05:04:35
27. 11. 2024

Místnost
TLarp - Hostinec na konci světa
Hra se uskuteční o víkendu 24. 7. 2009 až 26. 7. 2009 u Koňského rybníka nedaleko obce Stvolínky, okres Česká lípa.

Místo zatím není dané a rádi uvítáme jakékoliv náměty na zajímavou lokalitu. Preferujeme tábořiště s okolním lesem a kapacitou cca kolem 50ti lidí. Pevné budovy nevyhledáváme spíše naopak nechceme. Vodní zdroj v blízkosti tábořiště velkou výhodou. Lokalita střední Čechy, nebo Čechy. Moravským účastníkům se předem omlouváme za čechocentrismus :-).

Spoluorganizátorem a spolusprávcem místnosti je Fionor a na místě mi bude pomáhat ještě Ivana (alias Zmyjka, alias Branven).

Další spolupracovníky určitě časem rádi přibereme ale v tuto chvíli nehledáme.

CP, polo-CP apod. zatím nehledáme. Vás u kterých bychom rádi měli nějakou předem domluvenou roli přímo oslovíme (po Vašem závazném přihlášení), samozřejmě vedeme v tomto ohledu v patrnosti Vaše nabídky, které proběhly v místosti či v poště. V první fázi bude plně dostačující projevená ochota přijet a vytvořit si základ postavy.

PŘIHLAŠOVÁNÍ - ukončeno

LEGENDA HRY: Irsko 25. července 1740.
V zemi je už přes 50 let relativní klid a hlavně mír, který si země po bouřlivém 17. století ráda dopřává. Co je mnohem horší je ekonomická situaci irského obyvatelstva.
Roztříštěná, neřízená země je slabá a chudá a stejně slabí a chudí jsou její obyvatelé. Města se vzpamatovávají ale poslední dvě zimy byli zcela neočekávaně dlouhé a studené a obyvatelstvo začíná strádat. Venkované se starají o to, aby sami přežili. Je tomu tak i v malé vesničce na severu Irska, která se jmenuje Skerries.
Žije zde několik místních rodin. Je tu jedna malá putyka, kde se dá ubytovat, kostel a v okolí zelené irské kopce a několik skal, ze kterých se místní pokouší získat alespoň tolik potravy, aby přežili ještě jeden rok, ještě jednu zimu.
Poslední zima byla v Irsku opravdu krutá a dlouhá, proslýchá se, že ve větších městech přišel hladomor a lidé tam padají jako mouchy. Tady na venkově ještě není situace tak zlá, ale jídla je málo a mnoho dobytka přes zimu zemřelo, hodně krav bylo po zimě jalových a i ty už také na jaře dávno skončili na pekáči. Všichni toužebně očekávají, jaká bude letošní úroda, vyhlídky jsou ale nevalné. Zásoby z loňského roku jsou takřka všechny pryč.
Kromě obilí ale skýtá tahle země i mnohá tajemství.
Dlouhá staletí tu lidé věří na skřítky, víly, draky a vůbec je tahle země protkána spoustou legend a příběhů, které povečerech ožívají v hlasech starých vypravěčů. Někteří z místních obyvatel dokonce věří, že to nejsou jenom hlasy moudrých, které dodávají těmhle příběhům život.
Existuje zde podle nich ještě jeden svět, který je mnohým tak nepředstavitelný, že je jim uzavřen, ale pro většinu zdejších obyvatel je to takřka součást jejich života. Svět ve kterém ožívají sny, touhy a přání lidí, ve kterém jsou duše a myšlenky skutečné a skutky mají váhu zlata a drahých kamenů.

DŮLEŽITÉ - zcela náhodou jsem použil pro vesničku jméno reálně existujícího města/vesnice, které leží kousek od Dublinu. Pokud byste si něco dohledávali na internetu, informace které najdete budou platné jen potud pokud si je společně "odsouhlasíme". Herní poloha Skerries je pro účely hry cca v oblasti Kingscourt. Pokud potřeujete něco z reálií vědět k tvorbě postavy ptejte se.

Závazně přihlášení: Deidre, Blue Lion, Rilven, Toshiro, Vever, Jára (Tskřítek), Ginny, Petrius, Klair, Cemedriel, Louda, Arwi, Genevieve, Cigi, Tári, Kroc, Činkapi, Mormegil, Ainne, Terka, Rajče.

