21:51:04
27. 11. 2024

Místnost
Alianční
Ač je boj mezi Řádem a Chaosem nekončící, není normální, aby se celá polovina světa náhle semkla v jednotu a vyrazila proti svému odvěkému nepříteli. Mocenský boj mezi jednotlivými územními celky probíhal vždy, ale jak se říká, pokrok nezastavíš. Stane se pánem dalšího kousku země roztahovačný čaroděj nebo jeho oponent, osvícený hrabě Erik? Nastane vláda magie nebo oblohu nad touto zemí ovládnou ve jménu vědy vzducholodě, které zmenší vzdálenosti mezi lidmi?
Nebo je to celé ještě jinak? Nebudou oba nepřátelé smeteni z povrchnu zemského silami, které jsou nad chápání všech zúčastněných stran? Silami ukrytými a přitom s námi přítomnými na každém kroku? Bdícími nad našimi osudy, aniž o tom víme? Je možné, že bude malá skupinka dobrodruhů schopna nějak ovlivnit dění? Události, proti nimž je i věčné soupeření Řádu s Chaosem podobné rvačce malých dětí? Co se chystá v dalekém městě Chantieru? Jaká tajemství skrývá opuštěná podzemní laboratoř?


O co tu jde?

Informace pro hráče
Na informačních stránkách (průběžně se pracuje na jejich vylepšení...) této místnosti jest stručný popis jednotlivých postav, shrnutí dosavadního děje a další užitečné informace, ve vývěsním štítu se nacházejí "pravidla" této hry a podrobnosti o místě, kde se děj odehrává. Prosím všechny nové zájemce, kteří se chtějí zapojit do dění v této místnosti, aby si nejprve tyto informace na stránkách a vývěsním štítu důkladně pročetli a poté poslali základní údaje o své postavě GM (Sikar) do pošty (jméno, stručný popis vzhledu, schopností a dovedností, alespoň základní povahové rysy, stručnou historii a aktuální cíle postavy).

Srazy
Od roku 2005 se téměř každý rok konají srazy návštěvníků této místnosti. Stručný zápisek z většiny akcí je zveřejněn na informačních stránkách.
Další sraz bude... ?

Místnost má od 19:51:36  16. 06. 2003 pronajatou Quadrix. Spolusprávce: Sikar.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   305   »» »

Quadrix, vloženo 19:52:48  25. 02. 2008

A jde se dál... Konečně.
Za sebou ještě slyšíte nějaké zvuky - zřejmě majitelka onoho majestátního hlasu opět povolala nějaké příšery. Ale to už vás nemusí zajímat, protože jsou daleko za vámi...
Postupujete dál chodbou, která se několikrát stáčí různými směry, až... Genevieve se najednou propadne a kolem se opět rozhostí naprostá tma
(předpokládám, že když se Gen nesoustředí, tak jí její svítidlo zhasne - a i kdyby ne, propadla se bohovévědíkam).
Před Santem Triffem, který se vecpal dopředu, chvíli poté zaplane podivně oranžový oheň. Když s ním pohne, aby se podíval, kam mladá čarodějka zmizela, poznáte, že je to ohnivý scimitar (někteří si ho ještě mohou pamatovat z pokladnice Pevnosti Rovnováhy:o)).
V podlaze zeje temná díra jen o trochu širší než je průměrná lidská postava.
"Kdo jde dolů?" ptá se Triff.

Sikar, vloženo 19:41:17  25. 02. 2008

Dopadl jsem vedle vás.

"Tak mě tady máte!"

Genevieve, vloženo 11:34:00  25. 02. 2008

Aha, takže tím pádem já jdu asi nějak dopředu, pokud nemáte někdo lepší svítidlo ^^

Quadrix, vloženo 22:45:36  24. 02. 2008

Gen: Ne, všichni jste teď v pravé chodbě (jakmile (pokud?) tam skočí Sikar).

Sikar, vloženo 19:30:12  24. 02. 2008

"Tak uhněte, skáču taky!" křiknu a odšpuntuju lahvičku...no, snad, když to nevadilo té zombii, tak to nebude vadit ani mě...

Genevieve, vloženo 17:52:40  24. 02. 2008

Jo, takže jinak, chápu dobře, že všichni jsme teď stejně jen možná na pár ostatních kteří se dali levou chodbou?

