16:12:00
25. 11. 2024

Místnost
Dřevárny a LARPy všeho druhu

Podkrovní místnůstka, kde každý, kdo se LARPu oddává, je vítán...

Poznámka pro naprosto nezasvěcené:
Larp=live action role playing, to znamená, že-podobně jako v Dračím Doupěti nebo počítačových hrách-si hráč vytvoří určitou virtualní postavu, hrdinu, za kterého potom jedná, myslí, bojuje a pod. Jenže v LARPu je to DOOPRAVDY, tvůj hrdina neposkakuje po monitoru, ale TY poskakuješ po lese (městě, stoce...) oblečený a vyzbrojený jako tvůj hrdina, mlátíš jiné lidi převlečené za jejich hrdiny atakdále..
LARPy se hrají různě, třeba ve městě s pistolema na kuličky, ale mnohem více v přírodě ve fantasy stylu, takovým hrám se potom říká dřevárny, protože se používají dřevěné-relativně bezpecné-zbraně. Buď jde o bitvy, kde se prostě jenom vojska čítající bězně 150-700 lidí mlátí navzájem, nebo o tažení, kde malé družinky procházejí organizátory připravenou trasu obsazenou poklady a nestvůrami a nebo světy, kde si každý dělá, co chce, přidává se ke komu chce, spolupracuje, zrazuje a jinak blbne, asi jako v realném světě...
Více o LARPech se dovíte na těchto stránkách. Také zde najdete kalendáře, kde si můžete z LARPů vybrat právě ten na který se budete chtít vydat...



http://www.asf.cz
http://www.ucw.cz/drevarny/
http://www.drevarny.cz

http://www.larp.cz

Akce z dílny taverníků (v závorce je identita ne kterou se můžete obracet...)

Rok 2014
www.sibirskypribeh.cz (Daysir)

Místnost má od 20:41:50  01. 06. 2001 pronajatou Petrius. Spolusprávce: Louda. Rivan.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   23   »» »

Vórima, vloženo 13:06:06  13. 12. 2011

Letos toho bylo málo, ale o to výživnější'

LEGENDY 3: CESTA TICHEM
Můj první menší LARP. Bavilo mě to, hlavně proto, že jsme se dobře sešli jako hráči. Potenciál veliký a kdyby to všechno neviselo na jednom organizátorovi, tak by to bylo ještě o chlup lepší.
7/10


POSLEDNÍ POKOJ
Můj první komorní LARP. Milé mě to překvapilo, přestože jsem hrál jedinou postavu, kterou jsem hrát nechtěl. Užil jsem si to a myslím si, že dám komorním larpům přecijen šanci ;-)
8/10

PORTA ROSSA
Měl jsem velká očekávání i obavy. Skutečnost však byla úplně jinde. Hra byla skvělá! Výprava, propracovanost, zapálení do hry. Všechno na nejvyšší možné míře. Organizátoři to výborně připravili a moji spoluhráči ještě lépe zahráli. Díky vám!
10/10

Pirosh, vloženo 12:36:53  13. 12. 2011

ŠKOLA
Školu jsem si zahrál už dřív, ale teď v oficiální larpové verzi. Hra je podle mě dobře napsaná a téma je vytěžené až na dřeň. Taky bych řekl, že velmi dobře funguje v různých hráčských složeních, je to tak jeden z mála larpů, který bych se nebál doporučit nikomu.
Jde v ní hlavně o zábavu, asi to nebude hra, která s vámi životně pohne, ale je v ní spousta laskavosti a humoru, na který si občas vzpomenete.
Objektivně: 8/10; Subjektivně 8/10

RODINNÁ OSLAVA (KOMORNÍ TŘEBÍČ)
Jedna z prvních her CoMu. Hodně mě zklamal způsob, jakým byla uvedena. Moje postava kvůli organizátorům nedostala do hry klíčový impulz z venku. Hra je taková konverzačka v opravdu podivné rodině. Pro mě ji hodně dělali skvělí spoluhráči, bez kterých bych byl ztracený.
Objektivně: 5/10; Subjektivně: 3/10

TAK ZPÍVAL LISTOPAD
Milý komorní larp trochu nestandardního formátu. Mně se líbil atmosférou, místem, i různými nápady. Za těch pár hodin hry jsem se nestihl nudit. Celkově bych řekl, že to byl pěkně odvedený kousek, s milým skřítčím nápadem, několika zajímavými mechanismy. Je to hra o příběhu, který autoři chtěli vyprávět a to se jim myslím podařilo.
Objektivně: 6/10; Subjektivně: 6/10

