16:19:36
26. 11. 2024

Místnost
Alianční
Ač je boj mezi Řádem a Chaosem nekončící, není normální, aby se celá polovina světa náhle semkla v jednotu a vyrazila proti svému odvěkému nepříteli. Mocenský boj mezi jednotlivými územními celky probíhal vždy, ale jak se říká, pokrok nezastavíš. Stane se pánem dalšího kousku země roztahovačný čaroděj nebo jeho oponent, osvícený hrabě Erik? Nastane vláda magie nebo oblohu nad touto zemí ovládnou ve jménu vědy vzducholodě, které zmenší vzdálenosti mezi lidmi?
Nebo je to celé ještě jinak? Nebudou oba nepřátelé smeteni z povrchnu zemského silami, které jsou nad chápání všech zúčastněných stran? Silami ukrytými a přitom s námi přítomnými na každém kroku? Bdícími nad našimi osudy, aniž o tom víme? Je možné, že bude malá skupinka dobrodruhů schopna nějak ovlivnit dění? Události, proti nimž je i věčné soupeření Řádu s Chaosem podobné rvačce malých dětí? Co se chystá v dalekém městě Chantieru? Jaká tajemství skrývá opuštěná podzemní laboratoř?


O co tu jde?

Informace pro hráče
Na informačních stránkách (průběžně se pracuje na jejich vylepšení...) této místnosti jest stručný popis jednotlivých postav, shrnutí dosavadního děje a další užitečné informace, ve vývěsním štítu se nacházejí "pravidla" této hry a podrobnosti o místě, kde se děj odehrává. Prosím všechny nové zájemce, kteří se chtějí zapojit do dění v této místnosti, aby si nejprve tyto informace na stránkách a vývěsním štítu důkladně pročetli a poté poslali základní údaje o své postavě GM (Sikar) do pošty (jméno, stručný popis vzhledu, schopností a dovedností, alespoň základní povahové rysy, stručnou historii a aktuální cíle postavy).

Srazy
Od roku 2005 se téměř každý rok konají srazy návštěvníků této místnosti. Stručný zápisek z většiny akcí je zveřejněn na informačních stránkách.
Další sraz bude... ?

Místnost má od 19:51:36  16. 06. 2003 pronajatou Quadrix. Spolusprávce: Sikar.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   317   »» »

Fionor, vloženo 19:39:19  23. 12. 2007

Fionor si rozhodně po nějaké době co ho Dara nese vynutím přestávku. Stačí však sotva deset minut a je schopen pokračovat.
Vypadá sice jako by pár dní nespal (černé kruhy pod očima), ale je schopen jít...

Myslím, že takhle je to schůdné.


Když se viditelnost sníží na úroveň která je už nepříjemná pro cestování, vytvoří si Malou kuličku (měkkého) bílého světla která mu levituje nad ramenem. nevydává sice nijak velké množství světla, ale rozhodně je to lepší než nic.
Když celá skupina dorazí k palouku, nechá světlo zmizet, sedne si a opře se o nejbližší strom. Zpoza přivřených očí pozoruje laň a nesměle prohlásí: "Co takhle ji uctít nějakým darem? Nakonec, ničemu v tomhle hvozdu jsme neublížili, i ty hmyzoňe jsme jen zahnali na útěk bez jediného škrábnutí, takže bysme jako slušní hosté měli podarovat hostitele."

Quadrix, vloženo 19:28:30  23. 12. 2007

Koně už sebou nemáte, v noci zmizel stejně jako Sir Marcus Corey a Sant Triff.
(Omlouvám se, že jsem to zapomněl zmínit.)
Gepard se netváří příliš nadšeně z toho, že Fionora nenecháte odpočinout (zajímalo by mě, co na to Genevieve...), ale když Dara pokračuje dál, jde taktéž.
Jak postupujete dále do hvozdu, stále více máte pocit, že vás tento živoucí temný les vůbec nemá rád a bere vás jako vetřelce. Je stále těžší vidět na cestu
(btw. co používáte jako světlo?) a tma kolem je stále hustější, stejně jako pokřivené kmeny prastarých stromů a neprostupných křovin.
Když už se vám začne zdát, že dál už se snad ani jít nedá, otevře se před vámi stěna dřevin a odhalí malý palouk, uprostřed něhož stojí nádherná bílá laň a upřeně na vás hledí. Její barva je tak dokonalá, že kolem sebe šíří slabé přízračné světlo. Zřejmě čeká, co uděláte dál.
"Tohle bude zkouška..." zašeptá Gepard, "ale nejsem si jistý, co máme dělat."

Quadrix, vloženo 19:17:45  23. 12. 2007

Sikar: Ano, celé dobrodružství z prvního srazu jsem "přesunul" na území Chaosu, protože jsem prostě měl příliš mnoho míst na straně Řádu a žádné na té druhé. Pokud to vadí, pomoz mi, prosím, vymyslet něco jiného. VLK žádný tábor bohužel neměl - on se prostě se svými přívrženci stále víceméně chaoticky pohyboval po celém území:o)
Ještě pro upřesnění, potřebuju 6 míst pro každou ze tří skupin.

Vórima, vloženo 17:45:55  23. 12. 2007

Informace pro všechny kdo na mě měli telefoní číslo mám nové: 725 575 922

Dara, vloženo 13:44:32  23. 12. 2007

"Myslím, že bychom se neměli zdržovat, kdo ví, co přijde teď."

