13:42:22
25. 11. 2024

Místnost
Alianční
Ač je boj mezi Řádem a Chaosem nekončící, není normální, aby se celá polovina světa náhle semkla v jednotu a vyrazila proti svému odvěkému nepříteli. Mocenský boj mezi jednotlivými územními celky probíhal vždy, ale jak se říká, pokrok nezastavíš. Stane se pánem dalšího kousku země roztahovačný čaroděj nebo jeho oponent, osvícený hrabě Erik? Nastane vláda magie nebo oblohu nad touto zemí ovládnou ve jménu vědy vzducholodě, které zmenší vzdálenosti mezi lidmi?
Nebo je to celé ještě jinak? Nebudou oba nepřátelé smeteni z povrchnu zemského silami, které jsou nad chápání všech zúčastněných stran? Silami ukrytými a přitom s námi přítomnými na každém kroku? Bdícími nad našimi osudy, aniž o tom víme? Je možné, že bude malá skupinka dobrodruhů schopna nějak ovlivnit dění? Události, proti nimž je i věčné soupeření Řádu s Chaosem podobné rvačce malých dětí? Co se chystá v dalekém městě Chantieru? Jaká tajemství skrývá opuštěná podzemní laboratoř?


O co tu jde?

Informace pro hráče
Na informačních stránkách (průběžně se pracuje na jejich vylepšení...) této místnosti jest stručný popis jednotlivých postav, shrnutí dosavadního děje a další užitečné informace, ve vývěsním štítu se nacházejí "pravidla" této hry a podrobnosti o místě, kde se děj odehrává. Prosím všechny nové zájemce, kteří se chtějí zapojit do dění v této místnosti, aby si nejprve tyto informace na stránkách a vývěsním štítu důkladně pročetli a poté poslali základní údaje o své postavě GM (Sikar) do pošty (jméno, stručný popis vzhledu, schopností a dovedností, alespoň základní povahové rysy, stručnou historii a aktuální cíle postavy).

Srazy
Od roku 2005 se téměř každý rok konají srazy návštěvníků této místnosti. Stručný zápisek z většiny akcí je zveřejněn na informačních stránkách.
Další sraz bude... ?

Místnost má od 19:51:36  16. 06. 2003 pronajatou Quadrix. Spolusprávce: Sikar.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   21   »» »

Quadrix, vloženo 17:25:08  08. 05. 2016

Na nových stránkách jsem aktualizoval mj. i historii a hlavně přehled děje - za posledních pár dní jsem přečetl vše, co se stalo za cca poslední 4 roky (cca 1000 příspěvků)... a je tam spousta zajímavých informací, na které jsem už mezitím zapomněl!
Tak neváhejte mi poslat aktuální informace o svých postavách, ať si to můžete přečíst taky ;o)

Sikar, vloženo 09:03:32  06. 05. 2016

Na stránky zase brzy něco dodám, teď jsem měl ale fofry.

Co se týká hry, tak jste mluvili s hrabětem Erikem, který vám řekl, že o Stříbrné gardě něco ví. Také slyšel o jedné restauraci v bohatší části města, kde údajně občas vysedává stařík, přes něhož se dají objednat služby této organizace.

Quadrix, vloženo 18:49:11  04. 05. 2016

Je tu už dlouho mrtvo, to už se bude hrát jen na srazech?

Jinak na nové Alianční stránky jsem už přesunul veškeré užitečné info ze stránek původních a postupně se Sikarovou pomocí přidávám informace nové + nakonec to všechno bude provázané stylem encyklopedie/wiki a kteroukoliv stránku je možné komentovat, případně i editovat.

Takže doufám, že jsem vzbudil vaši zvědavost a pomůžete nám tvořit nové stránky společně - kdokoliv může doplnit informace a pomoct tak ostatním získat ucelený přehled. Můžete začít tím, že mi do pošty nebo na mail pošlete aktualizované info o své postavě (viz můj příspěvek z 16. 04. 2016, 23:49:41) a já vám na oplátku pošlu odkaz na nové stránky ;o)

Mellor, vloženo 03:05:39  20. 04. 2016

Ha! Já věděl, že Jáchym není takový vrahoun :)

Sikar, vloženo 13:27:37  19. 04. 2016

Hups, musím se omluvit Jáchymovi. Dávám trochu dohromady informace o hře a Staroga opravdu nezabil on, ale dřevorubec.

