04:55:51
29. 11. 2024

Místnost
Alianční
Ač je boj mezi Řádem a Chaosem nekončící, není normální, aby se celá polovina světa náhle semkla v jednotu a vyrazila proti svému odvěkému nepříteli. Mocenský boj mezi jednotlivými územními celky probíhal vždy, ale jak se říká, pokrok nezastavíš. Stane se pánem dalšího kousku země roztahovačný čaroděj nebo jeho oponent, osvícený hrabě Erik? Nastane vláda magie nebo oblohu nad touto zemí ovládnou ve jménu vědy vzducholodě, které zmenší vzdálenosti mezi lidmi?
Nebo je to celé ještě jinak? Nebudou oba nepřátelé smeteni z povrchnu zemského silami, které jsou nad chápání všech zúčastněných stran? Silami ukrytými a přitom s námi přítomnými na každém kroku? Bdícími nad našimi osudy, aniž o tom víme? Je možné, že bude malá skupinka dobrodruhů schopna nějak ovlivnit dění? Události, proti nimž je i věčné soupeření Řádu s Chaosem podobné rvačce malých dětí? Co se chystá v dalekém městě Chantieru? Jaká tajemství skrývá opuštěná podzemní laboratoř?


O co tu jde?

Informace pro hráče
Na informačních stránkách (průběžně se pracuje na jejich vylepšení...) této místnosti jest stručný popis jednotlivých postav, shrnutí dosavadního děje a další užitečné informace, ve vývěsním štítu se nacházejí "pravidla" této hry a podrobnosti o místě, kde se děj odehrává. Prosím všechny nové zájemce, kteří se chtějí zapojit do dění v této místnosti, aby si nejprve tyto informace na stránkách a vývěsním štítu důkladně pročetli a poté poslali základní údaje o své postavě GM (Sikar) do pošty (jméno, stručný popis vzhledu, schopností a dovedností, alespoň základní povahové rysy, stručnou historii a aktuální cíle postavy).

Srazy
Od roku 2005 se téměř každý rok konají srazy návštěvníků této místnosti. Stručný zápisek z většiny akcí je zveřejněn na informačních stránkách.
Další sraz bude... ?

Místnost má od 19:51:36  16. 06. 2003 pronajatou Quadrix. Spolusprávce: Sikar.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   60   »» »

Dara, vloženo 21:39:40  04. 12. 2012

" V tu chvíli mi to přišlo jako dobrý nápad. Vyvést ho ze soustředění."...
"A o počasí lidé občas mluví, říká se tomu zdvořilá konverzace, to vás doma neučili?!"

Quadrix, vloženo 14:00:24  04. 12. 2012

"Hm, takhle by se k zákazníkům chovat neměli," poznamená Horác, když vyjde ven na ulici.
Pak se poněkud rozhořčeně otočí na Zess: "Můžeš mi, prosím tě, vysvětlit, co měly znamenat ty řeči o počasí? A proč jsi, zatraceně, tomu chlápkovi dala facku?"

Sikar, vloženo 09:43:13  04. 12. 2012

Tak jo, jedna půlka bandy zapadla do soukromé hospody, druhé půlce bylo jasně řečeno, ať padají ven z kavárny. Pokud vypadli, tak

stojí na ulici, na níž je liduprázdno, až je to podezřelé.

Mellor, vloženo 01:12:32  04. 12. 2012

Alianční svět je ve skutečnosti Hvězdou smrti!

Sikar, vloženo 15:13:50  03. 12. 2012

Sice je to měsíc u Saturnu, desetkrát menší než Země, ale taky vás při pohledu na něj něco napadne? (ty hory jsou místy dvakrát vyšší než Mount Everest)

Sikar, vloženo 19:33:49  02. 12. 2012

V týdnu jedeme dál, slibuju.
Jen si musím v hlavě srovnat další dění hned na několika frontách ve svém životě a stanovit si další postup.

Mellor, vloženo 16:50:23  22. 11. 2012

Vymyslel jsem novou kartičku do Alianční deskovky!

JÁCHYMOVKA
Artefakt, neutrální
Při použití může hráč táhnout během svého tahu dvakrát. Následující kolo ale stojí.

Mellor, vloženo 20:25:36  21. 11. 2012

Už jsem se o tom bavil jak s Quadrixem, tak se Sikarem.
Co je poměrně jasné je, že současné dění má našim postavám - nastaveným na méně epické, heroické a hlavně nepolitické prostředí - málo co říct. Ostatně proto nastala určitá RP migrace postav do hospody. Teď se tam zdárně ožírají :o)
Věřím, že to má Sikar dobře promyšlené a nakonec z toho vyjde skvělá věc. Jen abychom se do toho konce dostali, překonali tohle uváznutí.
Jediná věc, která mě trápí, je Ekyelčina postava/postavy. Jako pěst na oko. Postava, která se chová jako typický mančkin, ale se kterou nemá nikdo moc náladu ani potřebu komunikovat. Snad se to zlepší...

