18:13:27
21. 11. 2024

Místnost
Všetko o Baldur´s Gate
Baldur's Gate - 902 10 Super parta z "Chudinské čtvrti"...

Místnost má od 20:05:53  08. 04. 2002 pronajatou Krtko. Spolusprávce: Merlkir. Imeolla.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9   »»

Nimitz, vloženo 20:49:03  25. 06. 2015

Teď jsem si vzpomněl, jak má první pošta z července 2001 byla debata s Bilbem, o tom jak nejlépe porazit Sarevoka :-)

Sikar, vloženo 20:41:26  25. 06. 2015

Strategie:
1) Naboostit se. Oleje rychlosti, modlitba, ochrana proti zlu a ochrana před strachem.
2) Naběhnout na místo činu.
3) Mlátit do čarodějky (smrt během tří sekund).
4) Současně s tím na démona seslat takovou tu hezkou kouli, díky které bude po více než půl minuty uzavřen od okolního světa.
5) Pár fireballů na zadní kultisty, rychlá práce zbraní pro vyřízení zbytku.
6) V plánu bylo vyvolání pár kostlivců, ale démon stihl seslat Ticho na hlavní postavu-poloviční kleričku (ikonka ucha je stále vidět). To se nepovedlo, ale nevadilo, protože
7) Po zmizení koule stačila hrubá síla. Nestihl ani seslat to svoje fuj hnus kouzlo, co zabije a změní v ghasta.

Jo, na rovinu, po třech marných pokusech jsem si zjistil, jak je to s tou koulí. Jednou jsem ho skoro měl a on opět seslal hnusárnu a já už neměl odčarování.

Bilbo, vloženo 02:16:26  25. 06. 2015

Hehe... :-)))

Sikar, vloženo 19:33:48  24. 06. 2015

Říkal jsi něco?

Bilbo, vloženo 23:47:34  21. 06. 2015

A těš se na finální bitku datadisku v Ulgothově vousu :-)

Sikar, vloženo 22:51:12  21. 06. 2015

Z mnoha dost podivných důvodů jsem nikdy zcela neprošel samotné město Baldurova brána.

Z důvodů pochopitelnějších jsem nikdy nehrál datadisk Tales of a Sword Coast. Až teď. Četl jsem, že to má přidat 20 až 30 hodin hraní. Po projít ledového ostrova jsem nechápal, proč. U vlkodlačího ostrova jsem začínal chápat a v Durlagově věži (kterou začínám v půlce labyrintu z duše nenávidět) to chápu úplně. To není dvacet hodin čistého hraní, do toho jsou započítané ty desítky resetů, protože mě v Durlagově věži něco zabije. A to jsem se docela namlsal u vlkodlaků, které jsem pobil bez problémů a pak valil oči na tuny návodů na netu, co vše udělat, aby člověk přežil závěrečný boj ve vraku lodi.

Sikar, vloženo 18:54:27  27. 05. 2015

Asi zase někdy uvolním článek s poznatky s tvorby.
Zrovna náhodné souboje jsem dělal ovlivněn právě hrou Laxius Power, kde v některých lokacích byly co tři kroky. Já chtěl, aby jich v Honu bylo méně.

Nimitz, vloženo 18:18:00  27. 05. 2015

já ho dohrál mezi prvními, možná první po testerech
náhodné souboje mi nevadily, jsem na ně zvyklý například z Albionu, člověk se na nich dobře naexpuje

Sikar, vloženo 17:19:25  27. 05. 2015

Lehce OT, ale když už padlo Hon na Kuře, někdy by mě zajímalo, kolik lidí ho skutečně dohrálo.

Protože na pokračování se teď sice pracuje jen myšlenkově (poznámky na cáru papíru v práci), ale pracuje.

Nimitz, vloženo 22:27:59  26. 05. 2015

je to sice OT, ale z vlastní zkušenosti musím konstatovat, že člověk jak stráne, tak časem hodně zpohodlní. A věci, které dříve v pohodě přešel, tak se mu najednou zdají jako překážka k pohodlnému hraní. Přesto si rád zahraju i klasická RPG ze staré školy - Albion, Might and Magic VIII., Wizardry 8 atd.
(jo, a Hon na Kuře :-)))

(u mně zlom přišel někdy tak v 35 letech, pro ty kdo mají rodinu to může být i dříve)

Sikar, vloženo 22:10:04  26. 05. 2015

Taky máte pocit, že tahle "mrtvá" místnost náhle porušuje vše, co se teď objevilo v Návštěvní knize?

