13:07:50
24. 11. 2024

Místnost
Alianční
Ač je boj mezi Řádem a Chaosem nekončící, není normální, aby se celá polovina světa náhle semkla v jednotu a vyrazila proti svému odvěkému nepříteli. Mocenský boj mezi jednotlivými územními celky probíhal vždy, ale jak se říká, pokrok nezastavíš. Stane se pánem dalšího kousku země roztahovačný čaroděj nebo jeho oponent, osvícený hrabě Erik? Nastane vláda magie nebo oblohu nad touto zemí ovládnou ve jménu vědy vzducholodě, které zmenší vzdálenosti mezi lidmi?
Nebo je to celé ještě jinak? Nebudou oba nepřátelé smeteni z povrchnu zemského silami, které jsou nad chápání všech zúčastněných stran? Silami ukrytými a přitom s námi přítomnými na každém kroku? Bdícími nad našimi osudy, aniž o tom víme? Je možné, že bude malá skupinka dobrodruhů schopna nějak ovlivnit dění? Události, proti nimž je i věčné soupeření Řádu s Chaosem podobné rvačce malých dětí? Co se chystá v dalekém městě Chantieru? Jaká tajemství skrývá opuštěná podzemní laboratoř?


O co tu jde?

Informace pro hráče
Na informačních stránkách (průběžně se pracuje na jejich vylepšení...) této místnosti jest stručný popis jednotlivých postav, shrnutí dosavadního děje a další užitečné informace, ve vývěsním štítu se nacházejí "pravidla" této hry a podrobnosti o místě, kde se děj odehrává. Prosím všechny nové zájemce, kteří se chtějí zapojit do dění v této místnosti, aby si nejprve tyto informace na stránkách a vývěsním štítu důkladně pročetli a poté poslali základní údaje o své postavě GM (Sikar) do pošty (jméno, stručný popis vzhledu, schopností a dovedností, alespoň základní povahové rysy, stručnou historii a aktuální cíle postavy).

Srazy
Od roku 2005 se téměř každý rok konají srazy návštěvníků této místnosti. Stručný zápisek z většiny akcí je zveřejněn na informačních stránkách.
Další sraz bude... ?

Místnost má od 19:51:36  16. 06. 2003 pronajatou Quadrix. Spolusprávce: Sikar.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   11   »» »

Vórima, vloženo 18:10:47  16. 11. 2016

"S kočárem?" vytřeští oči Atsa? "Můžu to zkusit. Ale nevím nevím. Ten prsten na celý kočár asi stačit nebude, co?"

Načež rychle doběhne ke kočáru a začne "odnášet" zavazadla do jejich domu ve městě.

Mellor, vloženo 15:35:06  16. 11. 2016

Fajn, Jáchym seskočí z koně, Zess si hodí na záda. Sykne na Atsu, trhne hlavou ke kočáru, zamumlá "dožeň nás" a vyrazí za ostatními.

Quadrix, vloženo 15:11:59  16. 11. 2016

"Zess nemůže ani lézt na záda, je v bezvědomí," upozorní doktor Adalbert a rychlým krokem odnáší společně s princem nosítka se svou druhou pacientkou, zakrytou pláštěm. Isabela a kočí je následují, ale je vidět, že nejsou zvyklí pohybovat se v lesním terénu pěšky.
Na místě zůstal kočár se Zess a dvěma zapřaženými koňmi.


Teď bych chtěl vědět, co přesně dělá Jáchym, Atsa a doktor Brajtl.
Btw. Dara už sice nehraje, ale ještě pořád někdo může ovlivnit osud její postavy.

Sikar, vloženo 15:28:05  14. 11. 2016

"Jestli někdo nemůžete chodit, vlezte mi na záda. Doslovně, ano?"

Quadrix, vloženo 14:54:48  14. 11. 2016

Vórima: Koňů je určitě méně než členů výpravy. Minimálně v kočáru je 5 osob + kočí a táhnou ho dva koně, pokud vím.

Koně jsou dost nervózní a nemají daleko k tomu, aby se splašili, což je problém obzvlášť u kočáru, ze kterého zatím vystoupil jen princ a jeho žena a zmateně se rozhlížejí.
"Co se děje?" ptá se Oliver. "Postará se někdo o slečnu Zess? Já s doktorem budeme muset nést naši Adélku."

Mellor, vloženo 14:43:14  14. 11. 2016

Jáchym přijede ke kočáru, zabouchá na něj a zakřičí: "Všichni ven! Okamžitě musíme pěšky, jinak sme všichni mrtvý! Isabelo! Doktore, princi, sakra!"

Vórima, vloženo 14:24:47  14. 11. 2016

"Rychle, musíme odsud vypadnout. Naskákejte na koně a vyražte pryč. Támhletudy by to snad ještě mělo jít," řekne Atsa a ukazuje směrem, kudy šla zvěř.


;-)

Quadrix, vloženo 18:20:25  13. 11. 2016

Prakticky ano.

Mellor, vloženo 20:46:24  11. 11. 2016

Možná nejsem sám, kdo se v tom úplně neorientuje. Chápu to dobře, že: Oheň je na jedné straně od cesty, a taktéž obě konce cesty jsou v plamenech? Takže zbývá jen jeden směr, do lesa, nejspíš tamtudy, kudy utíkala ta zvířata?

Quadrix, vloženo 14:51:28  11. 11. 2016

A kouř a teplo se stále více blíží z obou stran...

Quadrix, vloženo 10:47:07  09. 11. 2016

Mimo jiné...

Mellor, vloženo 04:56:03  09. 11. 2016

Jinými slovy, abychom se dostali pryč od ohně, musíme se zbavit kočáru?

Quadrix, vloženo 15:47:30  08. 11. 2016

Přesně tak, vypadá to, že les hoří na obou koncích cesty a kočár z lesa nemá jak vyjet (kvůli padlým stromům).

Mellor, vloženo 12:53:24  08. 11. 2016

Jako že jsme obklíčeni plameny?

Quadrix, vloženo 12:32:00  08. 11. 2016

Vozka postupně otočí kočár, i když to na celkem úzké cestě a s nervózními koňmi není jednoduché. Pak je popožene, ale než stihne pořádně nabrat rychlost, tak znovu musí brzdit, protože na druhé straně lesa (ani ne kilometr daleko) je situace úplně stejná.
A začíná tu být dost teplo a i kouř se šíří dál rychle.

Mellor, vloženo 00:19:37  08. 11. 2016

"Hyjé!"

Vórima, vloženo 12:27:42  07. 11. 2016

"Kam jinam, rychle to otočte!"

Mellor, vloženo 21:48:10  05. 11. 2016

Zpět?

Quadrix, vloženo 18:35:10  05. 11. 2016

Kočár se řítí dál po cestě, když najednou vozka prudce zastaví. Cestu blokují dva padlé stromy, dost velké na to, aby je dva chlapi neodtáhli. Kus za nimi už je kouř i vidět a ještě dál tušíte (podle světla) opravdu široko sahající oheň.

Sikar, vloženo 15:46:40  01. 11. 2016

"No a mně se nevěří. Teď jen doufat, že za to nemůže nějaký další pyroman, co by následně chtěl podpálit i nás. Ta zvířata jako kdyby naznačovala, že zdrojů ohně je víc. Pak Sulfa asi nemůže omylem explodovat na více místech najednou, že ne?"

« ««   11   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php