KŘIŠŤÁL (LARPVÍKEND PRAHA)
Komorní larp ze všech nejkomornějších. Postavy sedí v černé místnosti a povídají si na téma záchrana světa. Všechny impulsy do hry mají v postavách (nutno říct, že pěkně napsaných), ty mají schopnost, kterou můžou použít (!). Myslím, že někteří tvůrci současných her by se mohli přijít podívat na řemeslně pěkně udělanou, ale designově přeci jen překonanou, komorní hru.
Objektivně: 5/10; Subjektivně: 5/10

MASH (LARPVÍKEND PRAHA)
MASH je konverzační hra, s pěkným nápadem s bednou plnou vzpomínek. Mně prostě nesedla postava, tak to pro mě bylo dost prázdné.
Objektivně: 6/10; Subjektivně: 3/10

PERUNŮV PÁD
Moje náhražka letního tábora. Pět dní v létě v lese, vaření na ohni a k tomu místo klasických táborových her larp. Prostě optimální trávení volného času. Hra byla pěkně připravená, díky délce dala vzniknout řadě velmi silných momentů, které bych na krátké hře vůbec nemohl zažít. Samozřejmě měla hra několik hluchých míst, ale to jsme řekl bych dobře překlenuli různými sousedskými tlachy a tak podobně.
Objektivně: 8/10; Subjektivně: 9/10

OSADA 12
Hra, na kterou jsem jel s očekáváním především pěkného podzimního víkendu s prvky larpu. Larpu pak bylo hodně, měl atmosféru a i když nejsem příznivcem PA, vůbec to nevadilo. Příběhy byly poměrně spletité, ale velmi příjemně civilní a lidské. PA svět byl jen kulisou, která ho měla spestřit. Hru i roli jsem si užil, i když Osada nebyla hra, která by otevírala nové možnosti larpu nebo něco podobného.
Objektivně: 7/10; Subjektivně: 8/10

GAME OVER (LARPVÍKEND BRNO)
Hra z prostředí terapeutické komunity lidí závislých na počítačových hrách, téma mi přišlo pěkně vytěžené. Hrál jsem s řadou prvohráčů a jejich nadšení pro věc mě mile překvapilo. Hra není grniálním veledílem, ale jako prvotina Iris a Golfi je to myslím více než zdařilé – jen houšť a větší kapky!
Objektivně: 5/10; Subjektivně: 7/10

SHOGUN (LARPVIKEND BRNO)
CoMí larp – jestli jsem byl loni z El Día, což je hra od CoM s podobným designem, nadšený, pak tady jsem byl zklamaný, přestože nemůžu říct, že by to byla hra špatná. Hra má pěkné kostýmy a vypráví příběh novověkého Japonska. Hráči pak role ztvárňují. Tím, že je hra rozdělená na 64 scén a moje postava byla tak v každé páté, působila na mě hra rozbitě, nejdenotně. Buď jsem sledoval příběh (a to bylo fajn) – nebo jsem se snažil ho hrát – což bylo fajn, ale hodně mě vyvádělo z konceptu, že má vždycky tak minutu na to sehrát i poměrně koplikovanou scénu s předem předepsaným průběhem, jinak to půjde do kopru. Prostě mi nesedla
Objektivně: 7/10; Subjektivně: 4/10

PORTA ROSSA
Nevím, kde začít se superlativy. Přijel jsem s obrovskými očekáváními a tím, že jestli hra nebude top letošního roku, budu zklamaný. A to hra nejen splnila, ale dalece překročila. Obrovská výpravnost, propracovaný děj a šlapající organizace. K tomu skvělí spoluhráči. Těším se na dobu, kdy budu moct říkat „Jó porta, to bylo slabý, dneska jsme mnohem dál“. Ale trochu se bojím, že se to jen tak nestane.
Objektivně: 10/10; Subjektivně: 10/10

I SPEAK ONLY DA TRUTH
Promyšlená a poměrně propracovaná hra s pěknou myšlenkou. Při hře jsem se nenudil, nestalo se mi, že bych neměl do čeho píchnout a to velmi oceňuju, i když moje postava byla ke konci jenom pasivní divák. četné vstupy, přesuny a přerušení podle mě hru trochu srážely, některé scény se tak nestihly dohrát, bylo při nich složité udržet roli. Přesto komorní nadprůměr
Objektivně: 7/10; Subjektivně: 7/10

MOON
Hodnotit nemohu, ale musím říct, že jako organizátora mě hra stále baví a někdy i udivuje.

