06:25:35
30. 11. 2024

Místnost
Dřevárny a LARPy všeho druhu

Podkrovní místnůstka, kde každý, kdo se LARPu oddává, je vítán...

Poznámka pro naprosto nezasvěcené:
Larp=live action role playing, to znamená, že-podobně jako v Dračím Doupěti nebo počítačových hrách-si hráč vytvoří určitou virtualní postavu, hrdinu, za kterého potom jedná, myslí, bojuje a pod. Jenže v LARPu je to DOOPRAVDY, tvůj hrdina neposkakuje po monitoru, ale TY poskakuješ po lese (městě, stoce...) oblečený a vyzbrojený jako tvůj hrdina, mlátíš jiné lidi převlečené za jejich hrdiny atakdále..
LARPy se hrají různě, třeba ve městě s pistolema na kuličky, ale mnohem více v přírodě ve fantasy stylu, takovým hrám se potom říká dřevárny, protože se používají dřevěné-relativně bezpecné-zbraně. Buď jde o bitvy, kde se prostě jenom vojska čítající bězně 150-700 lidí mlátí navzájem, nebo o tažení, kde malé družinky procházejí organizátory připravenou trasu obsazenou poklady a nestvůrami a nebo světy, kde si každý dělá, co chce, přidává se ke komu chce, spolupracuje, zrazuje a jinak blbne, asi jako v realném světě...
Více o LARPech se dovíte na těchto stránkách. Také zde najdete kalendáře, kde si můžete z LARPů vybrat právě ten na který se budete chtít vydat...



http://www.asf.cz
http://www.ucw.cz/drevarny/
http://www.drevarny.cz

http://www.larp.cz

Akce z dílny taverníků (v závorce je identita ne kterou se můžete obracet...)

Rok 2014
www.sibirskypribeh.cz (Daysir)

Místnost má od 20:41:50  01. 06. 2001 pronajatou Petrius. Spolusprávce: Louda. Rivan.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   77   »» »

Louda, vloženo 21:19:36  19. 12. 2007

Rothas: V takovýhle situacích většinou čapnu mrtvolu za nohy a začnu ji táhnout po zemi. Po pár metrech si vždycky roleplaying rozmyslí :) čím jen to bude...

Louda, vloženo 21:17:08  19. 12. 2007

Stillet Serpens III: Pod křídly černého anděla - Jedna z nejlešpích akcí tohoto roku a to nepřeháním. Výborná lokace, nehrotící oraganizátoři ( díky Almone a Athelisi), velmi fajnoví hráči ( skutečně tento ročník byli všichni lidi výborní, hráli dobře a nebyl s nima skroro problém), krásný setting.
Zahrál jsem si dobře, splnil vše co měl a půlnoční ritul u Totentanzu s hlasitým předzpěvováním upravené verze želmu "Hospodin je můj pastýř a moje skála" patří k vrcholům mojí larpařské činnosti :)
Škoda jen prudících turistů.

Azeroth 07 - bitva na piču, skvělé kostýmy. Díky bohu že jsme měli dobrý vedení armády ( tímto zdravím Alixu a Talbota) a pár známých jako spolubojovníky jinak...

Jediná cesta 2007 - Věčná sláva Císařství? - Nic moc, čekal jsem toho víc. Ne můj typ larpu zřejmě. Kulisy mě nezaujmuly. Oceňuji tomiho kuchyni, bordel a hezky jsme se sťali v sobotu večer.

Zlenice 2007: Území smrti - Byl jsem v hospodě, o hře nevím nic.

Věk Hněvu V: Krvavá marka - o tom toho bylo už popsaáno :) Mě bavil, rozhodně jedna z nejlepších, ne-li nejlepší akce roku. Naučil jsem se péct chleba.

FalloutLARP 5: Life in Alamo - Airosoftová "bitva" takřka bez ropleplayingu, přesto měla svoje světlé okamžiky. Nelituji, příště ale nejedu.

PASS - bohužel se zázrak minulého roku neopakoval, snad kvůli neorganizaci velkého M., snad kvůli něčemu jinému, kdoví. Každopádně to ale nebyla špatná akce, já jsem se bavil. Nicméně moje postavení bylo dosti specifické, pomocník v hospodě měl pořád co dělat.


Toť asi vše, snad jsem na nic nezapomněl.

Rothas, vloženo 21:14:23  19. 12. 2007

nerion:

máš pravdu, že můj kostým nezapadal, to je moje chyba. Tvrzení, že bych tam byl jediný je směšné a hloupé, podívej se na fotky, pořádně je projdi a zjistíš, že sem nebyl zdaleka jediný a že ten můj kostým na tom ještě nebyl tak strašně

Co se týče RP, možná sem vám to dal jako mrtvola sežrat, ale přišlo mi to lepčí, než abych vedel tebe šel a tys mě jako svojí supersilou jako nesl...tímto se ti omlouvám, že jsem ti kazil hru. Nicméně bych třeba podotknul, že když si jako golem rozháněl nějaký lidi, nikdo, kromě mě, se neproletěl vzduchem a nehrál boj s golemem.