K případnému srazu v červenci se ještě nevyjádřili Vórima a Neros. Co tedy Mellorem navržený termín 30-31.7.?

Sikar, vloženo 12:20:58  17. 04. 2016

Tak...

1) Už neposloužím.
2) Klidně zpracuji nějaké ty postavy, organizace a tak. Shrnutí děje ze srazů z velké většiny mám v jednom souboru.
3) Ehm, no a co? Na byrokraty si nehrajeme, ne? Klidně bych to vyhlášení v tom případě ignoroval. Možná jsem tehdy měl jiný plán, než co se nakonec stalo.
4) Tohle je pochopitelně na každém z nás.
5) Tady mám v hlavě kostru, ale jen takovou stručnou. Vzato kol a kolem by se mi líbilo, kdybych tuhle kostru v létě nějak rychlostně dokončil a pak si rád odpočinu v Brajtlově kůži.

Sikar, vloženo 12:14:00  17. 04. 2016

Takže, popořadě jedno po druhém. Nejprve shrnutí hry, pak reakce na to, co psal Q. Nevím, kolik mám času, Vincek je na procházce s prarodiči.

- Družina se trochu zapovídala s hostinským, který jim ovšem po chvíli oznámí, že sem neměli chodit a on je teď nesmí pustit pryč. Pomocí brány je pošle pryč do...
- Vesnice liliputánů v údolí, z něhož se nedá odejít jinak než další bránou v jeskyni. Liliuputáni jsou zjevně kalibalové, ale co je hlavní, jsou všichni mrtví. Posekaní, pobodaní, spálení. Přežil jen šaman, který družině řekne, aby je pomstila. Vrahem je prý muž v těžké zbroji a s halapartnou. Na jedné ze stěn je krví namalovaný znak kruhu, přes který jsou překřížené dvě halapartny.
- Poznámka - Brajtl a Sam s nimi nejsou. Hrdinův jsou zjevně ukradení, ani se na to moc neptají.
- Šaman jim také dá první kus jakéhosi přístroje, k němuž je přiložen i návod v neznámém jazyce. Je jasné, že se jedná o něco, čím lze ovládat, kam člověka brána odešle. Jsou však potřeba další díly + baterie.
- Družina se bránou dostává do velké tmavé místnosti. Atsovi se v hlavě ozve hlas vyzývající ho, aby sem vnesl světlo.
- Odtud vedou dál dvě cesty. První je do malé dílny, v níž je Šej. Osoba na invalidním vozíku, která má některé části těla nahrazené díly z panenek. Mluví jako zaseknutý gramofon, ale také zjevně dovede (omezeně) myšlenkami na jiná místa + si přitahovat předměty odjinud.
- Šej dá družině panenku, která se dovede hýbat a má zjevně vlastní rozum. Jáchym se vůči Šej zachová velmi nehezky.
- Druhá cesta vede na ostrov, kde žije několik málo dosti sluníčkových lidí + elf a trpaslík. Světlo na ostrově zajišťuje krystal na vrcholku skály. Ten Atsa odnese do tmavé místnosti, načež se ukáže, že zde v nádržích spí dobře stovka našich známých bytostí M-05.
- Současně s tím obyvatelé ostrova zjevně zešílí a vrhnou se na dobrodruhy. Družina čtyři z pěti obyvatel v sebeobraně zabije, pátý uniká. Zdejší branou putují dál.
- Postupně ze situace vyplyne, že toto město je ve skutečnosti obrovské vězení.
- Po setkání se sochou dávající na hlavu postavené hádanky hrdinové nachází křišťálovou kouli, pomocí které si s nimi postupně promluví pštros, hostinský Jecht a Šej. Ta je naprdlá na Jáchyma. Odtud vede další brána.
- Pštros se přizná, že lhal. Je zde vězněm a za pomoc pomůže na oplátku družině.
- Dostávají se k řece, která zjevně teče ve volném a na pohled nekonečném prostoru, neustále z ní vytékají malé potůčky a je obklopena malými místnostmi působícími jako dílny. Hrdinové nachází loďku a postupně zde objevují deníkové zápisky zdejších pracovníků, podle nichž tu jde vše do kytek. Také nachází čističe vody - velmi užitečná stvoření.
- Hrdinové se setkávají s technikem, který jásá, že jsou novými pracovníky. O tomto místě hovoří jako o městě a posílá je prošťouchnout jakýsi zával, který ucpal řeku. Po splnění úkolu hrdinové už mají všechny díly přístroje, díky němuž se mohou přesouvat po městě, kam chtějí + nachází malou křišťálovou kouli, s jejíž pomocí občas komunikují s lidmi zde.
- Také je jasné, že vrah liliputánů je členem jisté Stříbrné gardy - extrémně nebezpečné žoldnéřské organizace. Co tu dělá, nikdo netuší.
Postupně hrdinové nachází:
- Draka střežícího poklad, kterému musí ukrást čočku, která může zablokovat jistý spalující paprsek.
- Nemrtvého, který zjevně zná vše, všechny a tak vůbec.
- Úředníka, který vlastně neví, oč tu jde.
- Lékaře, který je více než ochotný pomáhat.
- Město, v němž všichni jí kořínky, žáby a myši, přičemž polovina lidí je zde nevinně.
- Další město, v němž podivní obyvatelé zjevně ví, jak řídit vlak.
- Místo, kde zjevně došlo k bitvě mezi psionicky nadanými bytostmi a Stříbrnou gardou.
- Vlak, kterým by se dle všeho mohli dostat k Jechtovi (zablokoval svoji bránu), ale potřebují do něj:
1) Strojvůdce, který je částečně stroj.
2) Palivo
3) Energetickou sféru pro pohon.
Postupně vše najdou, přičemž strojvůdcem se (po patřičných vylepšeních u Šej a lékaře + zaučení u těch, co umí řídit vlak) stává družině zcela neznámý člověk jménem Sant Triff. Během jízdy vlakem zjistí, že se toto vše opravdu nachází v obrovském, na pohled prázdném prostoru, v němž se vznáší všechna místa, která navštívili.

