14:43:18
23. 11. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Araziel, vloženo 18:23:11  11. 03. 2009

James zvedl zbraň k rameni a obezřetně se rozhlíží. Pomalu se přesune ke stěně a šine se ke kostře.

Mellor, vloženo 17:04:55  11. 03. 2009

Michael zbledne.

Quadrix, vloženo 13:45:51  11. 03. 2009

Řekl bych, že když se sejde skupinka takových individuí, tak se budou o sebe vzájemně víc zajímat, ale budiž... Chcete zřejmě hrát bandu asociálních introvertů:o)
Najednou se Robert zastaví a posvítí pár metrů před sebe - na zemi tam leží pokroucené zbytky zřejmě lidské kostry.
"Co říkáte na tohle?" zeptá se vás.

Mellor, vloženo 21:53:49  10. 03. 2009

Tož? :o)

Araziel, vloženo 14:12:28  03. 03. 2009

James jde hned za Robertem a ostřížím zrakem pozoruje okolí.

Mellor, vloženo 14:05:23  03. 03. 2009

..což u Michaela způsobuje nelibé úšklebky. Jinak se moc nerozhlíží. Tak trochu věří v pštrosí zásadu.

Skritek, vloženo 11:43:36  03. 03. 2009

Dur Vi Lham jde tiše kousek vedle Roberta, občas nastraží uši či zavětří jakoby v pravidelném procesu.

Vórima, vloženo 10:37:52  03. 03. 2009

Jdu na konci za Essou a co chvíli se ohlížím a rozhlížím kolem.

Spider, vloženo 09:01:40  03. 03. 2009

drzim se nekde uprostred, pozoruji ostatni a taky cestu...a hlavne se snazim se zapamatovat si cestu zpet...

Vever, vloženo 23:54:29  02. 03. 2009

Essa se zařadí někam na konec. Během cesty každou chvíli kontroluje, kde se nachází onen vlku podobný tvor a nejsou to vůbec přátelské pohledy.

Quadrix, vloženo 22:57:27  02. 03. 2009

"Jistěže ne, nejsem přece sebevrah..." ujistil Michaela Robert, i když podle tónu hlasu sám příliš jistě nezní. A občas vrhá nervózní pohledy za sebe, na skupinku svých společníků.

Mellor, vloženo 22:17:56  02. 03. 2009

Michael zrychlí, takže jde vedle Roberta. "Jak je to daleko? Není to nějak přehnaně blízko povrchu, že ne?"

Quadrix, vloženo 21:30:58  02. 03. 2009

Robert si změří dívku poněkud úkosem, nicméně neřekne nic a vyrazí na cestu. Procházíte starými tunely podzemních vlaků, bunkry, apod., kudy už očividně hodně dlouho nikdo nešel. Někomu to možná může připadat klaustrofobní nebo děsivé, obzvlášť, když jediným světlem široko daleko je jen pár vašich baterek. A to ticho...
Teď by někdo mohl promluvit;o)

Quadrix, vloženo 22:56:02  01. 03. 2009

Jo, jo, napíšu, nebojte;o)

Mellor, vloženo 12:10:23  01. 03. 2009

Učitel vypadá nervózně a vypadá, že by už radši někam šel. Nicméně nezná směr; čeká na Roberta.

Vever, vloženo 01:34:38  28. 02. 2009

Na víkend mizím, tak případné mé další reakce očekávejte až v neděli večer :)
Možná i zítra dopoledne pokud to stihnu.

Vever, vloženo 19:25:27  27. 02. 2009

Zpoza jednoho z příbytků se vynoří velmi mladá dívka a poněkud zamračeným pohledem skoukne shromážděnou skupinku. Roberta (a dráp) si pohlédne pečlivěji.
"Jdu s vámi" oznámí.

Kalhoty, dlouhý svetr s kapucou, na zádech batoh se spoustou kapsiček, přes rameno tašku. Všechno neurčitě hnědé nebo šedé, uválené, opotřebované. V dlouhých vlasech má semtam vpletené nějaké korálky a kousky barevných provázků.

Araziel, vloženo 15:53:02  27. 02. 2009

"No, tak uvidíme. Zatim teda můžem vyrazit, ne?" dodá a nedočkavě přešlapuje na místě.

Quadrix, vloženo 14:57:19  27. 02. 2009

"Ech, ano," zamumlá Robert, jehož poněkud nepřítomný pohled doteď přeskakoval z jednoho muže na druhého. (Pročpak tu nemáme žádné ženy?) "Jak jsem vám už každému řekl, rád bych prozkoumal oblast, kde jsem včera našel tento dráp," vytáhl z náprsní kapsy kabátu asi 15 cm dlouhý dráp, "protože si myslím, že by to mohlo mít něco společného s netvory na povrchu. Nevím, co víc bych dodal - až tam přijdeme, uvidíme."

Mellor, vloženo 14:24:29  27. 02. 2009

Byl bych radši, kdyby mi odpověděl Robert, a ne to takhle nijak zahrávat do autu, ale tak co..

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php