A abych nebyl OT - dnes večer jsem prošel dungeon pod vesničkou Gullykin. Přesně ten typ místa, které když projdete, tak tu hru dohrajete, protože nic víc na palici tam už není. Asi jako Tangarské hory v Laxius Power I.

Bilbo, vloženo 21:13:00  26. 05. 2015

Je tam deník z BG2, tj. ano více méně přehledný questbook.
Jinak chápu co myslíš, hry jsou čím dál víc "pro blbečky", dříve to byla daleko větší výzva a musel ses trochu snažit. O to ten odměňující pocit, když se Ti něco povedlo, byl větší.
Ale má to i druhou stranu mince - spousta věcí už je dneska fakt překonaných a za některé moderní serepetičky jsem vděčný.
Pixel-hunting je zrovna případ toho, co mi teda nechybí ani náhodou, hlavně třeba v adventurách to bylo někdy doslova hledání jehly v kupce sena (někdy i úplně doslova = Agent Mlíčňák :-)

Sikar, vloženo 19:30:54  26. 05. 2015

Tsss, tak už kvůli tomu bych ty nové edice nechtěl. Připravit mě o takovou zábavu jako starý dobrý pixelhunting? Nikdy.
Ještě mi řekni, že tam je místo nepřehledného deníku přehledný questbook a jdu pálit všechny disky s tím paskvilem, co najdu.

Jak je to možné, že přesně to, co lidé na starých hrách nesnášeli, na nich mám nejradši? Tu jistou uživatelskou nepřívětivost?

Bilbo, vloženo 12:35:22  25. 05. 2015

Sikar: K těm ukrytým věcem... jj, prstýnek tam je :-)
Ono v těch starých edicích bylo hledání fakt oříšek, protože sis to fakt musel zkoušel prostřednictvím těch souřadnic.
Teď už jsem si tam jenom došel a zapnul zvýraznění aktivních míst a bylo to.

Sikar, vloženo 12:46:13  23. 05. 2015

Darkdrix: vypadá to dost podobně, ale grafiku to má podstatně lepší než to, co jsem hrál já. Díky

Darkdrix, vloženo 01:10:29  23. 05. 2015

http://www.playmobil.cz/java-hry/rpg/baldurs-gate/ našel jsem teď tohle, ale tak nějak si vůbec nevybavuju, že v té mé verzi byly lokace venku

Darkdrix, vloženo 01:04:15  23. 05. 2015

Sikar: Něco takového jsem měl na K700, možná bych od toho ještě nalezl instalačky (případně bych mohl doma i najít starou K700 a podívat se ale to nejdřív za měsíc)

Sikar, vloženo 17:21:17  22. 05. 2015

O většině jsem právě věděl z toho časopisu, ale přesto se nakonec našly ještě dvě věci, které tam nebyly zmíněny. Třeba diamant ve stromě hned v druhé lokaci (kamenné kruhy).

A taková otázka mimo - kdopak jste hrál Baldur's gate pro mobilní telefon? Měl jsem to na minulém mobilu. Ovládali jste jen jednu postavu, celé to mělo dost zmatené ovládání (za čaroděje nebo zloděje se takřka nedalo hrát), nevyvážená povolání (paladin = instant win) a někdy dost pochybuji, že to byl oficiální produkt. Google o tom mlčí, ať se snažím, jak chci.

Eirellin, vloženo 09:47:12  22. 05. 2015

jsem taky hledala kdeco, a dlouho dlouho... a našla jen něco, ale už si nepamatuju co :-)

Quadrix, vloženo 08:48:06  22. 05. 2015

Takových věcí je tam schovaných víc - např. zbroj z ankhega na poli, hůlka mrazu v dutině stromu, prsten ochrany v pařezu, apod.

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php