Místnost má od 12:53:14  22. 01. 2004 pronajatou ACE. Spolusprávce: Fionor.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25   »»

ACE, vloženo 22:22:48  03. 04. 2009

Ferrie – základní informace II

Můžete si pomalu začít "malovat" a představovat své ferrijky a přemýšlet o nich. Zatím opravdu zcela volně – vše, co vás napadne je de facto možné a po domluvě asi i realizovatelné (budeme se vám snažit vyjít vstříc). Berte ale v potaz to, co jste psali o snech své postavy, nebo o jejím nitru - mělo by se nějak odrážet ve vaší ferrijce. Také se snažte přizpůsobit svoji sílu následujícímu výčtu:

Expující ferrie – běžná ferrijka, zhruba ve velikosti člověka či obdobného zvířete (malý medvěd, mladý lev, laň apod.), nemá mnoho schopností, více méně jako taková běžná postava v larpu či hráčská postava v minulých T-larpech – ale roste a zlepšuje se s časem – může tedy překvapit.
Neexpující ferrie – něco zajímavého či speciálního, tak do velikosti malého obra (cca 3 metry), statného muže (rytíři "dvadvacet") či velkého zvířete (statní koně, mohutní lvi, grizzly etc.) od expujících je asi na první pohled skoro nerozeznáte, pokud zrovna nestojí vedle sebe dva stejného "druhu". Mohou umět ledacos zajímavého i když toho také není mnoho co do počtu. Zázraky na počkání, nemožné do pěti minut nebo smrtící pohled čekat asi nemůžete.
Spící ferrie - (postavy ze začátku bez ferrie – budeme řečit individuálně) potenciálně existující ferrie, které se možná dají probudit – jejich síla může být od naprosté nicky až po legendárního hrdinu

Dále pak:
Pojmenovaná ferrie – hrdinové a vládci světa Ferries, legendární bytosti, které téměř všichni znají - byli či budou osloveni a postavy s nimi budeme víceméně tvořit my
CP (pokud budou) – legendární bytosti. Tak tady už se můžete setkat opravdu s čímkoliv – Drak, Medůza, která z vašeho nabušeného trpaslíka udělá zahradní ozdobu, Mluvící mravenci…

ACE, vloženo 22:22:26  03. 04. 2009

Ferries – základní informace

Ve světě Ferries je všechno jinak. Je to svět snů lidí žijících ve Skerries, ale i jinde v Irsku. Obyvatelé Ferries mají životy (každý jich má jiný počet), někteří používají magii a mají své magické dovednosti, které si relativně snadno doplňují, nebo mají své speciální vlastnosti - různě působící a různě silné. (víze viz Tvorba postavy)
Ve Ferries jsou tedy naopak od Skerries zbraně běžné. Od těch obecně vypadajících, až po exotické. Konflikty jsou zde běžné a duhově zabarvené magické souboje nejsou nijak výjimečné.

Přechod mezi světy, z reálného do Umbry, je snadný, de facto lusknutím prstů, přesněji oblečením svého kostýmu ferrie – minimum pro ferrii je škraboška! Je to minimum platné vždy – ferrie se pozná od reálné postavy tím, že má částečně či zcela zakrytý obličej, stačí páska přes oči s dvěma otvory, škraboška, polomaska či celoobličejová maska ale zkrátka něco, co se pozná na první pohled. POZOR KDO SI TOTO NEZBYTNÉ MINIMUM NEZAJISTÍ (zapomene doma) AUTOMATICKY ZTRÁCÍ SVOU FERII a bude si hrát jen ve Skerries.
Přechod ze Skerries do Ferries lze učinit na libovolném místě, kde může postava z Irska bezpečně a nerušeně spát. Tedy ne na ulici, ani nikde kde prostě někdo může snadno přijít, ale není problém dům, hostinec, herní stan, srub, ve kterém můžu zavřít zevnitř aspoň na závoru apod. Pokud Vám někdo poskytne azyl ve svém domě abyste si "schrupli" a zůstává tam s vámi, tak toto se počítá také za místo vhodné k "usnutí." Takové pozvání, ale nelze nikterak vzít zpět, je to samozřejmě proto, že po vstupu do Ferries odejdete a těžko by Vás ten, kdo vás pozval, vracel reálně zpět. Doporučeným místem k přechodu mezi světy je tedy vlastní dům (stan), či cizí stan kde vám to někdo dovolí.
Návrat zpět z Ferrie je většinou dobrovolný přes portály, rozmístěné ve Ferrii a nebo nedobrovolný - takzvané "vykopnutí," což se dozvíte v rámci konkrétních pravidel.