Chtěl jsem doplnit ještě nějaké zamyšení, k čemu jsem po letošku dospěl, ale to přijde časem. Dnes bych ho nezvládnul.

Louda, vloženo 11:56:17  13. 12. 2011

Tak já bych si z dovolením tgaké zahodnotil. Oddělovat subjektívní a objektívní hodnocení nebudu, jelikož to nedokážu, není to možné a dost mi to splývá .)

Trhlinové války VI
Zábavná pražská lowcost bitvička. Nenáročné, fajn, pobavil jsem se a to i když jsem si zapomněl kopí doma. A navíc jsme vyhráli. 8/10

MASH na Pražském LV
Můj první komorní LARP. Docela fajn, dobrý nápad, problémy mi dělala jen záměna/nezáměna jmen ze seriálu. Příjemné. 7/10

Moon na pražském LV
Byly tam zádrhele, předpřipravné scénky ne vždy vyšly tak jak měly vyjít, měl jsem problémy s motivací a vyzněním mojí postavy. Přesto velmi slušné, strhující konec. Věřím že teď již vypilovaný tak aby tyhle drobnosti odstranil. 8/10

Škola
Super zábavná a oddechová akce, jedinečný komorák který nehraje na deprese a slzy ale na humor a nostalgii. Perfektní zábava od začátku do konce. 10/10

Rudé řečiště - Město žebráků
Larp to byl nadprůměrný, ale nijak výjimečný. Bylo tam nemálo mechanik které ho brzdily a vracely do doby před řadou let. Naopak nahoru ho vynášelo krásný prostředí zámku Červená řečice a vesměs fajn spoluhráči. Celkově pro mě 8/10

Osada 12
Pokud o postapo venkovní akci pro mě "nového střihu". Něco vyšlo, něco ne. Moje postava měla zoufale málo vazeb a kontaktů mezi ostatními, tudíž jsem musel o zábavu bojovat což se mi ne vždy dařilo. TRávit čas jen srkáním čaje a koukání z okna není zas ouplně vono. Přesto tam byl potenciál. 6/10

Porta Rossa MDVVI
Organizujoval jsem, nehodnotím.

ZKAPK XII - Bárské války
Pomáhal jsem organizátorům - nehodnotím.

I speak only da truth.
Pro mě famózní, dnes se mi o tom v noci zdálo, během hry jsem byl takřka neustále v pozoru a napnutý. Role mi sedla, asi jsem fakt určen hrát zlé slizáky. Venkovní vstupy do hry byly na vysoký úrovni, role zábavné a imho vyrovnané. Byl tam nějaké chyby co se týče pojetí určitých institutů ( nechci spoilovat) a občas zaharpovala technika nebo hráči ve scénkách. Přesto nemůžu jinak než 10/10

Klair, vloženo 11:55:22  13. 12. 2011

No týýýjo, to jsi sem neměla psát, teď se o pány strhne bitka...

Činkapi, vloženo 09:58:55  13. 12. 2011

Chtěla bych se zeptat: neplánujete někdo z kluků účast na chystaném "tanečním" larpu Dance Macabre?
Přihlašování bude až někdy koncem ledna, takže to nespěchá, bude ale v první vlně pro páry. To neznamená, že by ten přihlášený pár spolu pak při hře tančil, ale aby se jim lépe dařilo zachovat vyrovnaný poměr ženy/muži. No a já mám o tu hru opravdu velký zájem, a vzhledem k tomu, že se dá předpokládat, že bude holek výrazně víc, ráda bych si účast tak trochu pojistila tím, že se přihlásím v páru...

