|
Grim Dawn dnes večer dohráno (na základní obtížnosti, polovinu času jsem si dával i ztěžující Veteran mód)
Celkem jsem to odehrál za 99 hodin, ale podle mého se to v pohodě dá stihnout pod 60. Já si ale spoustu lokací procházel vícekrát, protože jsem plnil hromadu nepovinných úkolů.
Hra je víceméně od tvůrců Titan Questu a dá se říci, že je to plnohodnotný nástupce. Ale přidává velkou spoustu vylepšení. Například frakce - k části se přidáte, někdy automaticky, někdy rozhodnutím, část budou vaši nepřátelé. U frakcí lze získat spoustu vedlejších úkolů, jejihž splněním (a zabíjením určitého druhu nepřátel) vám stoupá náklonost. S větší nákloností lze získat u frakčního obchodníka speciální zbraně, zbroje, nebo plánky na craftování předmětů.
Hra obsahuje na akční RPG docela dost morálních rozhodnutí, která něco odemknou a něco znemožní. A někdy to opravdu není lehké.
Dobrá vychytávka je, že u důležitých bossů se vám oblast (většinou místnost) kde jsou uzamkne a nemůžete utéct ven. Někdy tam lze ale vyvolat teleport (často je to znemožněno), nebo ho prostě vytvořit před tou oblastí. Většina bossů neregeneruje, takže po vaší smrti se tam prostě vracíte tolikrát, dokud ho nesejmete. Přesto jsem dva nepovinné bossy nedal, protože byli na konci celé mapy, kde byla znemožněna teleportace.
Mínusem hry je finální boss, o kterém tu skutečnost zjistíte až po jeho zabití. Poté je tam ale ještě možno navštívit obrovský čtyřpatrový dungeon, celý bez možnosti teleportace (a prodeje naplněného inventáře), kde jediná smrt znamená konečnou, pokud ho nechcete procházet znovu. Já ho teda naštěstí zvládnul napoprvé, i s několika dalšími ultrasilnými bossy. |