14:27:05
23. 11. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Vever, vloženo 20:13:10  12. 11. 2007

Netrpělivě podupávám nožičkou.

Quadrix, vloženo 17:44:44  12. 11. 2007

Felix: Kdy to bude?

Felix, vloženo 18:12:55  16. 10. 2007

jojojojojojojo.

Vever, vloženo 20:56:46  15. 10. 2007

Jo, kde jsou ty avizované originální nápady co se nebudou nikomu líbit?

Quadrix, vloženo 13:54:58  15. 10. 2007

Felix: Takže co bude dál?

Quadrix, vloženo 22:57:18  06. 10. 2007

Ještě by to šlo místo na vývěšák dát na někam na HTML stránku a do záhlaví umístit odkaz, třeba takhle.

Felix, vloženo 08:51:43  06. 10. 2007

57 755 znaků - to je magické číslo jako maximum vývěsního štítu :-)

Felix, vloženo 08:40:26  06. 10. 2007

pomóóc, do vývěsního štítu nejdou přidat další informace!!!
jdu se na to zeptat Jeremia

Felix, vloženo 21:08:00  05. 10. 2007

ne, nic tam nehcybí vyznačit, chybí tam přidat tvůj zdejší příspěvek z 14.5. a 26.6. a v nich vyznačit vybranou odpověď.
dík za spolusprávcoství, ani jsme nečekal, že mi jej dáš ;)

Quadrix, vloženo 10:51:35  05. 10. 2007

Felix: Díky za shrnutí. Nemůžu najít, kde chybí tučně vyznačené možnosti ve vývěsním štítu, ale jmenoval jsem Tě spolusprávcem, tak to snad budeš moct opravit sám.

Felix, vloženo 08:52:35  05. 10. 2007

Shrnutí dosavadního děje:
Mladá kněžka Moreia ve svých 25 letech opustila chrám, kde vyrůstala, a vydala se do světa. Do světa nijak vzdáleného, pouze do rodné vesnice, avšak i taková návštěva rodného kraje se může stát překvapivou životní epizodou.
Nestál tu kámen na kameni, lidé byli vyděšení, pomatení, vesměs hloupí, a někteří záhadně zemřeli, naopak zvířata se chovala jako inteligentní tvorové. Mědvědi byli mírumilovní, z jelenů se stali agresivní predátoři. Ve vesnici vládl zvířatům osel, učil je nandvládě nad lidmi a k pomstě.
Moreia pátrala po příčinách toho všeho, podle rad jednoho vesničana a vlka-lékaře se dostala do lesa, do dlouhé jeskyně ve skále. Překonala mnoho nástrah, až našla člověka, který měl podle všeho s těmi všemi změnami mnoho společného. Byl to alchymista, ve vsi mu říkali Doktor, a kdysi na něj byli hrubí a odmítali jej pohostit, když neměl čím platit. Alchymista slíbil celé vesnici pomstu a stvořil Droka - velkého netvora, který způsoboval všechen ten zmatek v kraji.
S alchymistou se naše hrdinky pohádala a s Drokem bojovala. Zda ho zničila, není jisté, ale způsobila úplnou zkázu celé jeskyně a okolí.

Když se po boji s Drokem vrátila Moreia do vesnice, byla v ní už pouze zvířata a vedla proti sobě bitky. hrdinka se definitivně vzdala dalšího setrvávání v tomto kraji, protože zde všechno již vypadalo beznadějně, a vypravila se do hor na severu. V horské vesnici, do které dorazila, panovala ponurá atmosféra, všichni jakoby čekali na smrt. Co to má na svědomí, či zda jde o nějaký náboženský fanatismus, se Moreia rozhodla dovědět v hostinci...

Felix, vloženo 08:18:26  05. 10. 2007

quadrix - 14.5. do vývěsáku - tučně možnost č.1
quadrix - 26.6. do vývěsáku - tučně možnost č.2
děkuji! ;-)

jinak jsem si přečetl celý děj a spřádám v hlavě nitky pokračování
dokonce je mi jasné, proč děj usnul, ono to po bojis Drokem nějak logicky končí a začíná vlastně druhá epizoda, která zatím nic zajímavého nepřinesla...

Quadrix, vloženo 05:44:47  04. 10. 2007

Je tu volno, tak klidně spusť...

Felix, vloženo 03:05:31  04. 10. 2007

mám originální nápady, ale takové, které se nebudou líbit ostatním
(ostatně, co byste ode mě čekali)

tak co, Quadro?

Vever, vloženo 23:51:52  25. 09. 2007

To neoriginální zase nemám nastudované. Obávám se. že ze mě nic nekápne. Ale kdyby někdo začal...Kibicování mi obvykle jde.

Quadrix, vloženo 20:03:59  24. 09. 2007

Vever: Nevadí, můžeš klidně začít něčím neoriginálním;o)

Vever, vloženo 20:01:50  24. 09. 2007

Na něco bych sice odpověděla kladně, bohužel to rozhodně není ta část "máte originální nápady".

Quadrix, vloženo 04:24:58  24. 09. 2007

Je Vaším snem být pánem světa?
Nebo jen toužíte trochu napomoci náhodě, aby se vše vyvíjelo tak, jak "by to mělo být"?
Nechcete být jen bezmocná figurka v nekonečné hře bohů?
Máte originální nápady, ale nikoho, kdo by Vám naslouchal?
Nebo vás prostě nebaví jednotvárnost světa kolem vás?

Pokud alespoň na jednu z těchto otázek odpovídáte kladně, pak jste tu správně!
Předejte ostatním kousek sebe, ukažte, co ve Vás je a můžete alespoň na chvíli být paní či pán Dročího doupěte...

Quadrix, vloženo 15:16:14  31. 07. 2007

Díky za nadšené ohlasy:o/

Quadrix, vloženo 12:52:48  26. 07. 2007

Vzhledem k tomu, že můj volný čas a nápady začínají dost vyprchávat, mám tu návrh:
Co kdyby se "vedení hry" ujal vždy někdo, kdo bude mít momentální nápad, jak by mohl děj pokračovat? Děj by se tak mohl dost obohatit o nápady a myšlenky různých návštěvníků a kdokoliv by si mohl vyzkoušet jaké to je řídit hru. Co vy na to?

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php