Takže kdyby tu někdo takový byl, prosím do pošty! :-)

http://www.dancemacabre.tempusludi.cz/o-hre.html

Arwi, vloženo 14:37:26  12. 12. 2011

Kamil: S tím, že autorskou myšlenku lze vyjádřit skrze "běžný" larp, samozřejmě souhlasím. A rozumím tomu, co chceš říct, to bych se nejspíš taky cítila už příliš limitovaná, ale nevím, nehrála jsem. Možná ty hry "nového střihu" nejsou zas až tak podobné s freeformami, jak jsem myslela - ve freeformách obvykle není dán samotný děj, spíš jen závěr a záleží na člověku, jakou cestou k tomu závěru chce jít. Jednoduše asi samostatná forma larpu.

Fionor, vloženo 06:48:25  11. 12. 2011

No, já se řídím zkušenosti z mnoha jiných akcí, která se vyvinula v pravidlo - Když nevíš co dělat, podporuj atmosféru.
To mě naštěstí zaměstnalo celkem dost.

Camus, vloženo 23:06:31  10. 12. 2011

Fionor: Na Portě jsem měl také řadu hluchých míst a vlastní postava mi nepřipadala nijak bohatá. Nikdy jsem však nekopřil. Vždy, když nastalo hluché místo a netušil jsem, co dělat dál, zašel jsem za některým z organizátorů, kteří mne vždy někam nasměrovali. Ať již mne upozornili na nějakou vlastní linku, kterou jsem z nějakého důvodu zanedbal a oni mi dali logický důvod ji rozpracovat nebo mne upozornili na možnosti, které mi nabízí okolní hra a kterých bych se z vlastní vůle nechytil. Jen díky dobré radě organizátorů jsem se nakazil morem. Abych řekl pravdu, je toto jedna z věcí, které na Portě oceňuji nejvíce: čtyři vstřícní organizátoři.

Camus, vloženo 22:27:41  10. 12. 2011

Arwi: Dle mého názoru lze vyjádřit autorskou myšlenku i skrze "běžný" larp. Čím více je děj nalinkován (nemusí být předepsán, stačí zásadní vstupy organizátorů - viz. Systém), tím více má organizátor hru v rukou. Předem napsaný děj spíše autorovi dává do rukou jiné nástroje, které jsou na jednu stranu doslovnější a jistěší, ale na druhou můžou mít odosobňující účinek.
Pro mne nebyl ani Santiago ani Šogun silný zážitek. Osobně bych raději viděl hry na divadelních prknech, s dobrými herci a kvalitní režií nebo si je nastudoval v amaterském divadlením souboru. Nejvíce mi na tomto formátu zřejmě vadí, že je mi vzata možnost vymyslet a ztvárnit vývoj vlastní postavy. Nejen že vývoj je předem dán, ale v tomto formátu hry jsem si vždy pouze jakž takž stihl přečíst, co mám v následující scéně hrát a již jsem byl hnán na jeviště, kde jsem vše v podstatě tupě odehrál. Není zde čas na interpretaci, zamyšlení se nad pohnutkami. Jedinou mou starostí vždy bylo, odehrát, co mám dáno, nic nezkazit, nic nezapomenout, správně odejít. Větší hráčsky-tvůrčí zážitek a imerzní prožitek mi dává "běžný" larp, větší uspokojení z pocitu dobře odehrané postavy pak amatérské divadlo, kde mám čas si vše nazkoušet.
Ve zkratce řečeno: Činy jsou více než slova. Larp nového střihu hráčům moc nad činy odebírá a nechává jim pouze moc nad slovy.

Fionor, vloženo 21:16:10  10. 12. 2011

Tak trocha nesouvislého a blábolivého hodnocení...

Dies Irae - sci-fi
Rozpačitý začátek a problémy s informacemi o reáliích, které způsobily přímo ve hře zbytečné konflikty a nějaká ta úmrtí, nicméně po delší době opravdu neotřelý a mnohavrstevný městský celoměsíčník. Pochválit musím i strategickou část hry, která zpětně ovlivňovala tu reálnou a diplomacie tak skutečně měla své místo.
8/10

Hra - LARP víkend
Ve s vé podstatě můj "první skutečný a plnohodnotný" komorní LARP. Velmi malá skupina hráčů, velmi intenzivní prožitek s neuvěřitelně vypjatým závěrem. Od Hry jsem dostal vše co jsem o ní chtěl a ještě hodně navíc - laťka byla nastavena.
10/10

