14:43:18
23. 11. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Skritek, vloženo 21:52:36  26. 02. 2009

"Zajímavé, jak snadno se živá bytost označí za věc. Pokud bychom vycházeli z Vašeho pohledu, pak i vy jste věcí, když pocházíte z opů. Ostatně, být věcí se ani nedá považovat za úrážku. Tak jsme si zafilosofovali a nyní můžeme přistoupit k hlavnímu bodu - to jest, proč tu jsme. Roberte?"

Mellor, vloženo 19:21:45  26. 02. 2009

"No těbůh.. a proč je tu tahle.. věc..," mumlá si Učitel a úkosem hledí na polopsí zjevení.

Araziel, vloženo 12:54:59  26. 02. 2009

"Zbraně se můžou hodit" a poté se otočí směrem k Robertovi.
"Tak nám to všechno pěkně vysvětlete. Kam přesně půjdem, co tam budem dělat a tak. A taky, jaká je za to odměna" a usměje se.

Mellor, vloženo 11:49:14  26. 02. 2009

Nevysoký, hubený, myší obličej s ostrými lícními kostmi, krátké rovné hnědé vlasy, starodávný cvikr na nose. Dlouhé tmavé džíny, vybledlou červenou košili a vestu. T, co jsou místní, ho určitě znají, třeba jen pod přezdíkou učitel.

Stojí těsně za Robertem, ale pohled mu každou chvilku kmitá k ozbrojenci a jeho velice nebezpečně vyhlížejím hračkám. Nakonec to nevydrží: "To jedeme do války?" říká příteli polohlasem.

Araziel, vloženo 08:49:15  26. 02. 2009

Moje postava:
Mladý (cca kolem dvaceti) bledý muž s černými rozcuvhanými vlasy s černou kombinézou na sobě. Přes ni má kevlarovou vestu a chrániče kloubů. U pasu má nůž a pistole. Na zádech má vojenský batoh, na kterém mu visí kevlarová helma a samopal (poloautomat P90).

Legolas Craft, vloženo 08:28:52  26. 02. 2009

Jedna připomínka - děj pište prosím kurzívou. Je to tak imo přehlednější.

Skritek, vloženo 23:55:18  25. 02. 2009

Stranou postává cca metršedesát vysoký humanoid podobný člověku, ale člověk to tak úplně není. Rysy vlka (čumák, částečně srst, oči však lidské, uši psí, lidské prsty s chlupy a zastřižené drápy).
Po tváři mu přelétává drobný úsměv a nejistým, až-li plachým pohledem, sleduje okolo stojící. Má na sobě kapsáče, kostkovanou košili s kapsami, klobouk, přes rameno větší tornu a je neobut, neboť nohy má pokryté srstí.

Vórima, vloženo 23:03:45  25. 02. 2009

"Stihnul jsem to? Uf,"řekne právě dorazivší mladík.

běloch, střední výšky, docela hubený, světlejší,trochu delší vlasy, naušnice v pravém uchu, (pr)odřené "kapsáče", černé triko, vesta

Spider, vloženo 20:59:06  25. 02. 2009

takze moje postava je mlady beloch, mlady znamena nejspise mladsi nez 18.
stredni vysky, stihly, tmave rozcuchane vlasy.

kozena bunda a potrhane dziny, obycejne tenisky, na cele mam plavecke bryle, pod bundou triko ktere kdysi mozna bylo bile.
pres rameno lodni pytel,...

Quadrix, vloženo 19:22:27  25. 02. 2009

Btw. ve vývěsním štítu je něco jako "pravidla" této hry - vycházel jsem z toho, co jsem dal dohromady pro Alianční. Pokud k tomu mále jakékoliv připomínky, návrhy, apod., sem s nimi.

Quadrix, vloženo 19:19:51  25. 02. 2009

Každý z vás má svůj osobní úvod do děje v poště...
Jednoho dne brzy ráno se uprostřed "vesnice" (na "návsi") sešla prapodivná skupinka. Jejím "vůdcem" se zdá být netrpělivě přecházející menší mužík v ošuntělém hnědém kabátu, s kulatými brýlemi. Ve chvíli, kdy dorazil poslední člen výpravy, beze slova se vydal směrem k okraji sídla, předpokládajíc, že ho ostatní budou následovat.
Když se dostali z doslechu všech případných ranních ptáčat, muž se zeptal: "Než vyrazíme, má někdo nějaký dotaz?"

Nyní bych byl rád, kdyby každý hráč stručně popsal, jak vypadá jeho postava a teprve potom případně reagoval na dotaz Roberta Tilla.

Araziel, vloženo 16:16:21  24. 02. 2009

Q, tak co? :)

Skritek, vloženo 00:14:48  22. 02. 2009

processing....

Vever, vloženo 20:03:22  21. 02. 2009

Jo jo, pracuje se na tom :)

Quadrix, vloženo 11:21:42  21. 02. 2009

Zatím mám 2,5 hráče (Spider stále má jen velmi hrubý nástin postavy) - vzhledem k tomu, jaký tu byl zájem, bych očekával víc... Co např. Skřítek, Vever?
Každopádně nejspíš zítra nebo pozítří sepíšu nějaký úvod a začneme.

Quadrix, vloženo 12:17:54  16. 02. 2009

Tak, úvod do hry a jejího světa je v záhlaví místnosti. Teď už příběh čeká jen na vás a vaše postavy...

Quadrix, vloženo 03:22:30  09. 02. 2009

Výborně, jsem moc rád, že máte takové názory, protože má představa je dost podobná - hrát pokud možno bez pravidel volný příběh (typu Alianční) a s tím, že každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově.

Legolas Craft, vloženo 22:12:57  08. 02. 2009

Když o tom tak přemýšlím, tak ve scifi světě by to mohlo být fajn a tvořilo by mi to protipól k Alianční. Jo, vlastní postavy všema deseti :D

Skritek, vloženo 22:11:30  08. 02. 2009

Jsem pro vlastní postavy.

Hrát s pravidly by bylo sice zajímavé, ovšem složitější pro GM a zároveň se držím kréda, co nejméně pravidel, co nejvíce neomezeného role playingu drženého hráči v mezích (nepřekotí se do anarchie).

Vever, vloženo 21:55:39  08. 02. 2009

Taky volný příběh.
Ale hrát s pravidly jsem nikdy nezkoušela, třeba by to bylo zajímavé...Vlastně jsem kromě Alianční nehrála nic, takže bych výběr spíš nechala na ostatních :)

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php