Pokud to vezmu z pohledu své postavy, tak nemá šajn, co se děje. A ani to vědět nechce. Moc to zavání magií a politikou. Voják nemá o takových věcech moc přemýšlet, na to prostě nemá fištrón. Má dostat rozkaz, jestli se toho zbavit, nebo ne. Víc po něm snad nikdo ani nemůže chtít!

Moc se těším na pokračování. Už jen proto, že Jáchym je zatím asi moje nejoblíbenější rpg postava, co jsem si kdy vytvořil (ovšem v klidu ho nechám zabít, pokud to bude RP a podpoří to příběh ;o) )

Sikar, vloženo 19:11:04  21. 11. 2012

A já se předně omlouvám, že jsem s tím sám teď nehnul. Třeba poslední dva dny jsem byl v práci do šesti večer a jsem mrtvý, což se ale změní, jen co nastane prosinec.

Quadrix, vloženo 16:12:56  21. 11. 2012

Když si tak čtu, co jsem tu napsal před týdnem, tak mi to připadá jako zbytečně útočná kritika, což rozhodně nebylo mým záměrem...
Já jsem moc rád, že se Sikar ujal vedení Alianční ve chvíli, kdy mi docházely nápady i motivace, spousta jeho myšlenek se mi opravdu líbí a stejně tak mě fakt baví hrát Horáce v tomto prostředí.
V poslední době se však cítím poněkud mizerně, protože mám pocit, že se tu děje příliš mnoho věcí, kterým nerozumím, nebo nevím, jak je skrz Horáce jakkoliv ovlivnit. A já osobně potřebuju mít určitý pocit kontroly :o)

Doufám, že se k tomu vyjádří víc hráčů a hlavně Sikar osobně, protože věřím, že v rámci Alianční jsme vytvořili něco, co se mně osobně zatím nikde jinde nepovedlo - a IMHO stojí za to občas situaci zanalyzovat a zamyslet se nad tím, jak udělat hru zajímavější a zábavnější pro co největší počet hráčů (včetně GM samozřejmě).

Vórima, vloženo 12:00:47  15. 11. 2012

Sikar: Nějaké tušení historie světa jsme, alespoň někteří, měli. Postavy ale ne. A třeba Atsu by to ani zas tak moc nezajímalo. Jako hráč aleo oceňuji nové interpretace :-)

Hodně souhlasím s Quadrixem. Chaosák mi přišel nad schopnosti naší skupiny a hlavně jsem ani neměl pocit, že ho nějak musíme řešit.

A co se týká roleplayingu. Mě to baví. Rád budu hrát tak, aby to posouvalo děj, na druhou stranu to ale nechci dělat na úkor rp.

A co se týče kavárny. Vím, že jsi o ni mluvil už dávno, ale není to prostě nic, co by Atsu jakkoliv lákalo. Když jsi sem dotáhl hru, tak přišel, ale víc chtít nemůžeš :-)

Mellor, vloženo 13:02:55  14. 11. 2012

Nebo hrát roleplaying :o)

Ekyelka, vloženo 12:42:30  14. 11. 2012

Eh, něco bych podotkla, ale je to očividně zbytečné.
Tomu se říká nevyužívat prostředky.

Quadrix, vloženo 12:36:19  14. 11. 2012

Tak ještě přihodím, co jsem dnes psat Sikarovi - upozorňuju, že stále jde jen o můj názor (budu vděčný za jakékoliv komentáře od ostatních):

Já osobně mám z aktuálního děje pocit, že se tam dějí věci, kterým hráčské postavy (nebo alespoň ta moje) nerozumí a díky tomu možná nevědí, jak na to reagovat. Je sice pěkné tvářit se tajemně a nadhazovat setkání s podivnými individui a různé narážky na bůhvíco, ale když nevím, co za tím je, tak mě osobně to třeba akorát tak rozčiluje.
A uvědomuju si, že jsem ovlivněný tím, že jsem předtím dělal několik let GM a teď být hráčem a nevědět veškeré pozadí příběhu je pro mě nezvyk. Ale věřím, že můj pocit není způsobený jenom tím.

A pak je tu ještě to, co jsem tu psal předtím - mám pocit, že děj začíná být opět poněkud epičtější (viz např. vyslanec Řádu, nebo co to je, Starog se svým Strojem a stvořením Hor),
což je IMHO naprosto proti tomu, na čem jsme se při "restartu" tehdy na srazu domluvili. Lekce historie je fajn, ale potkat někoho, kdo tvrdí, že stvořil Hory, to už je trochu jiné kafe... možná tak trochu jako Man from Earth, pokud znáte.

