14:07:26
23. 11. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Aes Sedai, vloženo 21:25:07  08. 08. 2008

Jo, ta holka to prostě nemůže vědět. Proto bych se potichu skryla u Cigána a čekala, co z toho bude. Třeba se to jen množí nějaké veverky :))

Hallorn, vloženo 20:35:20  08. 08. 2008

Quadrixi, a ty kdybys nocoval někde, dejme tomu v Mongolsku nebo v Jižní Americe, a slyšel bys nějaké podivné zvuky, tak bys taky hned věděl co to je?
Myslím, že můžeme s klidem vyloučit tu vesmírnou loď. Každopádně Ainy to neví a vlastně nikdo si nemůže být úplně jistý, co ty zvuky vydává a jaké to má stravovací návyky. Vždyť si vem jenom v takovém Zaklínači, co je všelijakých potvor. A obyvatelé toho světa je taky v podstatě neznají. Snad právě kromě těch zaklínačů. Ainy to prostě neví a ani pořádně netuší.

Mellor, vloženo 16:40:11  08. 08. 2008

Quadrixi, aspoň budeš překvapený :o))

Quadrix, vloženo 16:24:39  08. 08. 2008

Hallorn: Vážně by pomohlo alespoň trochu přiblížit ten svět - takhle nevím, zda ty zvuky může vydávat nějaká příšera, výtvor šíleného vynálezce nebo třeba vesmírná loď.
A doporučuju smazat tu anketu a upravit si záhlaví a vývěšák;o)

Aes Sedai, vloženo 15:02:03  08. 08. 2008

Umřít stářím? To zní dobře :))))

Hallorn, vloženo 14:04:22  08. 08. 2008

Jinak: nenechte se zmást, je to starý dobrý dračák, akorát v poněkud inovativnějším prostředí. Takže hurá do toho, s rozvahou ale i s odvahou, přece nechcete, aby Ainy umřela stářím, ne? :-)

Aes Sedai, vloženo 13:55:53  08. 08. 2008

No tak za sebe 4 :P

Hallorn, vloženo 13:52:46  08. 08. 2008

Aes: Tak hraj, tady nejsme uzavřená společnost :-)

Sorraja, vloženo 09:06:28  08. 08. 2008

no, jak bych teda nasedla a pomalym krokem (bez svetel) se vydala pryc. neda se tak sice rychle uniknout, ale prijde mi, ze na Ciganovi ma vic sanci, a kdyz to bude neco, cemu se da ujet, tak se zapnou svetla a jede se...
takze asi 4

Aes Sedai, vloženo 07:58:28  08. 08. 2008

No já bych se vyštrachala ze spacáku a a potichoučku nenápadně se přesunula k Cigánovi... Ať je to, co je to, počítá to s tím, že spím. Takže první to půjde po spacáku...
Nerozvěcovala bych. Čekala bych. A byla připravena nasednout a ujet :) Nakonec světlo Cigána nasvícené ostatním do očí udělá taky své, že jo :)
Kdybych hrála, tak tu poslední možnost...

Mellor, vloženo 02:19:29  08. 08. 2008

Mno nevíš, co to je, nevíš, kde to je, a když už bude jasné, že jsi objevená, možná už rozvítit potřebovat nebudeš :o) Toť můj názor.
Pokud je to zvíře, tak ho může světlo i vyděsit a uteče. Pokud je to inteligentní, tak ho to přinejmenším zaskočí. Je tu pak šance dotyčného zahlédnout, ve vteřině, než se schová.. ale to jdu možná už moc napřed :o)

Vever, vloženo 02:06:09  08. 08. 2008

Svícením na sebe člověk zbytečně upoutá pozornost. Jak moc jsou zvuky blízko?
Jestli by nebyla lepší varianta "vzbudit se, pozorně poslouchat a pokud by bylo jasné, že byla objevená, tak rozsvítit?"

Pokud náhodou vedu nějaké přebytečné řeči, tak řekněte, s podobnými hrami nějak nemám moc žádné zkušenosti.

Mellor, vloženo 00:29:16  08. 08. 2008

2 - posvítíme si na to. Spát dál by nejspíš nebylo moudré, leda by se chtěla probudit sežrána či podobně, jít to omrknout se mi taky zrovna nechce (tak začínají béčkové horory :o)) a ujet v noci v lese plném suti.. no.. sviť, Cigáne, sviť!

