12:59:14
23. 11. 2024

Místnost
TLarp - Hostinec na konci světa
Hra se uskuteční o víkendu 24. 7. 2009 až 26. 7. 2009 u Koňského rybníka nedaleko obce Stvolínky, okres Česká lípa.

Místo zatím není dané a rádi uvítáme jakékoliv náměty na zajímavou lokalitu. Preferujeme tábořiště s okolním lesem a kapacitou cca kolem 50ti lidí. Pevné budovy nevyhledáváme spíše naopak nechceme. Vodní zdroj v blízkosti tábořiště velkou výhodou. Lokalita střední Čechy, nebo Čechy. Moravským účastníkům se předem omlouváme za čechocentrismus :-).

Spoluorganizátorem a spolusprávcem místnosti je Fionor a na místě mi bude pomáhat ještě Ivana (alias Zmyjka, alias Branven).

Další spolupracovníky určitě časem rádi přibereme ale v tuto chvíli nehledáme.

CP, polo-CP apod. zatím nehledáme. Vás u kterých bychom rádi měli nějakou předem domluvenou roli přímo oslovíme (po Vašem závazném přihlášení), samozřejmě vedeme v tomto ohledu v patrnosti Vaše nabídky, které proběhly v místosti či v poště. V první fázi bude plně dostačující projevená ochota přijet a vytvořit si základ postavy.

PŘIHLAŠOVÁNÍ - ukončeno

LEGENDA HRY: Irsko 25. července 1740.
V zemi je už přes 50 let relativní klid a hlavně mír, který si země po bouřlivém 17. století ráda dopřává. Co je mnohem horší je ekonomická situaci irského obyvatelstva.
Roztříštěná, neřízená země je slabá a chudá a stejně slabí a chudí jsou její obyvatelé. Města se vzpamatovávají ale poslední dvě zimy byli zcela neočekávaně dlouhé a studené a obyvatelstvo začíná strádat. Venkované se starají o to, aby sami přežili. Je tomu tak i v malé vesničce na severu Irska, která se jmenuje Skerries.
Žije zde několik místních rodin. Je tu jedna malá putyka, kde se dá ubytovat, kostel a v okolí zelené irské kopce a několik skal, ze kterých se místní pokouší získat alespoň tolik potravy, aby přežili ještě jeden rok, ještě jednu zimu.
Poslední zima byla v Irsku opravdu krutá a dlouhá, proslýchá se, že ve větších městech přišel hladomor a lidé tam padají jako mouchy. Tady na venkově ještě není situace tak zlá, ale jídla je málo a mnoho dobytka přes zimu zemřelo, hodně krav bylo po zimě jalových a i ty už také na jaře dávno skončili na pekáči. Všichni toužebně očekávají, jaká bude letošní úroda, vyhlídky jsou ale nevalné. Zásoby z loňského roku jsou takřka všechny pryč.
Kromě obilí ale skýtá tahle země i mnohá tajemství.
Dlouhá staletí tu lidé věří na skřítky, víly, draky a vůbec je tahle země protkána spoustou legend a příběhů, které povečerech ožívají v hlasech starých vypravěčů. Někteří z místních obyvatel dokonce věří, že to nejsou jenom hlasy moudrých, které dodávají těmhle příběhům život.
Existuje zde podle nich ještě jeden svět, který je mnohým tak nepředstavitelný, že je jim uzavřen, ale pro většinu zdejších obyvatel je to takřka součást jejich života. Svět ve kterém ožívají sny, touhy a přání lidí, ve kterém jsou duše a myšlenky skutečné a skutky mají váhu zlata a drahých kamenů.

DŮLEŽITÉ - zcela náhodou jsem použil pro vesničku jméno reálně existujícího města/vesnice, které leží kousek od Dublinu. Pokud byste si něco dohledávali na internetu, informace které najdete budou platné jen potud pokud si je společně "odsouhlasíme". Herní poloha Skerries je pro účely hry cca v oblasti Kingscourt. Pokud potřeujete něco z reálií vědět k tvorbě postavy ptejte se.

Závazně přihlášení: Deidre, Blue Lion, Rilven, Toshiro, Vever, Jára (Tskřítek), Ginny, Petrius, Klair, Cemedriel, Louda, Arwi, Genevieve, Cigi, Tári, Kroc, Činkapi, Mormegil, Ainne, Terka, Rajče.

Místnost má od 12:53:14  22. 01. 2004 pronajatou ACE. Spolusprávce: Fionor.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25   »»

ACE, vloženo 01:14:11  20. 07. 2009

Odjezd neorganizuji nechávám na Vás a prosím případné nabídky na odvozy sem piště.

Já možná budu moct vzít sebou někoho s odjezdem kolem druhé ale přiznám se, že to možná nebudu v reálu nabízet protože budeme chtít ty cca dvě hodinky klid na přípravu herního území.

