09:51:50
26. 11. 2024

Místnost
Hry nejen na motivy Tolkiena

Místnost o PC hrách, herních technologiích, hráčích a hráčkách... aneb všichni si občas rádi hrajeme :-)

Herní portály u nás:


Ostatní:
Hodnoceniher.cz
Češtiny do her a programů
Sigil.cz - stránka zaměřená na slavné RPG z dílny Black Isle

Místnost má od 09:36:01  04. 06. 2001 pronajatou Bilbo. Spolusprávce: VLK.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   186   »» »

Quendi, vloženo 17:44:39  19. 07. 2007

Bilbo: To hlavně není ani pořádná hra. Nedá se mluvit ani o příběhu ani o hratelnosti, atmosféře apod...takhle kdyby to třeba opepřili nějakým soubojem s konkurenční kadeřnicí. Něco jako combat mode s fénama nebo tak něco:-D

Bilbo, vloženo 16:41:53  19. 07. 2007

Já jenom nechápu to myšlení těch tvůrců, co takovéhle blbosti vytvářejí... copak všechny ženské na světě se vyžívají jenom v chození do kosmetických salónů? :-)

Naopak mám zrovna pocit, že ten typ žen, které mají PC hry rády by takovouhle pitomost v životě nedaly do počítače :-)

Quendi, vloženo 16:36:05  19. 07. 2007

Já jim dám Sally´s Salon. To snad jako pro holčičky místo barbínek ne?:-D

Bilbo, vloženo 16:06:58  19. 07. 2007

Muhehe, hry speciálně pro ženy :-)

http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/#hryspecvztprozenz070719

Quendi, vloženo 11:35:51  18. 07. 2007

Hitmana jsem vzdala po první hodině, kdy jsem ušla vzdálenost od chroští k balkónu. Dvacetkrát mě během toho zabili a šestnáckrát jsem spustila poplach(zhruba). A to jsem jen měla za úkol obejít roh:-) To plížení se strunou v ruce mi holt k srdci nepřirostlo, zřejmě jsem na stealth akce antitalent.

Merlkir, vloženo 15:02:34  17. 07. 2007

Je to v pořadí Contracts a Blood Money. Obojí je prý dost dobré.

Radagast, vloženo 14:02:41  17. 07. 2007

jejš, na hitmana sem úplně zapoměl.. to byla moje strašně oblíbná hra (kolik sem toho propařil u jedničky a dvojky). úplně sem zapoměl že je vlastně k dispozici pokračování... no aspoň vim co mám stahovat. BTW co má být lepší, nebo co je novější contracts nebo blood money?

VLK, vloženo 09:02:34  17. 07. 2007

Hitman:BM mě nebavil... nejsem ten správný "stealth" typ ;-)

Merlkir, vloženo 05:05:21  17. 07. 2007

Ty pocity jak říká verlit jsem zažíval včera při montáži kola. :) zničil jsem tři duše a čtyři ventilky, omylem se mi vyháklo lanko přehazovačky a dát ho zpátky mi trvalo skoro půl hodiny. Naštěstí jedem dneska do práce autem, takže se zabiju až zítra. Každopádně jsem se vztekal dost, s blbým kolem které blbě píchlo jsem zabil 3 ze svých 6 volných hodin po práci. :)

/OT

A jinak jsem nainstalil Hitman:Contracts a Hitman:Blood Money, tak uvidíme, jestli je to opravdu tak dobré :)

verlit, vloženo 22:21:12  16. 07. 2007

No nevím, já to buď vzdám dávno předtím nebo mám potom spíš vztek na tu ztrátu času. Nadšení se jaksi nekoná :-)))

ACE, vloženo 21:01:18  16. 07. 2007

Verlit - ale ono to funguje, já takhle kvetl u Far Cry nedaleko ke konci a hrál jsem jedno místo dobře 6 hodin v asi tak třech dnech za sebou ... ale to bylo potom nadšení když jsem to koncečně prošel :-D

Quendi, vloženo 23:54:58  08. 07. 2007

Prostě prachsprosté umělé natahování herní doby(nejspíš ještě zkombinované s nevychytaností levelu). Toho se u každé hry vždycky bojím. Že přijde moment, kdy se to zvrhne v tohle...Člověk má pak úplně otrávený zážitek z toho zbytku.

verlit, vloženo 22:55:13  08. 07. 2007

Quendi: Tenhle druh her opravdu nemám v lásce. Nutnost zkusit obtížné místo dvakrát, třikrát, než to člověk dostane "do ruky", budiž. Ale hrát ho do zblbnutí, v tom nevidím žádný přínos k požitku ze hry.

