13:32:19
26. 11. 2024

Místnost
Dřevárny a LARPy všeho druhu

Podkrovní místnůstka, kde každý, kdo se LARPu oddává, je vítán...

Poznámka pro naprosto nezasvěcené:
Larp=live action role playing, to znamená, že-podobně jako v Dračím Doupěti nebo počítačových hrách-si hráč vytvoří určitou virtualní postavu, hrdinu, za kterého potom jedná, myslí, bojuje a pod. Jenže v LARPu je to DOOPRAVDY, tvůj hrdina neposkakuje po monitoru, ale TY poskakuješ po lese (městě, stoce...) oblečený a vyzbrojený jako tvůj hrdina, mlátíš jiné lidi převlečené za jejich hrdiny atakdále..
LARPy se hrají různě, třeba ve městě s pistolema na kuličky, ale mnohem více v přírodě ve fantasy stylu, takovým hrám se potom říká dřevárny, protože se používají dřevěné-relativně bezpecné-zbraně. Buď jde o bitvy, kde se prostě jenom vojska čítající bězně 150-700 lidí mlátí navzájem, nebo o tažení, kde malé družinky procházejí organizátory připravenou trasu obsazenou poklady a nestvůrami a nebo světy, kde si každý dělá, co chce, přidává se ke komu chce, spolupracuje, zrazuje a jinak blbne, asi jako v realném světě...
Více o LARPech se dovíte na těchto stránkách. Také zde najdete kalendáře, kde si můžete z LARPů vybrat právě ten na který se budete chtít vydat...



http://www.asf.cz
http://www.ucw.cz/drevarny/
http://www.drevarny.cz

http://www.larp.cz

Akce z dílny taverníků (v závorce je identita ne kterou se můžete obracet...)

Rok 2014
www.sibirskypribeh.cz (Daysir)

Místnost má od 20:41:50  01. 06. 2001 pronajatou Petrius. Spolusprávce: Louda. Rivan.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   33   »» »

Pirosh, vloženo 16:39:59  31. 03. 2011

Spider: a co představuješ? že by ti někdo poslal svoji hru mailem, to se asi nestane.

Spider, vloženo 15:41:18  31. 03. 2011

komorniho larpu...:)

Daysir, vloženo 15:38:38  31. 03. 2011

Do zákulisí kradení duše? Do zákulisí LF? Do zákulisí komorních larpů (tzn. celýho žánru, které tvoří v Čechách spousta lidí)?

Spider, vloženo 15:11:25  31. 03. 2011

Pirosh a nejake nahlednuti do zakulisi by nebylo?

Pirosh, vloženo 10:42:58  31. 03. 2011

Spider: to je asi jednodušší si přečíst nějaké info na stránkách CoM nebo na larp.cz

fskt, že peníze kradou dřevárnám duši je známý. třeba daysir o tom leccos ví.

Daysir, vloženo 10:11:55  31. 03. 2011

Cemi: ty jo, omlouvám se, máš pravdu. Když jsme se o tom bavili jinde tak naším filtrem reality prostě 500 za komorák neprošlo.

Louda: Je to tak.

Louda, vloženo 09:26:55  31. 03. 2011

Diskuse se začíná stáčet retardovaným směrem.

Spider, vloženo 08:03:48  31. 03. 2011

jj LF je vazne zvlastni...
a souhlasim s Orkim... nizkorozpoctova zabava v prirode u ohne a navic dobra zabava...

ale i kdyz nizkorozpoctova ja jsem zase rad investoval do kostymu...

LH je zajima a lakava, ale narocna na finance...

Pirosh: doslova vsechno, vim o tom jen to ze to hraje par lidi, nekdy doslova v jedne mistnosti...

Orki, vloženo 23:32:03  30. 03. 2011

Já se přiznám, že dřevárny (LARPy) jsem bral jako lehkou a nízkorozpočtovou zábavu, kterou pořádají nadšenci pro nadšence, kde uvidím kámoše, které jsem dlouho neviděl a bude sranda a akce.
Tím nechci říct, že mám něco proti teoretikům, s jejich imerzemi, nebo LF nadšencům (ačkoliv samotný obrat Living Fantasy mi přijde zvláštní), jen je to prostě není pro mě.
Mě bavily Ishady, Řády, Cormaleny, TLArpy a tak podobně...

