04:37:51
26. 11. 2024

Místnost
Hry nejen na motivy Tolkiena

Místnost o PC hrách, herních technologiích, hráčích a hráčkách... aneb všichni si občas rádi hrajeme :-)

Herní portály u nás:


Ostatní:
Hodnoceniher.cz
Češtiny do her a programů
Sigil.cz - stránka zaměřená na slavné RPG z dílny Black Isle

Místnost má od 09:36:01  04. 06. 2001 pronajatou Bilbo. Spolusprávce: VLK.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   188   »» »

Bilbo, vloženo 11:21:52  21. 06. 2007

Zenethian: Jj, já Ti rozumím, samozřejmě... ale pokud ty moderní a klasické soubojové prvky nějak vhodně skombinují, tak by to mohlo dopadnout dobře.

Můj ideál by byl třeba, kdyby bylo možno normálně řešit jakékoliv souboje tahově (klidně i na ten VATS systém, když už, tak už), ale byla by tu i možnost skočit do FPS a dát jim přes držku v real time. Tu by ocenili zejména mladší "myhrajemrychle" hráči :-)

A i nám ostatním by to mohlo přinést něco dobrého, třeba rychlé vyřízení některých nudných jednoduchých soubojů, který se někdy naskytne snad skoro v každém RPG.
Když si vzpomenu na starého Fallouta, taky mě občas štvalo, když na mě neustále útočili nějací řadoví zdržující mameluci a nešlo to rychle vyřídit.

Louda, vloženo 11:21:12  21. 06. 2007

To si piš, naštěstí jsem to hrál s Brujahem a jel jsem melee ale když jsem to rozehrál podruhý tak jsem zkoušel ranged Malkaviana a vzdal jsem to protože jsem si nedovedl představit jak budu procházet stoky ( velmi obtížná bojová část hry)

Zenethian, vloženo 11:18:49  21. 06. 2007

Louda: Ten systém v Bloodlines zní fakt dost šíleně, doufám že je napadne něco chytřejšího, protože tohle musí bejt frustrujíci jako sviň...

Louda, vloženo 11:16:55  21. 06. 2007

Bullshit. I kdyby byl vydanej F3 v enginu F2 a jediný co by změnili je příběh a setting tu hru by si stejně koupili desetisíce lidí.

Co se týče toho bojovýho systému bojím se že to dopadně jako v Bloodlines. Tam i když jsi zamiříl střelnou zbraní naprosto přesně na nepřítele a neměl jsi dostatek bodů ve schopnosti střelba nemusel jsi ho strefit což je naprosto nejhorší řešení co mě napadá.

Zenethian, vloženo 11:13:42  21. 06. 2007

A já sem ohledně F3 pořád optimista (hry od Bethesdy mám moc rád, nejsem žádný anti-oblivionista), tak mi nepodsouvejte nějaký postoje hardcore fallout-fans ;)

(i když Fallouta mám přesto o hodně radši než Morrowind či Oblivion :o)

Zenethian, vloženo 11:11:37  21. 06. 2007

Já tu žádny extremní negativní názory nevidim a ani žádný unešení nadáváním :) Jen se tu spekuluje, což je myslím v pořádku. Taky mi lezou krkem hardcore fans, kteří F3 odsoudili ihned, co ho dostala bethesda.

S tím pokročením doby a neatraktivnosti turn-based systému by se dalo diskutovat, ale něco pravdy na tom asi bude. My tu jen řešíme jak to asi může vypadat a že pokud bude možno projet vše čistě FPS, ztratí to část té atmosféry (a to i přesto, že hra půjde zapauzovat). To že ten real-time bude pravděpodobně nečím nový a zajímavý, je asi fakt, vzhledem k jeho závistlosti na statistikách. Ale prostě si to nějak nedokážu zatím představit.

A jinak podle toho preview sem ten VATS systém pochopil něco jako v hrách z Forgotten Realms - zapauzovat, zaměřit, vyřešit třeba lečení (vše odvislé od AP), odpauzovat - a bojovat zpět v realtime s předvolenými akcemi. Což je sice fajn a mám takový systém rád, ale....ale :)

Bilbo, vloženo 10:41:20  21. 06. 2007

Asi nečetli, jsou příliš unešení nadáváním na FPS systém...
Takže bych si dovolil pár připomínek, za prvé, buďme upřímní, doba je už trošku někde jinde, než v dobách starých Falloutů a čistě tahový systém by u široké hráčské veřejnosti neuspěl, ať už mi nostalgičtí pamětníci tlačíme radioaktivní slzičky jak chceme, za druhé ještě ta hra proboha ani nevyšla, dokonce ani není v nějaké pozdní fázi, ten real-time bojový systém nakonec nemusí být taková katastrofa, jak to zlí jazykové předhazují, možná to bude v něčem vyšpekované, aby to hned nesklouzlo ve falloutovského Dooma. No a nakonec, jak říká Merlkir, v tom preview přeče psali, že součástí soubojového systému je i tahový mód, který by mě být založený na podobném systému jako ten náš starý dobrý.
Takže trochu optimismu bych prosil :-)

