12:56:41
23. 11. 2024

Místnost
TLarp - Hostinec na konci světa
Hra se uskuteční o víkendu 24. 7. 2009 až 26. 7. 2009 u Koňského rybníka nedaleko obce Stvolínky, okres Česká lípa.

Místo zatím není dané a rádi uvítáme jakékoliv náměty na zajímavou lokalitu. Preferujeme tábořiště s okolním lesem a kapacitou cca kolem 50ti lidí. Pevné budovy nevyhledáváme spíše naopak nechceme. Vodní zdroj v blízkosti tábořiště velkou výhodou. Lokalita střední Čechy, nebo Čechy. Moravským účastníkům se předem omlouváme za čechocentrismus :-).

Spoluorganizátorem a spolusprávcem místnosti je Fionor a na místě mi bude pomáhat ještě Ivana (alias Zmyjka, alias Branven).

Další spolupracovníky určitě časem rádi přibereme ale v tuto chvíli nehledáme.

CP, polo-CP apod. zatím nehledáme. Vás u kterých bychom rádi měli nějakou předem domluvenou roli přímo oslovíme (po Vašem závazném přihlášení), samozřejmě vedeme v tomto ohledu v patrnosti Vaše nabídky, které proběhly v místosti či v poště. V první fázi bude plně dostačující projevená ochota přijet a vytvořit si základ postavy.

PŘIHLAŠOVÁNÍ - ukončeno

LEGENDA HRY: Irsko 25. července 1740.
V zemi je už přes 50 let relativní klid a hlavně mír, který si země po bouřlivém 17. století ráda dopřává. Co je mnohem horší je ekonomická situaci irského obyvatelstva.
Roztříštěná, neřízená země je slabá a chudá a stejně slabí a chudí jsou její obyvatelé. Města se vzpamatovávají ale poslední dvě zimy byli zcela neočekávaně dlouhé a studené a obyvatelstvo začíná strádat. Venkované se starají o to, aby sami přežili. Je tomu tak i v malé vesničce na severu Irska, která se jmenuje Skerries.
Žije zde několik místních rodin. Je tu jedna malá putyka, kde se dá ubytovat, kostel a v okolí zelené irské kopce a několik skal, ze kterých se místní pokouší získat alespoň tolik potravy, aby přežili ještě jeden rok, ještě jednu zimu.
Poslední zima byla v Irsku opravdu krutá a dlouhá, proslýchá se, že ve větších městech přišel hladomor a lidé tam padají jako mouchy. Tady na venkově ještě není situace tak zlá, ale jídla je málo a mnoho dobytka přes zimu zemřelo, hodně krav bylo po zimě jalových a i ty už také na jaře dávno skončili na pekáči. Všichni toužebně očekávají, jaká bude letošní úroda, vyhlídky jsou ale nevalné. Zásoby z loňského roku jsou takřka všechny pryč.
Kromě obilí ale skýtá tahle země i mnohá tajemství.
Dlouhá staletí tu lidé věří na skřítky, víly, draky a vůbec je tahle země protkána spoustou legend a příběhů, které povečerech ožívají v hlasech starých vypravěčů. Někteří z místních obyvatel dokonce věří, že to nejsou jenom hlasy moudrých, které dodávají těmhle příběhům život.
Existuje zde podle nich ještě jeden svět, který je mnohým tak nepředstavitelný, že je jim uzavřen, ale pro většinu zdejších obyvatel je to takřka součást jejich života. Svět ve kterém ožívají sny, touhy a přání lidí, ve kterém jsou duše a myšlenky skutečné a skutky mají váhu zlata a drahých kamenů.

DŮLEŽITÉ - zcela náhodou jsem použil pro vesničku jméno reálně existujícího města/vesnice, které leží kousek od Dublinu. Pokud byste si něco dohledávali na internetu, informace které najdete budou platné jen potud pokud si je společně "odsouhlasíme". Herní poloha Skerries je pro účely hry cca v oblasti Kingscourt. Pokud potřeujete něco z reálií vědět k tvorbě postavy ptejte se.

Závazně přihlášení: Deidre, Blue Lion, Rilven, Toshiro, Vever, Jára (Tskřítek), Ginny, Petrius, Klair, Cemedriel, Louda, Arwi, Genevieve, Cigi, Tári, Kroc, Činkapi, Mormegil, Ainne, Terka, Rajče.