Vodu a stan v krajním případě vzít budu moct.

Vever, vloženo 00:41:22  20. 07. 2009

Tak já se přidám, když už to přišlo :)
Bude nějaký hromadný odjezd nebo tak něco? Případně, máte někdo ještě jedno volné místo v autě? V pátek můžu kdykoliv.
A nemáte případně někdo volné místo ve stanu?

Deidre, vloženo 23:00:58  19. 07. 2009

Ano, muselo to přijít a taky to přišlo :)
Není tu někdo, kdo má dvě volná místa v autě a odjíždí z Prahy okolo páté hodiny? (Pracující lid se dřív těžko trhne.)
Respektive, aspoň nějaký dobrodinec, který by nám vzal do auta stan a pakl pitné vody? (Nebo se dá pitná koupit někde na místě?)

Fionor, vloženo 01:43:01  17. 07. 2009

Jen bych rád upozornil, že to místo blíže hernímu území, kde si můžete nechat auta, může být problematické (kdysi se tam musely pod auta dávat plachty, aby vedení obce mělo jistotu že neohrožujeme tamní přírodu)

Pokud to je tedy jen trochu možné, nechte si automobil ve Stvolínkách.
(chápu, že to je o strach, ale je lepší nerozčilovat místní obavatele)

ACE, vloženo 01:02:48  17. 07. 2009

Oprava o místě konání atd. jsem také poslal mailem, tedy teď už je to opravdu ... tiádydády dády da dáá. :o)

ACE, vloženo 23:25:21  16. 07. 2009

Každý jste v poště dostal finální verzi postavy do Ferrie, se kterou počítáme, že začnete hru (tedy přesněji po prvním vstupu do Ferrie).

Od nás už dostanete pouze osobní informace mailem, či před hrou, takže pokud je něco nejasného ptejte se. Jinak se uvidíme v pátek na místě.

PS: do záhlaví dáme nejpozději o víkendu zbytek informací, zejména třeba ty o místě konání.

Cemendriel, vloženo 23:27:27  10. 07. 2009

Chtěla bych se zeptat, někdo tu psal o vyrábění masek, nemáte nějaké tipy nebo stránky na výrobu masek? Něco jsem už našla, ale zajímaly by mě i zkušenosti... =)

ACE, vloženo 09:28:28  04. 07. 2009

Máte to na mailu :o) ... všechny a všichni, tedy ti co si zaslouží, samozřejmě ;-)

Klair, vloženo 00:09:49  04. 07. 2009

Genevieve: já už jsem to totiž jednou zažila :-) Měla jsem našprtané rodinné vztahy, pomluvy, dovednosti... a pak jsem přijela "do vesnice, kde jsem se narodila" a začala obcházet sousedy a ptala jsem se, jak se jmenují... A vykřikovala jsem "jé, vy jste lovčí? A jste otec nebo syn??"

Činkapi, vloženo 23:13:34  03. 07. 2009

V tom případě bych prosila taky...

Genevieve, vloženo 22:48:59  03. 07. 2009

mě kdyžtak taky, jak jsem četla Klaiřin příspěvek, tak jsem totiž úplně přesně viděla své reakce -.- :-)

ACE, vloženo 22:24:49  03. 07. 2009

Šlo by to vypíšu vám je asi sem protože mimovesničanů je málo ... a nebo ne pošlu mailem.

Klair, vloženo 22:24:01  03. 07. 2009

Prosím prosím, bylo by možné poslat seznam obyvatel Skerries i se jmény hráčů? Opravdu ráda bych věděla, kdo jsou mí sousedé (taky proto, abych pak při hře neříkala "jééé, ty jsi ty"...)

Moc díky

ACE, vloženo 12:17:32  03. 07. 2009

POZOR POZOR POZOR .... VELMI DŮLEŽITÝ PŘÍZPĚVEK ... VLOŽÍM HO I DO VÝVĚSNÍHO ŠÍTU.

PRAVIDLA A PRINCIPY FUNGOVÁNÍ FERRIE + VYSVĚTLIVKY K DENÍKŮM.

Smrt - férijky běžně neumírají, pokud dosáhne počet jejich životů 0 upadají do komatu a pokud jim není vyléčen alespoň jeden život dříve než do 3 minut, rozplynou se. Po rozplynutí se probouzí ve Scerries jejich "člověk". Po rozplynutí se, si férijka nepamatuje okolnosti vedoucí k její smrti, jediné co jí zůstává při dalším návratu do Ferrie je jistý neblahý pocit z útočníka. Nesmí o něm s nikým mluvit, ani ho jinak vyjadřovat a upozorňovat na něj jakkoliv ostatní ale ona sama si může dávat trochu pozor a být v dalším kontaktu s útočníkem opatrná.

