06:57:13
26. 11. 2024

Místnost
Hry nejen na motivy Tolkiena

Místnost o PC hrách, herních technologiích, hráčích a hráčkách... aneb všichni si občas rádi hrajeme :-)

Herní portály u nás:


Ostatní:
Hodnoceniher.cz
Češtiny do her a programů
Sigil.cz - stránka zaměřená na slavné RPG z dílny Black Isle

Místnost má od 09:36:01  04. 06. 2001 pronajatou Bilbo. Spolusprávce: VLK.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   187   »» »

Eliss, vloženo 14:19:47  02. 07. 2007

Quendi: časovky sú podľa mňa ťažké...:(( Uff, budem si k tomu musieť poriadne sadnúť. Je hranie za Amadnu kratšie než za Laru?

Quendi, vloženo 14:14:40  02. 07. 2007

Eliss: Abys mohla mít splněno 100% musíš v každém levelu vysbírat všechna tajemství(i v sídle Croftů) a všechny levely dohrát i na časovku. Ono se tam splnění na 100% objeví trošku dřív, než člověk všechno splní. Jako úplně poslední se zpřístupní plavky(bikiny:)). Ale mě např. hraní za Amandu moc nebralo.

Eliss, vloženo 14:10:25  02. 07. 2007

Dokelu, prečo vždy keď sa tu debatuje o niečom, čo hrám tu nie som????
Tiež teraz hrám Oblivion - majster v aréne, u zlodejov, bojovníkov, všatky mestské questy a pobehujem kade tade...Skúšam hlavnú líniu a mágov, peňazí som spočiatku ledva nahrabala, ale teraz ich nemám kam dávať, 5 domov, naj zbroj atď... Je to fajn hra a aj napriek tomu,že už som skončila vo viacerých líniách, stále to človeka baví - ale určite to po čase zunuje...
Lara: Legenda je super, ale ako som sa snažila, nikdy som to nedala na 100%... Niekde som počula, že keď sa to podarí na sto úercent, tak sa dá hrať za Amandu.
A nakoniec som objavila kúzlo The Sims 2...:)
A ani Thief 3 nie je zlý.

Radagast, vloženo 12:37:39  02. 07. 2007

jo to omezení hmotnosti je fakt fajn... já sem si normálně všude dělal stashe, bavil sem se tím aby to bylo co nejvíc zchovaný...

Louda, vloženo 12:32:24  02. 07. 2007

Jeremi: Já jsem permanentně naloženej na samý hranici (58kg) a každou chívli mám dilema oc hodit na zem.
Už normálně zahazuju ty malý granáty, medkity, plechovky atd.
Ted co sem vlez do Rudýho lesa je to ještě těžší páč tam z Monolitích vojáků padaj slušný bouchačky, já už ale sebou nosím 3 :) ( GP37 na Nato náboje, Vintar BC na snipeřinu a Tunder na práci zblízka proti mutantům).
Strašný dilemata :) Ale snad už brzo někde schrastim Exoskeleton který ti zvýší nosnost na 80kg.

Bilbo, vloženo 11:53:06  02. 07. 2007

BTW kdo to ještě neviděl, tak i nový vzhled stránek www.thewitcher.com vypadá naprosto úžasně!

Bilbo, vloženo 11:49:45  02. 07. 2007

Hmmmm :-)

http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/#zaklinaczakladniverzez070630

Jeremius, vloženo 12:49:43  01. 07. 2007

Me tam teda sejsi ta omezena hmotnost nakladu. Porad resim, co kde nechat :)

Louda, vloženo 11:46:33  29. 06. 2007

Tak už taky hraju STALKERA. Zatím mi to přijde jako dokonalý, ale třeba dojdu rozčarování.

Nimitz, vloženo 18:16:21  28. 06. 2007

Nejlépe nějakého červa :-)
-
(což mě inspirovalo k tomu, abych si po půl roce zahrál nějaké Worms. Vytvořím si třeba tým Taverníků a tým padouchů. Ještě nevím, ve kterém bude červ Genevieve :-)))

Bilbo, vloženo 17:46:34  28. 06. 2007

ACE: Nějaký pěkný vir, třeba, ať se nenudíš :-)

ACE, vloženo 17:19:08  28. 06. 2007

Hm zrovna uvažuju, co zajímavého si stáhnout ... nějaké návrhy?

Quendi, vloženo 20:34:37  27. 06. 2007

No, tak nový Tomb Raider zatím s trochu otravnými mouchami. Adrenalinový manévr je něco neuvěřitelného. Dokonale mi to pije krev, takovou kravinu jsem dlouho neviděla. Je tam úplně na nic(Teda vlastně ne na nic. Je tam na to, aby pila krev). Ukládací checkpointy jsou trochu nešťastně nastavené. A má to trošku matoucí prostředí. Hromada věcí se tváří jako záchytné římsy a nejsou(člověk se na ně rozběhne a pak už jen sleduje kolmý pád do propasti). Ale grafika je přenádherná.

Nimitz, vloženo 00:28:31  25. 06. 2007

Brokovnice proti chlapíkovi s Endurance a Strenght na 10, v Power Armor a s Energo pěstí také moc nezmůže ;-)

Bilbo, vloženo 00:10:36  25. 06. 2007

To je sice pravda, ale ale... to bys musel starý Fallout "prakticky hrát", abys to pochopil :D

Jeremius, vloženo 23:49:02  24. 06. 2007

Radagast: Ja jsem Fallout prakticky nehral, ale tohle mi prijde spis zmena k realisticnosti, ne? Nuz vs brokarna v realu asi neni moc tezky uhodnout, kdo vyhraje :)

Radagast, vloženo 23:00:32  24. 06. 2007

nimitz: njn, to bude velká škoda. Fallout byla snad jediná hra co znám kde se dalo hrát velmi efektivně "meele" ve světě plném automatických střelných zbraní. Dovedu si představit že cesta pěsti asi nebude moc použitelná v novém F3...

Nimitz, vloženo 15:07:35  21. 06. 2007

Já mám stejné názory jako Zenethian. Nejsem někdo, kdo by nadával na Betshedu. Jenže základem F3 bude realtime boj. Četl jsem pozorně všechny preview, a tam je jasně psáno, že souboje budou v reálném čase, a pokud někdo bude chtít, a bude mít na to statistiky, tak bude moci hru zapauzovat a pomocí akčních bodů dát mířený výstřel. Close combat spesialisté si asi zejména v pozdějších fázích hry moc nezahrají, protože je ustřílí nepřítel s automatickou zbraní ještě než se k němu dostanou...

Radagast, vloženo 13:15:22  21. 06. 2007

louda: zamíříš přesně a netrefíš se? Ano to super a je to zábavný jaxviň --> S.T.A.L.K.E.R: ze začátku seš strašný máslo s blbou pistolí a ještě horší upilovanou flintou a trefíš jen tak jednu-dvě z deseti ran. nemáš tam žádný rpg machrovinky, ale rpg vývoj tam nahrayzujou lepší efektivnější a hlavně přesnější zbraně...

souboje jsou ve stalkerovi dost zábavné, ale je to na úkor počtu zabitých nepřátel. Ke konci hry jich bývá víc než tisíc (i kdzž ve falloutech tyhlety statistiky taky nebyly zrovna malé)...

Zenethian, vloženo 11:41:59  21. 06. 2007

S Bozarem šlo všechno rychle :o)
Ale jinak s tebou souhlasim, snad to holt nejak vsechno dobre dopadne :)

« ««   187   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php