Quendi, vloženo 19:08:51  07. 07. 2007

A já jsem v koši. Hraju poslední(nebo předposlední) level Tomb Raidera. Strašné. Hrozné. A to mám ještě temné tušení, že až dolezu(ale já tam nejspíš nedolezu) na vrchol té hory, tak to bude mnóóóhem horší. Hra se tu omezila na debilní klikání jako o život, přičemž já vím, že to dělám dobře, ale nějak to nemá žadný efekt. Zkrátka čekám na tu správnou konstelasi kliků. A mezitím sleduji jeden pád do lávy za druhým. Myslím, že časovky vynechám úplně. U nich je totiž jen velmi malý prostor na chyby, což v levelu, kde se dá všechno v pohodě uhopsat a případný zádrhel(pokud je) vězí někde na konci a máte limit 12 minut ještě ujde. Ale když máte level hrát 30 minut a je v něm tak asi 20 míst, kde jednou zaváháte a máte smůlu...trošku brutál. Nejhorší je, že je mi jasné, jak jsou ti američtí tvůrci hry nadšení, že to udělali tak těžké. Všichni hráči se můžou zcvoknout a oni si libují, jak to udělali děsně "cool".

Radagast, vloženo 18:38:21  07. 07. 2007

jj vojáci s rpg na veteran obtížnost zabíjejí skoro jednou ranou... porno je taky proti vojákům s gauss riflema - ještě že se vobčas netrefěj... Až to budu hrát znova tak asi rovnou na tu nejtěžší úroveň... to bude porádná schíza...

Louda, vloženo 11:34:34  03. 07. 2007

Vlk: Ani ne tak vnějšek černobylu ( to jsem proběhl ani moc nebojoval...pár artefaktů na výdrž a sprintík) jako spíš vnitřek Monolliťácký laboratoře....to bylo peklo. Ty hajzlové v exoskeletonu vydrželi i obranej granát...hrůza.
A nesnáším vojáky s RPG.

VLK, vloženo 22:13:59  02. 07. 2007

Já jsem si sám za sebe odehrál 3 konce a na zbytek jsem mrknul na YouTube ;-)

VLK, vloženo 22:12:50  02. 07. 2007

Já jsem hrál na úroveň Stalker a nejtěžší mi přišlo "dobývání Černobylu". I přesto, že jsem to proběhl (doslova) napoprvé. Časové omezení, vojáci, vrtulníky - to byl fakt nářez.

BTW jaký jsi měl konec? (do pošty)

Louda, vloženo 21:21:32  02. 07. 2007

Tak Stalker dohrán, Chernnobyl byl pekelně těžký, takřka nesrovnatelně se zbytkem hry ale můj Vintar a geniální FN200 to vyřešili.
Mohlo to být kildně delší asi to časem rozehraju znova a budu dělat všechny vedeljší questy nebo tak něco. Teď už ale jdu normálně žít :)

Quendi, vloženo 15:08:25  02. 07. 2007

Eliss: Jde o zvyk. Když už člověk automaticky ví, kam jít tak to jde rychle. Časovky na levely s bossem jsou těžší a častěji se stane, že člověk odehraje celý level na jedničku a na konci to nestihne, protože mu to zrovna nevychází v souboji, což je k vzteku.
Ale hra za Amandu není nic jiného. Funguje to jen jako oblečení. Jako si můžeš vybrat, jestli budeš hrát v modrém tričku nebo v růžovém, tak si můžeš vybrat vzhled Amandy a hraješ pak levely s jejím tělem. Že by si s ní odehrála jiné lokace a podívala se, co dělala, když byla Lara v Peru a tak to ne. Je to prostě jen "oblečení".

« ««   186   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php