Nastává velký souboj s Jechtem. Do místnosti se vrhá stříbrný gardista, ale je zneškodněn. Ukáže se, že má zcela vymytý mozek.
Jecht není vůbec ten silný a mocný záporák, na kterého si hrál. Spíš se jedná o nešťastného človíčka, kterému se vše vymklo z rukou.
Postupně pštros uprchne (pochopitelně sám), Šej zjistí, kde jsou Brajtl a Sam a družina odchází. Bere si s sebou Jechta jako vězně + Sant Triffa, aby ho lépe poznali.
Hrabě Erik ihned po jejich návratu vydá nařízení, že brána musí být ihned zablokována.

Quadrix, vloženo 23:56:10  16. 04. 2016

5) Nabízím, že můžu na příští sraz připravit vlastní dobrodružství (pokud si Sikar bude chtít odpočinout od vymýšlení příběhu a pro změnu si zahrát hráčskou postavu).
Když bude třeba, může být zasazené nového prostředí (abych Sikarovi nezasahoval do jeho plánů) nebo můžu navázat na informace, které už postavy získaly a třeba to trochu okořenit vlastními nápady (pokud bude Sikar pro).

Quadrix, vloženo 23:49:41  16. 04. 2016

4) Našel jsem na svojí záloze mezi soubory k Alianční i "charakterníky" našich hráčských postav, a tak navrhuju informace z nich použít pro rozšíření popisu našich postav na stránkách. Nevím, jak to vnímáte vy, ale já osobně si většinu z toho, co jsem napsal o Horácovi před skoro 5 lety (!), nepamatuju.
Samozřejmě je na uvážění každého hráče, které informace o své postavě chce prohlásit za veřejné (tzn. kolik se toho o dané postavě obecně ví v rámci naší "družiny"). Jestli chcete, můžu vám jednotlivé charakterníky poslat mailem, pokud už je nemáte k dispozici - dejte mi vědět do pošty.

Quadrix, vloženo 23:43:38  16. 04. 2016

3) Na konci října 2014 vyhlásil Sikar konec kapitoly, ale nová kapitola předtím vždy začala zásadním přesunem postav na nové působiště, spojené i s novými NPC, konflikty, atd. Podle mého názoru mají naše aktuální postavy stále "základnu" v Božekburgu a jen vyráží na výpravy do okolí - pokud bychom zůstali v Chaosu delší dobu, tak by asi dávalo smysl začínat novou kapitolu, ale vypadá to spíš, že naše naše poslední "mise" v Jechtově vězení byla jen další jednorázovou výpravou. Takže jsme stále ještě v páté kapitole, ne?

