staré, hrané, animované... určitě by bylo o čem debatovat.

A aby se zase zbytečně nemusela zakládat nová místnost, tak bych měl nápad udělat tuhle místnost z mé místnosti "MASH 4077". Stejně je to tam už delší dobu zamrzlé a takhle bych jenom trošičku více rozšířil téma a o Mashi by se tam mohlo stejně povídat i nadále :-)

Takže bych jenom poprosil Jeremia o změnu názvu místnosti, já už si pak poupravím záhlaví a všechno ostatní potřebné.

Co vy na to, bando? :-)

Nimitz, vloženo 22:23:21  25. 07. 2007

Také myslím. Ve filmech by se toho moc nedozvěděl, nehledě na to, že filmy většinou vychází z literární předlohy...

Bilbo, vloženo 21:30:58  25. 07. 2007

Nebo třeba The Longest Journey.

Místnost - třeba Fantasy-scifi literatura, co myslíte vy ostatní?

Quadrix, vloženo 21:13:18  25. 07. 2007

V které místnosti můžu nadnést dotaz týkající se veškerých fantasy/sci-fi světů (filmových, literárních, herních, atd.)?
Konkrétně by mě zajímaly světy, kde jsou 2 hlavní protichůdné principy magie a technika (jako např. ve hře Arcanum).

Genevieve, vloženo 15:17:54  21. 06. 2007

Agáve, Aditu: děkuju :-)

Aditu, vloženo 12:16:30  21. 06. 2007

jj, souhlas stím, že Slovani se klíďo můžou probírat v Mytologii, příp. Portě ...

a na historii a pomvědy je porta jak dělaná :)

Kroc, vloženo 12:02:17  21. 06. 2007

Deidre: není to Zabavíme supa? :o)

« ««   63   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php