14:46:10
23. 11. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Sorraja, vloženo 12:55:54  10. 07. 2007

tri! ne, dobre =)... takze 2 - hezky se poptame

Quadrix, vloženo 07:54:12  08. 07. 2007

Ale takhle se asi nikam dál nedostaneme:o(

Benedikt, vloženo 22:39:19  28. 06. 2007

Q: ééé promiň, přehlídl jsem se...

Quadrix, vloženo 09:18:11  28. 06. 2007

Benedikt: Tak v tom případě jsi chtěl vybrat spíš možnost 1, ne?

Benedikt, vloženo 00:41:36  28. 06. 2007

2 - jídlo je důležité a v hospodě se toho dovíme asi nejvíce...

Aes Sedai, vloženo 21:12:27  26. 06. 2007

2 - Člověče, co se tu děje?! Neslyším, to bude hladem. Dejte mi najíst a pak spusťte... ;)

Quadrix, vloženo 19:31:25  26. 06. 2007

Agáve: To by mě zajímalo, co očekáváš, že na polích či stromech najdeš...

Agáve, vloženo 18:34:31  26. 06. 2007

4 - okouknu to kolem a třeba se dá najít něco na polích resp. na stromech

Quadrix, vloženo 15:43:27  26. 06. 2007

Omlouvám se, že jsem dlouho nic nenapsal (zkoušky, apod.), ale teď se vám to budu snažit vynahradit. Snad to bude nápaditější než dříve...
Když jsi konečně dorazila na dané místo, pocítila jsi plně vliv těchto "proroků" - nikdo ve vesnici se neusmívá, děti si nehrají, dospělí nepracují, všichni buď leží doma a čekají na smrt nebo ji vyhlížejí ze zápraží, bez jakýchkoliv viditelných emocí a nikdo Ti nevěnuje příliš pozornosti.
Uprostřed vesnice stojí (očividně narychlo postavený) chrám, který svým vzezřejním dokonale odráží místní ponurou atmosféru. Jinak je tu jen malý hostinec, obchůdek a obyčejné domky z hrubě otesaného dřeva.
A Tobě začíná hlasitě kručet v břiše, jelikož Ti nedávno došly zásoby jídla i peněz.
1 - zkusíš zajít do hostince, třeba se nad Tebou smilují a dají Ti najíst
2 - promluvíš s někým z místních o tom, co se tu děje
3 - zamíříš přímo do chrámu
4 - prozkoumáš nejdřív okolí vesnice, zda nenajdeš něco zajímavého
5 - propadneš také depresi, sedneš k nejbližšímu domku a budeš čekat, až Tě Tarlash zavolá k sobě

Hank, vloženo 00:00:09  13. 06. 2007

1. je třeba rekognoskovat terén a poznat nepřítele:-)

Hallorn, vloženo 22:30:29  25. 05. 2007

1. konečně se setkám s někým rozumným :-D

Agáve, vloženo 12:18:21  15. 05. 2007

1 - :-)

Aes Sedai, vloženo 23:16:54  14. 05. 2007

1. Mám možnost něco si zjistit.

Benedikt, vloženo 21:31:10  14. 05. 2007

Na to horské městečko určitě taky dojde, ale v tuto chvíli asi ta vesnice...
1.

Quadrix, vloženo 15:31:01  14. 05. 2007

Po cestě na sever k Tobě několikrát promluvila bohyně Tarlash a obdařila Tě dalšími schopnosti:
Posel - přivolá z astrálních sfér božího Posla, který Ti pomůže nastolit spravedlnost, ale po provedení zadaného úkolu se vrátí zpět do sfér
Jazyk mrtvých - umožní Ti mluvit s mrtvým tvorem (ale ten Tě může stáhnout za sebou do říše mrtvých).

Jak se postupně blížíš k horám, dozvídáš se od náhodných pocestných a návštěvníků hostinců, kde občas přespíš, ze na severu v poslední době panuje náboženská krize - přírodní bohové, ve které místní domorodci věřili, přestali odpovídat na modlitby, stále více nevinných lidí umírá v drsných horských podmínkách, úroda je mizerná, naleziště drahých kovů a drahokamů se vyčerpávají, apod.
Zdá se, že této situace využilo několik "proroků" tzv. Šestice bohů, kteří podporují depresivní náladu a beznaděj. Dle jejich "učení" nemá život v podstatě žádný smysl a vše je jen dočasné a pomíjivé. POchopitelně se proti těmto tendencím někteří bouří, ale díky celkově negativní atmosféře poslední doby je jich příliš málo. Možná bys tento problém mohla prozkoumat blíže, když už Tě Osud zavedl až sem...
1 - vydáš se do vesnice, kde se tito "proroci" poprvé objevili
2 - Tvým cílem se stane horské městečko, kde mají "proroci" největší vliv
3 - budeš pokračovat v cestě bez jasného cíle a prostě budeš čekat, kam Tě Osud dál zavede

Agáve, vloženo 14:12:33  27. 04. 2007

2 - hory jsou hezký :-)

Sheritra, vloženo 22:42:19  26. 04. 2007

3 - když to vede Quadrix, temný les je ta správná volba:)

Sorraja, vloženo 21:35:12  26. 04. 2007

4 - radsi neco prehledneho a jednoducheho

Aes Sedai, vloženo 20:26:57  26. 04. 2007

5 - zaplavat si :)

Benedikt, vloženo 20:23:29  26. 04. 2007

po horách se dobře šlape...
2

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php