Co se týče vyslance Řádu, tak tam hlavně nechápu, proč přišel do nějaké kavárny a oslovil očividně náhodné návštěvníky, konkrétně Horáce (který rozhodně není kdovíjaká autorita). Prostě mi připadá, že buď je to nějaký troll, nebo nechápe, s kým má jednat - IMHO by měl spíš zajít za někým, kdo v tom městě vládne, čili nejspíš za hrabětem Erikem.

A btw. další věc je Ekyelka - její role se mi ani trochu nezamlouvá... Očividně to není obyčejný hráč, ale není ani GM. Má prostě svoji kavárnu s majitelkou, která má zřejmě spoustu kontaktů, složitou historii a odkazy na věci, o kterých (alespoň některé) hráčské postaví neví zhola nic.
Navíc její způsob zapojení do děje se mi taky nelíbí - do té kavárny byly hráčské postavy prostě natlačeny (ve chvíli, kdy to IMHO vypadalo, že jinak by ji (alespoň ne všechny postavy) zas tak hojně nenavštěvovaly).

Quadrix, vloženo 12:25:00  14. 11. 2012

Sikar: Dle mého osobního pohledu (nebo možná spíš z pohledu Horáce) od té doby, co jsme vyšli z podzemí města, nebylo třeba chaosáka jakkoliv řešit, nehledě na to, že mně osobně připadal jako velmi mocná postava, proti které toho naši noobové moc nezmůžou... Takže jsem to opravdu nebral jako hlavní quest.
K "řádovci" a Starogovi už jsem se ti vyjádřil soukromě, můžu to případně napsat i sem, pokud nemáš nic proti. Stejně tak ohledně Ekyelky a její kavárny/majitelky...

A dokud si nekteré věci nevyjasním, tak bych se raději za Horáce nijak nezapojoval. Neberte to, prosím, jako nějakou sabotáž nebo urážku, jde mi opravdu prostě jen o vyjasnění situace (detaily můžu sdělit v poště nebo skrz jiné soukromé médium).

Ekyelka, vloženo 11:54:09  14. 11. 2012

Ok, je na čase posunout děj.

Majitelka kavárny, která se předtím tak nečekaně objevila u stolu a doteď zachovávala nečitelný výraz, se trochu zamračí - na pana Miericha.
"Možná to nebude stačit. Kávovníky potřebují teplo, světlo a čas. Záleží na příliš mnoha okolnostech a lidech, jaká bude úroda."
Ihned po jejích slovech se zpoza pultu vynoří číšnice, která začne přisouvat všechny židle ke stolkům, oprašovat stoly, uklízet porcelánové vázičky a cukřenky zpět do hlubin baru.
"Pánové a pane Zessi," kývne majitelka kavárny hlavou směrem k Zess, "děkuji za vaši návštěvu."
Jasnější pokyn k urychlenému opuštění kavárny jim dát nemohla.

Sikar, vloženo 11:25:45  14. 11. 2012

V zásadě jsem chtěl umožnit postavám do celého světového dění nahlédnout alespoň okrajově, ale v poněkud větším měřítku. Dát hráčům materiál na přemýšlení a možnost, ať si vyvodí vlastní závěry.

Pokud to působí zmateně a rušivě, utnu to. Soustředíme se na něco možná nosnějšího.

Sikar, vloženo 11:16:58  14. 11. 2012

Tak jo, lidi... Malé shrnutí.
Děj v kavárně trochu umřel. V soukromé místnosti to jde jedna radost, ale ač se mi ten roleplaying líbí, děj to neposouvá.

Kdyby tohle byla PC hra, v quest booku máte napsáno, že primárním questem je nějak vyřešit chaosáka. To, že do toho přišel řádovec, je akorát ulehčení/přitížení v tomto úkolu, podle toho, jak se k němu zachováte. A jak se k němu zachovat... informací, zda mu věřit nebo ne, jste už dostali dost. Dokonce je možné, že se situace vyřeší sama.

Starog je taková malá třešinka ukazující něco víc o historii tohoto světa (o minulosti jsme zatím neměli moc tušení, že?). A vlastně ani nelze určit, zda třeba nelže. V první řadě je to ale vylekaný a vystresovaný človíček, který se probudil mimo svou dobu a neví, která bije. O toho se teď můžete leda tak postarat nebo se od něj dozvědět nějaké zajímavé informace.

Děj je připravený. Hrabě se pomalu zotavuje a má pro družinu další nabídku spolupráce. Klidně ta nabídka může přijít i dříve a na chaosáka a řádovce se můžeme vykašlat.

Sikar, vloženo 08:46:00  11. 11. 2012

Mierichovi poklesne hlava.
"Tohle je moc," hlesne. "Vy," ukáže na Horáce, "laskavě pohlídejte jeho," ukáže na Staroga, "já zatím musím zařídit jistá opatření, pokud se nám ti dva magoři začnou mlátit v ulicích."

Neros, vloženo 18:15:54  06. 11. 2012

Táto: To ani v nejmenším nepředpokládám :)

« ««   60   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php