ACE, vloženo 22:22:09  03. 04. 2009

V průběhu několika dní vám třeba pošleme nějaké hromadné e-maily, zejména těm, kteří se vzájemně znají, ze kterých se dozvíte minimum toho co o sobě (podle nás) víte, a dál už je na Vás, abyste si vzájemně řekli (napsali) to, co o sobě říct chcete a případně dovymysleli detaily nebo zaplnili bílá místa v mapách vašich životů (a pochopitelně příslušně informovali organizátory). Kdybyste náhodou o sobě úmyslně nesdělovali pravdu, tedy cíleně jste lhali, upozorněte na to orgy, aby vámi sdělené informace nepovažovali za součást vašich postav a nenechali se tak druhotně mystifikovat.

Toť asi vše co se týče fungování Skerries.

ACE, vloženo 22:21:48  03. 04. 2009

Pravidla Skerries

Skerries nebo také reálný svět. V reálném světě, v podstatě neplatí žádná pravidla, reálný svět je reálný svět. Tedy nejlepší čemu se dá v LARPu přirovnat je systém ŠATRH. Každý má jen jeden život. U většiny z Vás není předpokládané, že by jste o něj měli přijít, ale stát se to může. Každopádně, v reálném světě lidé zpravidla nenosí zbraně! Jednak pro Iry to je zakázané a druhak, kdo by chodil běžně po vsi s mečem, že :-) Maximálně máte někde u sebe nebo doma schovaný nůž, nebo byste k útoku mohli použít polní nástroje. Nejpravděpodobnější by ovšem bylo bít se pěstmi.
Pokud by došlo na rvačku a či zranění postavy ve Skerries, hrajte vše maximálně realisticky, pokud se necháte ošetřit/odnést domů, zůstaňte tam, kde vás ten kdo vám pomohl zanechal a co nejdřív nechte informovat organizátora.
V reálném světě nefunguje žádná magie, ale funguje tu fyzika. To má důsledky zejména při jakémkoliv roleplayingu, ve světě Skerries je všechno maximálně reálné a snažte se tedy také o maximální možnou realizaci hraných věcí (co jde skutečně dělejte), tzn. někoho chci odnést, tak ho opravdu odnesu. Jdu si připravit jídlo, vařím. Chci použít vodu, dojdu si pro vodu. A to platí i pro přípravu na hru … jsem-li hokynář, vezmu si pár hřebíků, nějaký provaz, malý pytlík mouky, trochu koření, atd. co unesu. Budu-li hrát bylinkáře, vezmu si pár bylinek, nějaké to koření, trochu sádla na mast jako mast atd. Plánuji-li ve hře mít šperky, vezmu si je s sebou, chci prodávat nějaké luxusní zboží vezmu si nějaké cetky a aspoň dva tři šátky. Chci-li si číst, vezmu si aspoň jednu dvě knihy, jsem duchovní - korálky, kříž, kalich na křtění atd.
Stále však platí všeobecné pravidlo bezpečnosti a zdravého rozumu (tzn. tam, kde hrozí reálné zranění, raději „předstírejte“).
Individuální dotazy vnášejte v místnosti nebo poštou a klidně se podělte i o svoje další myšlenky a nápady.

ACE, vloženo 22:21:36  03. 04. 2009

Vážení a milí, tady je něco málo informací ke hře.

ACE, vloženo 22:38:01  01. 04. 2009

Aby jste si nemysleli, že se ohledně T-larpu teď nic neděje :) tak momentálně oslovujeme potenciální hráče některých neobsazených rolí a zhruba tak během víkendu se s Fionorem domluvíme rámcově ještě na nějakých detailech toho co zatím máme sepsané a zejména toho co přišlo od vás a pak se tu oběví další zásadní informace. Takže teď bude pár dní relativního klidu ale jen relativního, přesněji klid bude pro vás, mi budeme intenzivně pracovat.

Loudo - já vím jak to vypadá nepřívětivě ale bohužel je to tak, že něco na té hře dělat lze pouze když jsou od hráčů konečné informace a proto jsem několikrát upozorňoval, že ten termín je důležitý. A je k tomu ještě pár dobrých důvodů, zejména ty které naznačil v přízpěvku přede mnou Fionor.

Fionor, vloženo 14:41:27  01. 04. 2009

Louda: viz ACE vloženo 00:02:29 01. 04. 2009
Pro doplnění počtu už budeme individuálně oslovovat konkrétní osoby s konkrétními rolemi. Co to pro některé hráče znamená, jistě chápeš...

Louda, vloženo 14:28:43  01. 04. 2009

Nechci podporovat zanedbávání termínů, ale dobrým zvykem organizátorů akcí, pokud není hra naplněna podle představ, bývá registrační dobu prodloužit. Chápu že lpění na konkrétním dnu 4 měsíce před akcí je jistě velmi potřebné, ale otevření přihlašování na další týden imho přinese více užitku nežli škody.