Vysátí duše ferrijky - absolutní a jediný zločin ve Ferrii. Ferijku v komatu se může jiná férie pokusit zničit tím, že jí bude vysávat duši či její podstatu. Toto musí být prováděno viditelně tedy zjevně a rituálně (postup si může zvolit každá férijka sama). Na dotaz "co vidím" či "co jsem viděl, když jsem přicházel" musí být odpovězeno pravdivě, vysávání duše nelze skrývat. Vysávání duše ubírá každou minutu jeden život na stálo (vždy se začíná na absolutním ne aktuálním počtu) !!! Při vysátí posledního života je férie zničena. Už jen započetí takového rituálu je zločin trestaný obdobným činem tedy zničením. O jeho udělení může rozhodnout pouze císař.

Procházení mezi světy - ze Scerries do Ferrie to lze na každém místě, které je bezpečné ke spánku tj. vlastní obydlí či cizí obydlí kde mi vlastník slovem garantuje, že mohu jít bezpečně spát (typicky hostinec, či na pozvání). Toto nelze odvolat ani zneužít, tedy pozvání nelze ani dodatečně odvolat a pozvaného nedobrovolně probudit. Z Ferrie do Scerries vebou dvě cesty dobrovolné opuštění - portálem v jednom z dominií portálových lordů, nebo nedobrovolné tj. smrtí neboli "vykopnutím". Po běžném odchodu z Ferrie se lze vrátit nejdříve za 15 minut, po vykopnutí za 30 minut pobytu ve Scerries. Každá férijka přichází do Ferrie v plné síle tzn. plný počet životů, magů a schopností.

Ruce na hlavě - jedna ruka na hlavě znamená nevidíš mě, obě ruce na hlavě - nejsem tu.

Mávání rukama - znamená letím. Na létající tvory lze útočit pouze pokud létám, kouzlem, či střelnou zbraní (v případě velikosti alespoň velkého psa a větší). Vrhací zbraní lze zaúčtočit maximálně do tří až pěti vteřin po vzlétnutí nebo cca 2-3 vteřiny v případě, že semnou létající tvor začne komunikovat (nutně musel sletět níže). Vidím-li tedy někoho letět předpokládá se, že je mimo můj dosah a musím ho případně přivolat aby sletěl níže.

Psychickým působení a ochrany proti němu - psychickým působením je pro účely hry veškeré působení, které mění postoje, emoce, city, pocity, ovládá cíl apod. Je rozdíl mezi tím pokud působím na něčí psychiku či fyzično (například mocný úder velkého bubnu působí omračujícně tedy fyzicky ne přes psychiku, monotonní rytmické bubnování které uspává je psychické působení, protože otupuje mentální aktivitu cíle). Většinou byste to měli poznat z toho jak Vám je efekt vysvětlován například buben viz. výše by byl vysvětlován "Chce se ti spát ....". Je také rozdíl mezi působením, které směřuje k cíli a které je vlastností, která není směřovaná k cíli. Například je rozdíl mezi tím, když já vycítím stav v jakém se nachází můj cíl, nebo používám schopnost proti cíli aby mi to sdělil on sám. Prvnímu se bránit nelze, druhému působení samozřejmě ano. Rozdíl ve vysvětlování by měl být asi tokový, že sesilatel Vám oznámí "musíš mluvit pravdu" potom se lze bránit, nebo se zeptá "mluvil jsi pravdu? Poznám to." potom se bránit nelze. Že útok na vaši mysl nevyšel nemusíte útočníkovy sdělovat pouze podle toho hrajte a to i v případě, že se útočník diví a chce se případně hádat, je to jeho problém.

Stopka - aneb hraje se stále od začátku hry, do té chvíle než ji organizátoři ukončí. Vše neherní se snažte vysvětlovat krátce, důrazně a výstižně. Je na cíli aby to pochopil, pokud nepochopí a bude se bránit, vysvětlete to ještě jednou. Výkřik Stop, stopuje hru v celém okolí a požívejte ho prosím zcela vyjímečně, hlavně v nebezpečných situacích.
Pro účely hry - je humanoid vše co chodí po dvou nohách, má dvě ruce a dvě nohy (drápy, křídla a podobně jsou jen doplňkem) a ještě se v tom dá aspoň trochu poznat člověk či jeho velikostní ekvivalenty (trpaslíci, skřítci a obři jsou také humanoid). Např. vlkodlak v lidské formě je z tohoto pohledu humanoid, v poloformě už nikoliv.

Zkušenosti, Expy, Střípky moci - ve hře se setkáte s pojmem Střípky moci, které slouží k primárně k posilování férijkám, které mohou tzv. expovat, tedy během hry zvyšovat svůj Stupeň. Hodit se ale mohou i těm férijkám, které za ně postoupit nemohou. Každý z vás musí mít u sebe alespoň 1 střípek moci. Pokud jste vykopnuti z férie, odevzdáváte ho tomu kdo za to "může" tedy tomu kdo vás "vykopnul". Pokud byste odevzdali, či zahodili (vykopla li vás lokace) poslední. Vyhledejte před znovu vstupem do Ferrie organizátora ať vám jeden dá. Střípky moci jsou nehmotné, nelze o ně postavu okrást, předávají se de facto neherně.