Bunkr - LARP víkend
Trochu frustrující hra na které jsem zkusil hrát jinou postavu než obvykle (nikdo si ji totiž nechtěl vzít). Bohužel, Bunkr je značně závislý na kvalitě hráčů, aniž by jim výrazněji vycházel vstříc.
Navíc to je asi jediná hra o které vím, kde může jedna z postav vyhrát prostě tím, že prostě nepustí do hry své informace - to mi zkazilo i diskusi po samotné hře.
4/10

Dies Irae - upíři
Návrat ke klasice. První dvě třetiny hry byly nabité jednáními a atmosférou, která by se dala krájet, pak se to ale nějak zvrhlo v pouliční válku a LARP ztratil na tajemnosti (přesto jsem jej dohrál, ačkoliv poslední týden jsem hrál spíš ze setrvačnosti). Navíc se ukazuje, že většina hráčů si tvoří postavy - hippíky.
I tak jsem se ale velmi solidně bavil (i díky terorizování některých lovců a protilidské kampani).
8/10

Legendy 3: Cesta tichem
Hra, kterou jsem organizoval, takže je těžké hodnotit. Snad jen že nedopadla tak příšerně, jak jsem se obával. Na místě je poděkování hráčům, kteří mají velkou zásluhu.

Poslední vlkodlak
Jako propagační LARP to mohlo fungovat, kdyby bývaly dorazily novinářské lemry... příběhově a technicky ovšem poznamenáno tím, že část hráčů se přesouvala autem, takže jsem strávil více než čtvrtinu hry pronásledováním fantómů, abych pak zjistil, že dotyčné postavy už jsou zaháčkované způsobem, který byl pro můj charakter nepřijatelný (dáno především společností, ve které se zdržovali), takže jsem pak trochu násilně přešel k jiné dějové linii, kterou jsem kvůli pronásledování auta předtím musel zanedbat...
Ale celkově jsem se nenudil, takže lepší průměr.
6/10

Porta Rossa
Rozporuplné. Hra jako celek byla výborná - viděl jsem spoustu dojemných scén a opravdu si užíval nadstandardní atmosféru (zde díky patří Haraldovi, který dotáhl náboženství na úroveň, kdy na pravdu fungovalo), takže bych měl objektivně dát 10/10, ale svoji postavu jsem si moc neužil - což se dalo čekat už poté co jsem si ji přečetl, ale doufal jsem, že mě autoři překvapí. Nepřekvapili, takže valnou část hry jsem kopřil a čekal na situace, kterým bych se mohl věnovat - ty nakonec nastaly a výslednou smrt mé postavy hodnotím jako velmi pěkný moment, přesto ve srovnání s dějovými linkami jiných jednotlivců i skupin musím přiznat mírné zklamání.
Objektivně 10/10, subjektivně 6/10

Arwi, vloženo 19:33:28  10. 12. 2011

Činkapi: Však jo, já to myslela jako silný prožitek nebo silný prožitek + reflexe zásadního tématu.

Činkapi, vloženo 19:28:29  10. 12. 2011

Klair: No vidíš, a to je právě na tom to nejvíc vzrušující - že člověk musí přinutit sám sebe, aby tou mrchou opravdu byl, jakkoli se tomu vlastní přirozenost vzpírá. Že ji musí pochopit natolik, aby věděl, proč musí jednat zrovna takhle.

Arwi: No, silný prožitek a reflexe zásadního tématu se přece nevylučuje, spíš naopak - to první umocňuje to druhé, ne?

Arwi, vloženo 17:42:20  10. 12. 2011

K těm "larpům nového střihu" - já teda nehrála ani jeden ze jmenovaných, ale hrála jeepform hru Previous occupants, která taky staví do značné míry na "nalinkovanosti" děje - průběh dán doslova není, ale je daný závěr.
Já vnímám jeepform hry (freeformové chcete-li) tak, že mi mají dát spíš než imerzi nějaký důvod k přemýšlení, že tou nalinkovaností otevírají nějaké zásadní téma. Vnímáte tak i to Santiago a Šóguna, nebo to byl "jen" silný prožitek?

Klair, vloženo 16:00:03  10. 12. 2011

Já jsem to vnímala tak, že moje postava se prostě rozhoduje "pudově" a že to prostě neovlivním. Takže jsem to jen prožívala. Třeba moje prokletí je, že nikdy nedokážu být opravdu pořádná mrcha. To, co vám eleyne bez mrknutí oka se sladkým výrazem nakecá, to je pro mne nemyslitelné. Tahle postava prostě jednala podle své "přirozenosti", já to přijala jako fakt a o to víc jsem měla čas na prožívání toho, co cítí, místo přemýšlení "zvenku", jak by asi nejspíš jednala. Jo, a další věc - divadlo obsahovalo neuvěřitelné věci jako osvětlení a hudbu, která hrála naprosto neuvěřitelnou roli v atmosféře

Ach, Santiago!!