Místnost má od 12:53:14  22. 01. 2004 pronajatou ACE. Spolusprávce: Fionor.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25   »»

Genevieve, vloženo 12:11:51  07. 04. 2009

jojo, mě to taky prosím pošli :-)

Fionor, vloženo 11:37:56  07. 04. 2009

Topologie není shodná - Ferrie a obyvatel Skerries se potkat nemohou

Uznávám, že to může být matoucí, mít dva světy, které jsou spojeny vazbou, která není přímá/očividná, ale věřte tomu, že systém je nastavený tak, že budete trávit čas v obou světech a to nikoli samoúčelně.

Louda, vloženo 11:31:20  07. 04. 2009

Když potká Skerries postava Ferries postavu tak ji vidí/nevidí - ignoruje/má divný pocit? Co když se všichni poráhín jako víly a skřítci a ve vesnici zůstává jediný člověk? Atp...

Deidre, vloženo 10:48:08  07. 04. 2009

No já jsem si vzpomněla, kterak babička ústy Boženy Němcové peskovala své okolí, když spalo přes den :)
Proto mě zajímalo, jestli má člověk nějaké "nutkání" se jít na chvíli natáhnout, protože neví proč, ale něco ho k tomu nutí... nebo prostě usne jak špalek (z jeho pohledu) a trajdá do Ferries.

Fionor, vloženo 10:44:54  07. 04. 2009

Dei: To mluvíš o vypjatých časech (sklizně, setí, atd.) Jinak je strost o hospodářství kupodivu klidová činnost (víš-li jak si rozvrhnout práci)
Stále je sice spousta každodenních činností, ze kterých se nevylžeš, ale ale jinak se život vesnice plazí líným tempem (z pohledu uspěchaného městského člověka je to až bolestně pomalé)

Pro porovnání si uvědomte, že v jižnějších oblastech se přes poledne nedělá - je příliš horko, tak mají siestu, a přesto stíhají vše co je třeba.

Deidre, vloženo 10:33:42  07. 04. 2009

No mě by to taky zajímalo, protože v těchto dobách byla asi každá hodina času drahá, aby se v potu tváře dobýval ze země chléb, a že by si člověk jen tak hodil přes den šlofíka? To se mi nějak nezdá. Nebo se člověku ze Skerries zamotá hlava, posadí se někam do stínu lísky a hup-najednou je v jiné sféře?

Vever, vloženo 23:55:47  06. 04. 2009

Nápodobně

Klair, vloženo 23:42:20  06. 04. 2009

No, klidně posílej :-) Taky bch to ráda věděla

ACE, vloženo 23:21:02  06. 04. 2009

Se vůbec neomlouvej, to je dobře, že se ptáš. Odpovím zatím do pošty, pokud tu je víc lidí, co si to nedokážou příliš představit tak se ozvěte buď vám přepošlu totéž co Čin nebo nějaký výtah z toho píchnu přímo sem.

Činkapi, vloženo 22:20:15  06. 04. 2009

No, mně to teda moc jasný není. Jaký je tedy vztah mezi reálnou postavou a ferrijkou? Tak, jak to popisuješ, tak to není žádně "alter ego," ale dvě prakticky na sobě nezávislé bytosti, které o sobě navzájem nevědí a mají zcela odlišnou zkušenost.

Chápu to správně, že reálná postava odchází do Ferries mimoděk, neúmyslně, jako když se člověku v noci zdá sen? Jako hráč ale musím vytvořit takovou situaci, aby k tomu mohlo dojít, a tím pádem si to vlastně naplánovat. Není v tom trochu rozpor?

Promiň, že se v tom tak šťourám, ale sám sis o to řek´ :-)

ACE, vloženo 21:48:18  06. 04. 2009

Hm, žádné dotazy? ;-)

ACE, vloženo 18:46:41  04. 04. 2009

A když vás něco napadne, budete se chtít na něco zeptat, nebo se jen pochlubit, pište. Pošta, ICQ, email, jsme vám k dispozici na dotazy i jen tak na plkání ohledně vašich nápadů, nebo představ.

Cíleně se pokoušíme hru dělat déle dopředu abychom si mohli hodně věcí s vámi vykomunikovat a vyjasnit. Zkrátka abychom na vás měli čas.

ACE, vloženo 10:29:15  04. 04. 2009

Nebudeme o tom nějak obšírněji polemizovat, každý ať si individuálně zváží a zájemci ať se ti hlásí do pošty.