Pirosh, vloženo 22:27:27  30. 03. 2011

Spider: a co bys chtěl vědět?

Pirosh, vloženo 22:26:23  30. 03. 2011

Cena rozhodně záleží na tom, jestli máš náklady na pár provázků a sponek nebo jestli jsou náklady dané třeba pronájmem prostor, tiskem herních materiálů, nákupem kostýmů a rekvizit, případně občerstvení.

Na druhé za straně 500 (ani 300) to rozhodně nestojí

Spider, vloženo 21:51:34  30. 03. 2011

ze se o tom takhle hadate,... stejne je to podvrh vsichni vedi ze Brno je mytus :)

ale nekdo mi ty komorni larpy osvelti pls pls pls

Arwi, vloženo 20:39:01  30. 03. 2011

Gen: Víš, kde je rozdíl? V těch lidech, kteří to dělají.

Genevieve, vloženo 20:31:28  30. 03. 2011

mě to prostě jenom zajímá, protože to popravdě opravdu nechápu, ale je mi to vlastně jedno. Na komorní larp do Brna si asi jen tak nezajedu.
Přesně, pokud jim na to někdo chodí, tak ať si účtují kolik chtějí, já bych na to prostě neměla. Pro mě to je výrazně hodně.

Spider, vloženo 19:46:39  30. 03. 2011

ja s temahle komornima larpama nemam zadne zkusenosti...nechce mi to nekdo osvetlit...a nebo jeste lepe nechat me nahlednout do zakulisi? konkretneji nechat me precist si zadani postav a legend a charakteru atp?

Cemendriel, vloženo 19:36:40  30. 03. 2011

No oni opravdu nelžou, larpy do Trojky tak stojí (500), ale dá se to snížit tím, že jsi nováček, student nebo někoho přivedeš (na těch 300)...
Ale taky je nechci soudit, ať si to dělají, jak uznají za vhodné, já na takové hry chodit nebudu a podporovat je nebudu, protože mi přijde absurdní dát za 3 hodiny (nejisté) zábavy takové peníze, ale jestli tam někdo chodí, tak proč ne. =)
Na závěr odkaz jako důkaz, protože neumim vkládat odkazy doprostřed... =P
http://www.courtofmoravia.com/aktualni/3ka/

Louda, vloženo 18:19:33  30. 03. 2011

Pokud jim tam lidi choděj ať si účtujou třeba litr.

Daysir, vloženo 15:51:17  30. 03. 2011

To je výborné srovnání a...

je to prostě ideovej rozpor. Nejen, že mají právo si to účtovat, ale I TAK je tvorba toho larpu spousta neplacené a nadšenecké práce. Akorát zatímco PbN si neodnese skoro nic tak oni si ty peníze řeknou a dále pustí do oběhu. Koneckonců, jejich cesta do Skandinávií a na kdejaké jiné fiškuntálie jsou imho hrazeny právě z toho...a to jim zase vyčítat nechci:))

Genevieve, vloženo 15:29:37  30. 03. 2011

já vím, to mě tak jenom napadlo.
Třeba pražský laprvíkend stojí stovku jedna hra. Přemýšlím, kde je rozdíl...

Daysir, vloženo 15:19:04  30. 03. 2011

Čas si ve skutečnosti nezapočítavají, to by ta cena byla taky úplně jinde. Stejně tak ta cena není reálně 500 - oni prostě lžou aby ta sleva vypadala lákavěji.

A to soudit nebudu. Ale Ježíš jo!

Jinak srovnání s DI a letním bezkrálím je zase absurdní z druhé strany, jsou to úplně jinak stavěné hry s řádově jiným zázemím a troufnu si říct, že i časem na hráče.
(což neznamená, že jsou špatný, jenom jsou to dvě různý kategorie)

« ««   33   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php