Máme pořád toho koně? Jestli jo, tak dáme Fionora na koně, jestli ne...

Dara až překvapivě snadno vezme Fionora do náruče: "Možná to mělo být varování, ale stejně nevíme, kudy ven, tak prostě půjdeme dál, ne?" A vykročí dál na "cestu".

Fionor, vloženo 13:36:15  23. 12. 2007

Ještě pár okamžiků Fionor zářil, než jeho světlo pohaslo a on se sesul k zemi. Přerývaně dýchá a třese se ve svalové křeči, ale je při vědomí.
"Dejte mi pár minut... a půjdeme... dál."

Sikar, vloženo 12:52:50  23. 12. 2007

Quadrix: k té hře - Triffovo království je na straně Řádu, ne? jinak k chaosu mě napadl třeba VLKův tábor.

no, vlastně vše, co máš u chaosu bylo ve skutečnosti na straně řádu, fakt! pamatuju si to

Quadrix, vloženo 11:53:29  23. 12. 2007

Zatímco Dara a Gepard(a případně další) se snaží poradit se s hvozdními stvůrami hrubou silou, jakmile se Fionor rozzářil, všechny s uširvoucím jekem vyskákaly zpět na stromy a zmizely zpět v temných hlubinách hvozdu.

Dara, vloženo 16:21:58  22. 12. 2007

a spílí to ty bjudy? nebo si jen svítí na cestu?

"Tak tohle nám fakt pomůže, ty žárovko. Co udělat něco užitečnějšího?"

Fionor, vloženo 16:00:47  22. 12. 2007

Ah, tak v tom případě je to o to jednodušší... Můžu to udělat reflexivně a nemusím si ověřovat, jak ty zrůdičky vnímají okolí.
Fionor se náhle rozzáří OSLŇUJÍCÍM světlem. Každý kdo by se náhodou tím směrem díval to má stejné jako se dívat přímo do 1000W výbojky nebo slunce.
Zároveň se snaží krýt a dostat se z dosahu útočného asi-hmyzu.

Dara, vloženo 15:47:13  22. 12. 2007

aha, tak po dodatku

Daře se objevily pařáty místo rukou a snaží se zbavit "kudlanky", která ji nevíc ohrožuje.

Quadrix, vloženo 15:42:37  22. 12. 2007

Fionor: Když jsem napsal na vás, myslel jsem tím právě to, tzn. že i na Tebe skočil třímetrový hmyzák, takže sotva budeš hledat nějakou větev.

Fionor, vloženo 15:35:53  22. 12. 2007

Vezmu do ruky nějakou spadlou větev (staré lesy jsou jich jistě plné) a zkusmo s ní mávnu do strany a zpět. A pak ji hodím směrem k těm potvorám. Snažím se, abych je nezasáhl ale zároveň větev proletěla dost blízko.

Quadrix, vloženo 15:34:45  22. 12. 2007

Vím, že jsem sem teď dal dost věcí najednou (to víte, mám zas po dlouhé době trochu volno od školy), ale doufám, že žádnou z nich nezanedbáte;o) Delší dobu se tu nic moc nedělo, tak bych to teď zas rád změnil.

Quadrix, vloženo 15:33:00  22. 12. 2007

A z okolních stromů na vás seskákalo asi 6 třímetrových potvor. Vypadají trochu hmyzovitě (nejblíž asi kudlankám) a hlavně hladově...

Quadrix, vloženo 15:30:50  22. 12. 2007

A ještě prosím o pomoc při vymýšlení míst na Alianční karetní hru, o které jsem se tu dříve zmiňoval. Zatím mě napadlo tohle:

Řád:
Taurenedh (střed království Taurdôr)
arphenova jeskyně
Srdce hvozdu
ostrov nemrtvých liliputánů
ostrov poloboha bouří
portál do Naděje


Chaos:
úpatí hor (dravci + strom)
domek šílence
Triffovo ostrovní království

Hory:
město Neutrálů
Naděje
vesnice žravých Zvířat
sídlo Hosse Maranwe (o tomhle většina z vás neví:o))

Quadrix, vloženo 15:23:29  22. 12. 2007

Uzávěrka "soutěže" v hledání chyb a "chyb" na stránkách je konec kalendářního roku 2007! Hledejte a posílejte mi do pošty, dokud je čas...

Quadrix, vloženo 15:22:24  22. 12. 2007

Tak jsem konečně dal dohromady zápisek dobrodružství z letošního srazu. Jakékoliv doplňující informace, návrhy a připomínky vítám!

Genevieve, vloženo 11:33:52  21. 12. 2007

Zastaví se a tázavě pohlédne na Geparda, ale když vidí co udělal tak se postaví k němu zády a se zbraní v ruce začne zkoumat cestu po které sem přišli.

Quadrix, vloženo 13:10:46  20. 12. 2007

Gepard jen kývl a vykročil ukázaným směrem.
Takto pokračujete nějakou dobu (ve stále proměnlivém hvozdu lze jen těžko odhadnout čas, ale zřejmě uběhlo pár hodin), když vás náhle Gepard zastaví a gestem naznačí, že máte být zticha. Pomalu vytáhne dvě dlouhé ostré dýky a rozhlíží se kolem po pokřivených stromech. Zdá se vám, že je tu najednou větší a hrozivější ticho než dříve.

« ««   317   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php