Klair, vloženo 01:38:36  04. 04. 2009

a co myslíš tím "vyrobeno hromadně"? To jsem nepochopila :-O

Klair, vloženo 01:36:18  04. 04. 2009

Ace: upřesním: měla jsem na mysli vytvářet korpusy na obličej. Z toho nic nepoznáš, to máš sádrový základ, který kopíruje tvůj tvar obočí, nos, šířku obličeje. Případné úpravy (zobák, jednorožší roh) se přidávají až na hotový korpus masky a to až dodatečně, když maska uschne... takže varianta udělat si korpus a odnést ho domů, kde ho dodělám dle potřeb, to je to, co jsem měla na mysli... Ze srazu by bylo možné prostě odnést jen a pouze bílou kopii obličeje

ACE, vloženo 01:18:34  04. 04. 2009

Klair - nabídka sice zajímavá ale já myslím, že to není úplně to ono tedy alespoň ne pro většinu hráčů ... maska je součástí celého kostýmu a pochybuju tedy, že by se někdo třeba připravoval se složitějším kostýmem plácnu třeba fénixe a k tomu by si nasadil masku vyrobenou někde hromadně.

Nicméně ti, kterým to přijde jako dobré rešení v rámci svého kostýmu, pište Klair do pošty.

Klair, vloženo 00:54:13  04. 04. 2009

navážu na Fionora. Už během čtení o škraboškách mne napadla hromadná "maskovací" akce... Prostě příprava škrabošek (nebo alespoň jejich základů), tedy buď vytvořit sádrový "odlitek" obličeje a nazdobit ho, nebo jen vytvořit základní variantu, kterou si nazdobíte sami doma, tedy nikdo z Vaší masky nebude moci uhodnout, co to tedy vlastně jako budete...

Výroba masek trvá jen pár hodin, užije se u toho psina, jsou to masky na míru, sedí přesně a je to mnohem lešpí než kupovaná z papírnictví. zájemci prosím o info sem, a pokud by to (spolu)správce neschválili, tak mne do pošty. Pokud by můj nápad "nejvyšší" podpořili, byli byste prosím tka hodní a hodili to na nástěnku? Děkuju!

Fionor, vloženo 22:29:25  03. 04. 2009

Doplním: Čas můžete využít i na výrobu působivého kostýmu (přeci jen budete potřebovat nejméně dva a odbýt jeden pouhým pruhem látky přes oči by bylo škoda)

ACE, vloženo 22:26:44  03. 04. 2009

Všechny informace ještě vkládám do vývěsního štítu.

A byť Vás zatím poprosím neposílejte návrhy na své ferrijky, začněte o nich přemýšlet, času na vytvoření vašeho "alter ega" nebude mnoho, protože ještě určitě bude chvíli trvat než zveřejníme přesnější pravidla pro tvorbu ferries.

ACE, vloženo 22:23:01  03. 04. 2009

Vztah mezi Skerries a Feriies

Irové/Angličané prakticky neví o tom co se děje ve Ferries a nijak je to neovlivňuje - snad jen krom nálady, pocitů. Možná, že občas mají nějaké nutkání něco udělat, ale vše jsou pro ně jen pohádky a sny, kam se rádi či neradi noří a z nich si pamatují (po dobu hry ;o) jen neurčité úryvky).
Ferrijky ví trochu víc. Přesněji ví, že když najdou místo k odchodu tak odchází a nějakou dobu prostě nebudou, ale vzhledem k tomu, že ve Ferries neexistuje reálný čas, je to nedůležité. Čas je ve Ferries prostě relativní pojem.
Občasný odchod je pro ferrie posilující, podobně jako pro lidi spánek, ale jinak je k němu nic nenutí. Reálný svět tak vlastně vůbec neřeší – krom toho, že neví co se v něm děje je jim navíc ukradený. Ferrie také nemájí žádnou vazba na občana Skerries a tedy na události, které ho ovlivňují.
Nebude to možná lehké oddělovat, je to taková totální schíza, ale snad se s tím dokážete vypořádat a dobře odlišovat oba světy.
Příbuzenské vztahy ve Ferries de facto neexistují, vypěstované vztahy jsou (v podmínkách naší hry) dost výjimečné - zejména proto, že Ferries je plná bytostí skoro z celého Irska, takže aby se znali nějak blíže dva obyvatelé Skerries i ve Ferries by bylo velmi nepravděpodobné (pokud byste to opravdu chtěli, navrhujte vztah dvou ferrií s nějakým rozumným odůvodněním).

Také topologie (mapa) Skerries a Ferries se značně liší. Tedy to co je v jednom světě na jednom místě, většinou nebude i ve druhém. Vzdálenost je ve Ferries také relativní.


Názvosloví abyste se trochu orientovali:

Skerries – vesnička nebo také země, Irsko, reálný svět
Ferries – bájná země, snová země, něco jako země za zrcadlem z Alenky v řísi divů
ferries, ferrijky – bytosti obývající Ferries

Časem vám napíšeme pravidla Ferrie a s tím související pravidla pro tvorbu postavy ve Ferrii.

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php