Quadrix, vloženo 23:37:06  16. 04. 2016

2) Na stránkách nám chybí shrnutí veškerého děje od srazu 5.-8.7.2012 (včetně). Klidně se toho ujmu, stejně jako předtím, akorát to potrvá. Kdyby mi s tím chtěl někdo pomoct, tak samozřejmě budu vděčný.
Informace o světě (NPC, místa, společenství, atd.) jsou na tom ještě hůř - poslední zaznamenanou postavou je Nexopastros a jeho démon Sistrurus (bojující v turnaji démonů). Ale to by šlo dát dohromady poměrně snadno ze shrnutí děje. Taky by možná bylo užitečné všechny informace vzájemně propojit odkazy na jednotlivá jména/termíny a vytvořit z toho něco na způsob wiki. Opět platí, že se toho klidně ujmu, ale když mi někdo pomůže, půjde to rychleji.

Quadrix, vloženo 23:21:11  16. 04. 2016

Tak jo, vzhůru do toho...

1) Na stránkách nám chybí zápisky z těchto srazů:
  • 30.3.-1.4.2012 (Praha)
  • 5.-8.7.2012 (Klacíkov)
  • 8.-10.3.2013 (Praha?)
  • 10.-12.10.2014 (Verlitín)
  • 8.-10.4.2016 (Verlitín)
Tady v místnosti jsem našel jen shrnutí odehraného děje (kromě toho co byl před týdnem), ale nic víc - byl by někdo ochotný zavzpomínat alespoň heslovitě na nějaké zajímavé zážitky z jednotlivých srazů? Já už si skoro nic nepamatuju :o(
Pro poslední 2 srazy by bylo možné využít zápisek ve verlitínské "návštěvní knize", pokud se k ní někdo dostane a nafotí to.

Mellor, vloženo 19:02:18  14. 04. 2016

Já mohu jen 30-31.

Jsem určitě pro, Quadrixi! Rozvinu si postavu :o)

Quadrix, vloženo 23:18:29  11. 04. 2016

Rád bych opět aktualizoval Alianční stránky - hlavně přehled děje a srazů, ideálně i informace ke světu (důležité nehráčské postavy, společenství, místa, historie, apod.). Kromě toho by IMHO bylo fajn doplnit i další informace k hráčským postavám, které by nám mohli pomoct jim dát další rozměr (např. stručná historie postavy, cíle/sny, strachy, koníčky, apod.), případně by to mohlo pomoct je i více zapojit do děje a celkově udělat příběh pestřejší (osobnější vedlejší zápletky a zajímavé situace, morální dilemata, konflikty, apod.). Šlo by to teoreticky pojmout třeba i podobně jako aspekty používané v RPG Fate.

A kdyby mi s tím kdokoliv z vás chtěl pomoct, byl bych moc vděčný. Věřím, že každý může doplnit nějaké info o své postavě + jakékoliv informace o světě, na které si vzpomene, protože jsme se toho v posledních letech (od té doby, co byly stránky aktualizované naposledy) dozvěděli hodně, ale máme toho málo sepsaného. Určitě by to mohlo pomoct všem se lépe zorientovat a třeba bude pak i jednodušší rozvíjet další osudy našich postav, když si budeme (jako jejich hráči) uvědomovat, co všechno už vlastně o světě zjistily.

Quadrix, vloženo 14:31:50  11. 04. 2016

Já osobně určitě nebudu moct 16.-17.7., jinak tam mám zatím volno.

Dara, vloženo 18:53:29  10. 04. 2016

Zdá se, že červencové víkendy se nabízejí

16.-17.
23.-24.
30.-31.

Dara, vloženo 09:05:55  08. 04. 2016

upekla jsem buchtu. Na snídani nebo jen tak.

Sikar, vloženo 08:30:32  06. 04. 2016

Mnichichichichiiii... Ehm.

Lepidlo brát nemusíte, jedno jsme doma našli.

Mellor, vloženo 00:42:39  06. 04. 2016

Jsme v Chaosu, že? Yay!

Mellor, vloženo 00:40:49  06. 04. 2016

Let's do epic things!

« ««   21   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php