Fionor, vloženo 13:44:29  01. 04. 2009

Kroc: Je to elitní výběr těch, kdo to s T-LARPem myslí natolik vážně, aby nezanedbali přípravu.

Kroc, vloženo 13:33:53  01. 04. 2009

a není nás málo? :o)

ACE, vloženo 01:04:18  01. 04. 2009

Ale kdeže, já? ;-) ... no dobře možná trošičku :o)

Silmarien, vloženo 00:40:53  01. 04. 2009

Aký prísny:))

ACE, vloženo 00:02:29  01. 04. 2009

PŘIHLAŠOVÁNÍ JE TÍMTO UKONČENO.

Postavy pokud máte rozepsané prosím neposílejte, nepočítáme s Vámi.

Dále budeme případně na hru další lidi zvát, pokud bychom je k něčemu v průběhu času potřebovali jakožto například CPčka.

Kroc, vloženo 22:36:06  31. 03. 2009

ano ano, moje první postava je zatím jenom přílohou :o)

Genevieve, vloženo 17:04:40  31. 03. 2009

Já už jsem se lekla, že jsem to zase poslala někomu jinému :-) a jinak ano, doufám, že jsem zvládla přiloiž správnou přílohu :-)

ACE, vloženo 17:00:09  31. 03. 2009

V poště mám v tuto chvíli nezpracované ale "závazně přihlášené" protože počítám, že to co je přílohou jejich mailů je postava: Genevieve, Cigi, Tári, Kroc ... jedinou výjimku z termínu mají Eirellin, Random a Benedikt. O další si můžete napsat v případě nedávno úspěšně ukončené gravidity, jinak pro vás platí termín pro odevzdání postavy=přihlášky dnes o půlnoci. Děkuji za pozornost :o) Sincerly yours. Uncle ACE

ACE, vloženo 21:21:32  28. 03. 2009

Dvě informace - archetyp "hostinský/hostinská" je volný pokud byste ho někdo chtěl a už jsem Vám řekl, že je pro někoho blokovaný.

A na jeden archetyp co by se určitě v irské vesničce toho času mohl vyskytovat jsem zapoměl byl by to "katolický duchovní" ... charakteristika - Ir či jiná neostrovní národnost, katolík, typycké pro něj je, že je běžným či významným obyvatelem vesnice, a všechny liturgie a duchovní oporu a práci vůbec vykonává jednak ve svém "volném čase" ale zejména tajně alespoň před všemi kdo nejsou stejné víry či to nějak jinak neměli možnosti zjistit.

ACE, vloženo 11:12:22  27. 03. 2009

Trochu se množí dotazy na "les" u Skerries ... ti z Vás kdo ho potřebují do legendy tak si ho tam dát mohou, nějaký tam herně "dodáme" potažmo tímto dodávám :-)

ACE, vloženo 00:55:27  26. 03. 2009

Ad. Fionor - přiznám se, že já s tím problém mám. Pauza mezi posledním a tímhle T-larpem byla tak dlouhá zejména proto, že čtvrtina a možná trochu víc lidí na ten minulý nedojela a nebo se odhlásili týden před tím. Ti kdo někdy něco takového dělali ví, že to není nic příjemného a jednoduchého na to reagovat. Práce na jejich postavách a částech hry pro ně určených, se stává ztraceným časem, spousta nápadů vyhoří, je ohroženo vlastní fungování hry pro ty ostatní a spousta věcí se narychlo musí předělávat. Chtěl bych proto mít na tomhle T-larpu jenom hráče kteří na něj opravdu jet chtějí, budou s námi komunikovat a budou ochotní se na hru připravit, protože jinak by to v předpokládaném konceptu nemohlo fungovat. Každý termín, který se tu oběví je proto konečný a přiznám se, že pro 10 hráčů hru dělat nehodlám.

Petrius - prostředí můžeme trochu "upravovat" podle potřeb vašich postav. Les určitě může být.

To ALL - KAŽDOPÁDNĚ POZOR, přečtěte si pozorně informace v záhlaví, přesněji legendu ale hlavně VÝVĚSNÍ ŠTÍT. A čtěte trochu mezi řádky ... postavou do Skerries to tentokrát jenom začíná! ... proto je velká škoda toho času, o který jsme teď všichni přišli v případě, že nám během příštích 4 dnů přijde třicet dalších legend. Samozřejmě jestli přijdou čtyři tak to budeme mít o poznání snazší.

Fionor, vloženo 00:40:26  26. 03. 2009

a priori bych lesy nezavrhoval... ale počítej spíš remízky a hájky, pokud ACE neřekne jinak

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php