Hallorn, vloženo 22:45:29  07. 08. 2008

Setmělo se. Měsíc zašel za mraky. Cigán se zastavil a posvítil do tmy očima. Ainy unaveně sesedla, odvázala spacák z Cigánova hřbetu a vydala se, v namodralém svitu halogenů, propátrat nejbližší okolí. Po pár metrech našla, co hledala. Relativně rovný plácek bez kořenů a suti. Přeparkovala na to místo Cigána a nahrnula pod něj hromadu suchého listí. Na listí rozložila spacák.
Z tenkých lamel na Cigánově břiše vyzařovalo teplo. Jaderná baterie, nemajíc jiný odbyt pro energii, která se v ní nepřetržitě uvolňovala, hřála jako kamna. Ainy se zavrtala do spacáku a zívajíc vyslovila příkaz. Cigánovy oči pohasly. Proč na sebe zbytečně upozorňovat?

S trhnutím se probudila. Chladný noční vzduch proťal zlověstný zvuk. Jako kdyby obrovská sova zahoukala v okapové rouře. Ainy se zadrženým dechem poslouchala, neozývá-li se to Cigánovi z útrob (jakkoli to byla nereálná představa). Po chvilce odpověděly dva podobné zvuky. A ještě další... Nepříjemně blízko, pomyslela si Ainy.

Co teď?

1) Převrátit se na druhý bok a usnout
2) Nechat Cigána, aby posvítil očima do lesa.
3) Vylézt ze spacáku a vydat se na průzkum.
4) Ujet




Uvědomuju si, že jsem příliš povrchně popsal co máte s sebou. Teď to napravím:

Pouzdro s nářadím obsahuje nástrčový klíč se 6 výměnnými hlavicemi, hever, kleště, šroubovák, dvanáctimetrový kabel supravodivý (průměr 3 mm), červený praporek pro označování nadměrných nákladů, 6 superjasných lightsticků pro označení téhož v noci, diagnostický přístroj, připojitelný k Cigánově řídící jednotce, S.O.S. radiomaják s lokalizační jednotkou.
Lékárnička obsahuje nůžky, pinzetu, 4 balíčky sterilní gázy, náplast, desinfekční prostředek, "stonožky" k rychlozašívání ran, 4 instantní dlahy.
Dále je v sedlové brašně přítomna čutora s vodou, hrst sušeného masa, suchary.
Po kapsách má Ainy 1 kapesník, univerzální pas cechu kurýrů, kreditní čip a hotovost 50 stříbrných marek, pistoli ČZ 2075 s 13+1 nábojem.

Vever, vloženo 23:33:46  03. 08. 2008

Jsem taky pro 1 - pokud je dost místa, ani kořeny nevadí. Obzvlášť pokud je ješě nějaké světlo na výběr pohodlného místa.

Mellor, vloženo 16:00:54  03. 08. 2008

Jsem pro 1. Ainy je po třídenní jízdě určitě dost unavená a nutně se potřebuje vyspat. Další cesta by mohla být nerozumná. Kromě toho suť a kořeny kolem by jí mohly poskytnout jakous takous ochranu a snad i přístřešek, zvlášť pokud to jsou větší kusy.

Hallorn, vloženo 13:31:29  02. 08. 2008

Jo co se týče těch věcí na táboření - vzadu je na sedle stočený spacák (kovbojové tak měli deku, nebo něco podobného). Rozdělávat oheň uprostřed lesa by bylo poněkud riskantní (je to přece jen prales, jako třeba Razula nebo Mionší, akorát mnohem větší. Navíc je docela sucho.) Pokud by les začal hořet, nemuselo by se Ainy podařit dostat se včas do bezpečí.
S teplem ale problém nebude. Pokud se utáboříte, uvidíte sami.

Hallorn, vloženo 13:23:48  02. 08. 2008

Pravidla řekněme jako v běžném fantasy, ovšem věda a technika je na úrovni blízké budoucnosti (konec tohoto století). (Taky nevím, proč by se fantasy mělo odehrávat skoro výhradně ve středověku :-))
Takže očekávat lze leccos, příšerami počínaje (uprchlé produkty syntetické biologie či kanadské žertíky některých pomatenců), a z dnešního pohledu "paranormálními" jevy rozhodně nekonče.
Pro nasátí atmosféry takového technokratického fantasy shlédněmež například povedeného zástupce fantasy-scifi Gunnerkrigg Court (http://www.gunnerkrigg.com/archive_page.php?comicID=1).

Quadrix, vloženo 10:28:42  02. 08. 2008

Hallorn: Nenapsal jsi nic o tom, že má s sebou věci na táboření, ale berme to jako fakt;o) A nastínění světa by se vážně hodilo.
2 - jít dál, tady to fakt nevypadá jako ideální místo a Ainy ještě kousek cesty určitě zvládne

Sorraja, vloženo 08:57:03  02. 08. 2008

Hallorn: a sel by trochu nastinit ten svet nebo, pokud je to zadouci? precejen mix (je to mix?) muze byt celkem libovolne nakombinovany a hodilo by se vedet, s cim muzeme pocitat =)

ja bych volila dva - sut a koreny nejsou nejlepsi misto pro prenocovani cloveka ani kone

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php