14:43:26
23. 11. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Quadrix, vloženo 20:08:47  17. 03. 2009

Robert nesouhlasně kroutí hlavou a popojde pár kroků do chodby, aby si kořen (nebo co to je) lépe prohlédl... když vtom se najednou propadne kamsi dolů.

Araziel, vloženo 19:17:42  17. 03. 2009

"To je divný... nějak se mi to nelíbí," řekne James a nervózně se rozhlíží.
"Co tady teda dělaj kořeny, když nejsme u povrchu?" po chvíli dodá: "Nejsme u povrchu, že ne?"

Quadrix, vloženo 18:59:20  17. 03. 2009

"No, skoro by to tak mohlo vypadat... Ale tak blízko povrchu určitě nejsme," odpoví Robert, očividně poněkud vyvedený z míry.

Mellor, vloženo 18:17:59  17. 03. 2009

"Díky." Michael postoupí trochu blíže k otvoru, aby si strop mohl lépe prohlédnout. Po chvíli se obrátí na ostatní, kývne na Roberta. "Podívej, co si o tom myslíš? Není to kořen, že ne?"

Araziel, vloženo 17:49:32  17. 03. 2009

James, zvyklý přijímat rozkazy, okamžitě posvítil na strop. Po chvíli si uvědomil, co udělal a zašklebil se na Michaela.

Mellor, vloženo 19:10:59  15. 03. 2009

"Zdá se, že je to něco jako chodba," říká Michael. "Ty, ozbrojenče, posviť tamhle nahoru," ukáže na strop nově odhalené chodby, "něco tam vyčuhuje."

Quadrix, vloženo 19:15:11  14. 03. 2009

Zdá se, že něco jako chodba...

Araziel, vloženo 11:34:28  14. 03. 2009

James si stoupne před Essu a kryje ji svým tělem.
Na zbrani rozsvítil světlomet, který zamířil do prostor bývalé zdi a pátravým pohledem zkoumá, co tam vlastně je.

Skritek, vloženo 21:32:41  13. 03. 2009

Lham zavětří a zavrčí, shrbí se a začne se plížit k otvoru.

Vever, vloženo 18:35:20  13. 03. 2009

Essa se rychle přesune tak, aby mezi ní a zmizelou stěnou stál někdo další, ideálně James.

Araziel, vloženo 16:18:49  13. 03. 2009

Šokovaně zírá na místo, kde předtím byla stěna.

Quadrix, vloženo 21:22:29  12. 03. 2009

"Eh, mizející stěna?" podiví se Robert. "To tu předtím nebylo..."

Skritek, vloženo 20:09:57  12. 03. 2009

"Neviděl jsem je, jen slyšel. A viděl tyhle kostry či zbytky z lidí." Zavrčí a pokračuje s ostřejším tónem. "Potvory z povrchu, hodně ostrých zubů jak břitvy, rychlejší jak blesk a útočí pro zábavu, vůbec ne pro potravu. Jsou ostudou všem dravým šelmám. Pojďme však dál."

Vórima, vloženo 17:30:33  12. 03. 2009

Dráp se v prvním okamžiku začne rozhlížet po stěnách tunelu a za sebe, ale když zaslechne od Roberta, že tu kostra leží už pár let, tak se zase uklidní a opře se klidně o stěnu, která však najednou zmizí. Překvapený Dráp stihne pouze odskočit na stranu.

Araziel, vloženo 16:05:05  12. 03. 2009

"Tak to musí bejt dost vostrá teta, co?" pousměje se James.
Otočí se k Lhamovi: "Řikáš něco s hodně ostrýma zubama, jo? Třeba..." udělá pausu, "potvory z Povrchu..." dopoví a odjistí zbraň.

Skritek, vloženo 10:14:27  12. 03. 2009

"Nalezenou kostru u jedné ze stanic metra, tak 2 týdny zpět. Je to stejné." Otočí se k Esse. "A jde-li o tetu, nedoporučoval bych Vám s ní se setkat, slečno."

Vever, vloženo 23:48:06  11. 03. 2009

"Tetičku?" pronese Essa poněkud ironicky.
Do kostí párkrát strčí špičkou boty. Dýchá přes rukáv.

Skritek, vloženo 21:58:22  11. 03. 2009

Lham zavětří, příblíží se ke kostře a začne kousek od ni čmuchat a větřit.

"Hmmm." Zavrčí. Začne si prohlížet kosti zblízka. "Něco ho sežralo, něco, co mělo hodně zubů, ostrých zubů a silný stisk. Něco mi to přípomíná..."

Quadrix, vloženo 21:34:08  11. 03. 2009

"Dost, pár let určitě," odvětí Robert suše, nevyveden z míry.

Mellor, vloženo 18:29:08  11. 03. 2009

"Jak je to tu dlouho?" říká Učitel, ale ani nenaznačí, že by se k mrtvole mínil přiblížit.

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php