Genevieve, vloženo 15:39:15  10. 12. 2011

činkapi myslím přesně postihla, čeho bych se na tom obávala. Já teda tenhle formát hry ještě nehrála, ale přijde mi, že kouzlem larpu obecně je opravdu to, že já si ty rozhodnutí dělám sama. Asi ne vždycky úplně skvěle a perfektně, ale o tom to taky je. Taky to tu hru posune trošku někam jinam. Když mi někdo dá postavu, která je přesně daná a já to jenom přehraju, torchu se mi tam ztrácí to napětí, vývoj postavy či mé vlastní rozhodnutí a možnost hru změnit...

Činkapi, vloženo 15:32:33  10. 12. 2011

Pro mě byl Šógun taky novinka. Hra samotná se mi moc líbila, což bylo do značné míry dané i "výpravou" - prostředí čajovny, oblečení a rekvizity, vysoký stupeň autenticity. Princip rychle se střídajících krátkých úderných scén dává příběhu napínavost a spád. Nejsou tam žádná hluchá místa, plané žvanění, kdy se neví, co hrát dál.

Na druhou stranu: jak jsme se shodli s Camusem při debatě v hospůdce, tenhle formát člověku nedopřeje tak silný emoční zážitek (i když to asi neplatí u každého, viz předchozí přispěvek :-) Tím, že je jednání postavy předem dané, nemusí se do ní hráč tak položit. Nemusím se vžít do postavy natolik, abych za ni dokázala přirozeně a uvěřitelně jednat a rozhodovat se. Není třeba si ta rozhodnutí vnitřně vybojovat a procítit - stačí, když je prostě zahraju. Což samozřejmě není málo, ale dovoluje to zůstat "venku" a prožitek není tak hluboký. S tím samozřejmě souvisí i fakt, že hráč je "na scéně" jen občas. Ve scénách, kterých se neúčastní, se stává divákem, což mu taky umožní z role trošku vypadnout.

Klair, vloženo 15:06:01  10. 12. 2011

El Dia di Santiago - tedy tento larp nového střihu je pro mne nejsilnějším larpovým zážitkem vůbec. Bezpochyby to bylo dáno skvělým obsazením, tím, že mi role zamilované a oddané ženy neskutečně padla (a že můj muž byl neuvěřitelně šarmatní a skvělý, takže nebylo nijak těžké být oddaná). Líbilo se mi, že opravdu scénář byl a vedl a na mně bylo spíš jen to, jestli budu křičet, plakat, škemrat, dupat, ne, o co mi půjde. Tohle zpracování má navíc i tu výhodu, že Tě prostě nacpe i do věcí, do kterých by se jinak hráči spíše nepustili... prostě to může vyhnat hodně vysoko.
Já bych si tenhle divadelní larp zahrála znovu strašně ráda

Lonewolf, vloženo 08:48:21  10. 12. 2011

Proste divadelni kus

Camus, vloženo 22:03:58  09. 12. 2011

Nerion: Hra je rozdělena na dějství (třeba 20) a ty na scény (například 4). Na začátku dostaneš popis charakteru postavy a ne příliš obsáhlé úvodní informace. Před každým dějstvím si přečteš, v jakých scénách hraješ a co v nich máš rámcově hrát a poté to konkrétně ztvárníš. Není to samozřejmě dáno doslovně, ale možnost skutečně se rozhodnout v roli nemá hráč vůbec nebo v několika málo okamžicích. Vývoj hry je tak zcela dán. Při hře lze pracovat s hudbou a osvětlením, což se hojně využívá.
Nejsem si úplně jist tím pojmenováním "nového střihu", ale bylo to něco v tom duchu. Dřív bych tomu říkal jeepform, ale jak jsem se nedávno dočetl v jisté teoretické stati, byl bych taky vedle jak ta jedle.

Nerion, vloženo 21:29:38  09. 12. 2011

co je to "Larp nového střihu" ?

« ««   23   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php