Zenethian, vloženo 10:35:44  21. 06. 2007

Četli, ale ono na tom neni nic moc tahového. Je to pouze zapauzování hry a poté využívání AP. To vítám(e), ale obáváme se ničeho jiného - že toto je jen malý ústupek pro hardcore fans, a že jinak půjdou souboje hrát jako čistá FPS (a zatím to tak vypadá). Dnes Todd Howard opětovně řekl, že i tak bude opravdu hodně záležet na statistikách (při realtime soubojích), což si zatím moc nedokážu představit. Ale třeba nás opravdu Bethesda překvapí :) A já jí pořád věřím :)

Merlkir, vloženo 10:27:54  21. 06. 2007

ehm...a četli jste to o tom tahovém systému na body?

Zenethian, vloženo 23:08:36  20. 06. 2007

Ouu, Wanamingoo, to je podlě mě jedna z nejtěžších částí F2.

A co se týče toho F3, tak mám stejné obavy. Pokud se prostě člověk bude 100% krýt a bude hbytě klikat myší, tak se prostřílí všude, což naprosto ztrácí F-atmosféru. :(

Nimitz, vloženo 20:09:02  20. 06. 2007

Já taky. Protože si nedokážu představit, jak z toho neudělat FPS. Taková postava z nízkou inteligencí, charismatem a odolností, ale naopak velkou vnímavostí, hbitostí a silou, která si někde najde Gatling, tak jí bude stačit někam naběhnout a vystřílet místo během pár sekund...
-
Zatímco včera, jsem ve F2 i s nabušenou postavou měl na půl hodiny co dělat, abych vybílil důl Wanamingoo od alienů, přišel jsem o půlku hitpointů a to jsem měl ještě strach o svoje spolubojovníky, protože Marcus a Cassidy se rádi trefovali navzájem...
-
Což bude další úskalí F3 - bude to víceméně sólová hra

Louda, vloženo 19:54:49  20. 06. 2007

Jaa chciiii tahové souboje! :-(

Nimitz, vloženo 15:16:19  19. 06. 2007

Radagast: s tím že je to úžasný nápad souhlasím
(ale pokud se nad tím zamyslím, tak 200 let po válce rozhodně nebudou fungovat vodovody které by k tomu záchodu vodu dovedly, a ta co byla v nádržce by dávno vyschla)

Radagast, vloženo 14:18:28  19. 06. 2007

ad F3: hmm tak asi nejsem žádný hardkór fanda jak sem si vždycky myslel, že sem. Mě prostě ty věci, které oni zatím oznámily přijdou fakt zajímavé a budu se těšit až to budu hrát. Přečetl sem si pár topicků na tom ofiko fóru a měl sem chuť všechny ty skeptiky poslat do ****le.

Nejvíc mě pobavila diskuze o vodě - respektive o tom, že voda bude herně-ekonomicky důležitá komodita a bude jí málo (tak jako náboje). Prej jim vadí, že vodu najdete třeba na nepoužívaném záchodě nebo tak něco a že příliš mnoho realistických prvků uberou hratelnosti. Fakt blbosti... mě celej ten nápad s vodou příjde jako naprosto úžasný nápad, který dokonale vystihne atmosféru! (čím víc se o F3 dozvídáme více věcí, tím více mi to začíná připomínat PASSko)

Nimitz, vloženo 20:03:17  17. 06. 2007

Výborné Fallout 3 Preview

Nimitz, vloženo 20:16:42  16. 06. 2007

Ha, já jsem si vlastně típal screeny
Takže - má postava kominíkem

Bilbo, vloženo 19:33:25  16. 06. 2007

Nimitz: To je dobré, jsi moc hodný! :-) ... Já to nějak postahuju.

Nimitz, vloženo 19:09:28  16. 06. 2007

Bilbo: já dal 99 Kč za to Doupě DVD, a mám kromě češtiny i tu největší verzi OOO a pár dalších skvělých pluginů. Teď už to číslo neseženeš, a asi nevydržíš do srpna (Kromclsrazu) kdy bych ti to mohl vypálit na CD (ty pluginy)

Bilbo, vloženo 17:52:20  16. 06. 2007

Ééééhm, ne :-) ... S mým líným připojením by to byl problém a fakt nemám zájem tahat 200 MB navíc kvůli dvěma videím :-)

Nimitz, vloženo 16:56:31  16. 06. 2007

Bilbo: a já myslel, že jsi psal "velkou" kompletní češtinu :-)))

« ««   188   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php