Quadrix, vloženo 17:35:26  24. 02. 2008

Gen: Ano, byla tam tma.

Quadrix, vloženo 17:35:13  24. 02. 2008

Sikar: Gepard se opravdu bez větších problémů k chodbě dostane lezením po stěně, zatímco Triff vytáhne dvě malé lahvičky s nezdravě zelenou kapalinou a jednu Ti podá se slovy: "Vypij to a zvládneš to přeskočit."
Zřejmě aby toto tvrzení dokázal, obrátí do sebe obsah jednoho flakónku, zašklebí se zhnusením, ale pak se vrátí kus cesty zpět ke vchodu, rozběhne se a skočí dokonce pár metrů do chodby, kde čekají ostatní (ty, co stojí nejblíž, málem porazí).

Genevieve, vloženo 14:59:20  24. 02. 2008

Počká na Fionora než se k ní přidá a potom rozžehne stejným způsobem svůj kámen a svítí jím všem na cestu (tedy Daře, Fionorovi, Marcusovi a sobě).
předpokládám, že je tam tma ^^

Legacek, vloženo 14:52:38  24. 02. 2008

Souhlasím...

Sikar, vloženo 20:25:16  23. 02. 2008

Kouknu s úsměvem na Triffa a trochu se zamračím na Geparda.
"Tak co? Jakou myslíte, že máme šanci se dostat na druhou stranu?"

...a je mi jasné, že ten elfík to určitě přeakrobatí...

Fionor, vloženo 19:05:31  23. 02. 2008

"Neměli bychom se dělit!" zamumlá Fionor a popadne sira Marcuse. "Zvládneš to?" a ani nepočká na odpověď - rozeběhne se s ním k okraji díry a skočí směrem k otvoru, kudy odchází Dara a Genevieve.

MMch, skutečně pevně sira Marcuse chytím až teprve při odrazu, takže se může vyškubnout, pokud nebude chtít "letět".

Quadrix, vloženo 14:58:54  21. 02. 2008

Dara: Ha, nějak se mi vetřel mezi NPC, potvůrka kočičí... Hned ho odtamtud vyhodím:o)
Vórima: Díky za tipy, určitě se nad tím zamyslím.

Sikar, vloženo 09:52:04  21. 02. 2008

Gadr může vše

Dara, vloženo 21:51:22  20. 02. 2008

Jak může být gadrn NPC i hráč?

Vórima, vloženo 21:06:51  20. 02. 2008

hh,nezapomeň,že má ale jenom jeden bod,tak to musí být něco...gadrovskýho :-D

Sikar, vloženo 21:05:55  20. 02. 2008

bože! právě se mi hlavou honí milion nápadů na spešl schopnosti pro Gadra...ukecá/sežere/opije protivníka...

Vórima, vloženo 20:55:49  20. 02. 2008

Možná bychom mohli sem. Abychom o tom mohli diskutovat ;-)

první nápady:
U arphena mě napadla schopnost měnit se v draka,která by měla nějakou výhodu(doprava?/"síla"?)
Nivard - vstřebání zranění(nebo jak to popsat). Prostě aby vydržel víc. Třeba že by zůstal i po tom co by mu došly body.
"Inkvizitor" -(poprava) hráč může odebrat jednoho NPC "z ruky" jinému hráči
Sant Triff - schopnost mě nenapadá,ale mohl by přinášet nějaký bonus na ostrově liliputánů ;-)

Zatím mě víc nenapadlo. K "vlastní" postavě taky zatím nevím :-)

Quadrix, vloženo 19:59:35  20. 02. 2008

Vórima:
Schopnosti NPC a hráčských postav jsou právě jedny z těch věcí, kde očekávám vaše návrhy - co by asi tak vaše postavy (a NPC) mohly umět... Body u NPC i hráčských postav jsem určoval podle toho, jak moc si myslím, že by mohly být nápomocny své "straně", a taky tak, aby to bylo vše rovnoměrně rozložené. Máte-li připomínky, sem s nimi (nebo mě do pošty).
Ta červená čísla u modrých NPC jsou omyl, pak to opravím.

Vórima, vloženo 17:23:56  20. 02. 2008

Sil:Možná jenom muzikant,ale muzikant se 4 body ;-)

btw:jak si Q určoval ty body?

« ««   305   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php