Vysvětlivky k deníkům - charakteristiky postavy jsou uvdené v prostřední části, jedná se o Stupeň (nebo také level) - udává celkovou prestiž, moc, vážnost, nebezpečnost atd. férijky, vřele doporučuji se podle této charakteristiky řídit pokud ji zjistíte či vám je naznačena. Toto číslo je důležité pro rozdělování zkušeností. Pokud něčeho dosáhne skupinka férijek, zejména projdou společně lokaci za kterou je odměna v podobě zkušeností, odebírají každý postupně po jedné od nejsilnější (myšleno od nejvyššího stupně) pokud poslední exp nelze takto rozdělit losuje se o něj (pouze mezi těmi férijemi, které jsou na stejném stupni). Z tohoto vyplývá, že na slabší férije se občas také nemusí vůbec dostat, zkrátka jak se říká u nás na vsi "Silnější pes mr..! :o)"
.
Síla - neměnná charakteristika, udává počet životů.
Životy - maximum je síla x 3, klesne-li počet na 0 férie upadá okamžitě do komatu a do 3 minut je vykopnuta z Férrie (rozplyne se), pokud jí do té doby někdo alespoň jeden život nenavrátí.
Moc - neměnná charakteristika, udává mentální/duševní sílu férie, je to rozdíl mezi stupněm férie a silou. U expujících férií se tedy může měnit podle toho jak investují přestupový Stupeň (do síly či do moci).
Magenergie - maximum je rovno moci, použitím v kouzlech samozřejmě klesá.
Schopnosti, dovednosti a počet kouzel - jejich počet je pouze orientační charakteristika.

Schopnosti - výjimečně je u nich v závorce uvedeno (za 2) toto udává, že schopnost je obzvláště silná a její nákup stál 2 body moci. Dále může být v textu uvedeno 1 x, 2 x, 3 x apod. toto udává počet použití během jedné návštěvy férie. Schopnosti, které nemají žádné takové číslo u sebe uvedené lze používat stále či jsou permanentní.

Kouzla - jsou charakterizována cenou (počet magů nutný pro jejich seslání), způsobem tedy jak, na jakou vzdálenost, na jaký cíl (sesilatel, jeden cíl, skupina) je možno kouzlo seslat. Dále je samozřejmě uveden efekt jakým kouzlo působí. Sesílání kouzel vždy začínejte slovem "Kouzlo", pokračujte "Názvem kouzla" a pokud je to nutné rychle vysvětlete účinky! U sesílání okamžitých kouzel se sesílání přeruší pokud je sesilatel pod útokem (úspěšným, či se musí útoku bránit) během toho co začne čarovat (nejpozději když vykřikne "kouzlo") až do chvíle než dořekne "název kouzla". U rituálního sesílání či alchymistické výroby nesmí být kouzelník významěji vyrušen během célé přípravy/výroby. V obou případech přerušení ztrácí kouzelník veškerou i předpokládanou magii, která měla být do kouzla investována.

ACE, vloženo 23:23:41  01. 07. 2009

Některým z Vás posílám už něco jako deníky, kam si píšu Vaše schopnosti a dovednosti a tak ... záhy k nim vysvětlím co všechno co znamená a dodám některá pravidla, která Vám ještě nutně musí chybět ... nejdéle během pár dní to bude, jen co dotáhneme ještě těch posledních pár věcí co je k tomu třeba.

ACE, vloženo 22:27:59  30. 06. 2009

VE ČTVRTEK DEFINITIVNĚ POSLEDNÍ DEN PRO ÚPRAVU POSTAV, PROSÍM ODPOVĚZTE MI VŠICHNI NA EMAILY, KTERÉ BY MĚLI VAŠE POSTAVY DOTÁHNOUT.

ACE, vloženo 23:50:01  20. 06. 2009

Krásně to tu Fionor přiblíži. Přesně tam to je :)

Fionor, vloženo 14:49:35  20. 06. 2009

Louda: Nikolivěk... je to na druhé straně rybníka - čili mnohem rozsáhlejší/nepřehlednější terén (jen byl trochu problém s tábořením, které před lety nebylo k dispozici - ale to jsme vyřešili)

Louda, vloženo 14:47:21  20. 06. 2009

Jak byl kdysi Magnamund? Tam je to pěkné.

Fionor, vloženo 10:58:46  20. 06. 2009

trošku vám to usnadním...

tady to bude

Do Stvolínek jezdí vlak... :)

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php