Matně si taky vybavuji, že sem byl asi jediný, komu přišlo divné, že by se měly šlechtičny zabít, natož se k ním chovat tak podivným způsobem.

ještě jednou se omlouvám

Nerion, vloženo 19:23:37  19. 12. 2007

camelotem byl Petrius tak znechucen, ze odjel a ani mi nevratil vrhacku, co mi predtim ukradl. a reminek, co jsme uvazali tomu jejich sefovi na krk!



pristi rok by se konecne mohl jeste trochu pohnout Arthas no a na rok 2009 tak trochu uz konecne pocitam s tim WuxiaLARPem :)

Radagast, vloženo 19:05:35  19. 12. 2007

musím se přidat, letošek mi taky připadal vybředlej... Highlighty byli tri a vsechny v rpvni puli roku.

Stillet Serpens: asi nejlepší akce tohoto roku, rozhodně se těším na budoucí ročník a myslim že nebudu zklamanej.

Azeroth, klasická blbá bitva, ale se super kostýmama. Nakonec sem hodně litoval že jsem do kostýmu nic prakticky nedal, napříště plánuju sakra velkou nápravu.

JC: dost fajn larp, na kterém sem si opět potvrdil že prostě řešič nejsem a nedávám takovéhle situace, já se na larpech raději bavím (děvky z bordelu a Dagobij by mohli vyprávět)...

příští rok? kdo ví...

Nerion, vloženo 18:35:17  19. 12. 2007

daysir1:
myslis tu vytku k settingu? byl oblecen a vyzbrojen a la rok 1490, zatimco za humny ardavie zrovna dozurila tricetileta valka (a byl de facto jediny, ktery kostymem do vesnice nezapadal)

daysir2: nechci se CPP zastavat (prestoze jsem tady asi jediny, koho by to byt mohlo jenom napadnout :-D ) a mozna je to tim, ze jsem nikdy nemel prilezitost byt na jine bitve, ale od roku 2001 se mi nikdy nestalo, ze bych se na nem nebavil na plne pecky a neuzil si to uplne dokonale. to jsem tak moc nenarocny?

Petrius, vloženo 17:42:22  19. 12. 2007

DI - Hlídky: pro mě totální únik z reality. Hrál jsem naplno a dost mi to dalo,přestože jsem dost vnímal, že nastavení hry je vylženě něšťastné... První tři týdny akce ale fakt strhující. Bomba!

PP pořádané SPPDT JRRT: ještě horší než minule. V mých očích to zachránila jen pohoda, která vůči mě panovala ze strany hráčů, které jsem znal. Zkrátka nazavrhuju to jen kvůli lidem. Hra jako taková byl vyloženě průser, navíc rok co rok okořeněný těma samejma chybama. Vím, že se tím někoho dotknu, ale jen uvádím fakta...

Jediná Cesta: hromada hnusu a vopruzu, která vyvrcholila v pocit velmi dobře odvedené práce. Nehodnotím jako celek nebo z pohledu hráče. Jen říkám, že letos jsem z toho měl moc dobrej pocit, v půběhu akce se bavil. Pro mě nejlepší ake kterou jsme zatím zplácal. Také trochu úleva, že skončil další cyklus (předtím NK nyní JC). Nároky na příští ročníky jsou extravysoké (z mojí strany) takže další JC asi jen tak nebude...
Třešničkou na dortu je netradiční setting á la řím. A pak samozřejmě hospoda a bordel.
Osobně jsem také rád, že jsem si zaexperimentoval s kulisami. Pro příště to chce jen více negrů..

B5A 07: bomba, parádně jsem se vybil, zdvihl sebevědomí povedenými akcemi a kostýmem. Vadilo mi jen počasí - normálka :-)

Ardávie: Daysir to už ví, takže se nebojím to říct nahlas. Pro mě zklamání, čekal jsme hutnou atmo akci, nakonec jsem dostal řešící adrenalinové vyjednávání. Navíc doplněné org chaosem především v distribuci informací. Hra ale měla své silné momenty a velice mě nadchlo protředí. Mám obrovskou chuť si to zopakovat ale poněkud jinak. Ve skutečnosti uvažuju že Daysirovi námět ukradnu a zneužiju :-)

Bezkrálí 07: po několika ročnících, kdy jsem věděl do čeho jdu a nevěřil na změnu, jsem zvolil akční a prvoplánvě už předem mrtvou sestavu. To se povedlo náramně a ten půlden naší hry mě velice bavil. Jen mě mrzí, že jsem neměl íce času lepší kostým... zbytek hry pro mě klasický propadák, kdy není skoro možné se s novou postavou prosadit. Druhá postava mi umřela na nudu, s třetí jsme to zabalil a radši se začal bavit s nehrajícími, případně řešil jídlo a koupání (utajený tůňko-rybníček od Ardávie bohužel zarostl... což pro mě bylo asi největší zklamání). Pokud další rok pojedu zas, tak opět za něco akčního a tentokrát opravdu odjedu dřív - aspoň se zase po letech podívám na Festival Fantasie, který se s Bezkrálím pravidelně kryje...)

Země Snů: Určitě to nebyla nejlepší hra roku, ale rozhodně mě nějvíce nadchla. Velmi příjemné překvapenía jsem rád, že jsem dorazil. Také bylo příjemné, že jsem do hry téměř nic neinvestoval...

Věk Hněvu: Jel jsem se tam flákat a tento účel hra pro mě splnila. Odjel jsem odpočatý a dobře jsme se bavil. Také jsem rád že jsme se viděl se spoustou známých. Negativa vytvořili pouze hráči. VH byl pro mě potvrzením, že v rámci larpu některé věci prostě nejdou. Myslím že tím (minimálně u mě) odzvonilo "living" projektům typu Město / vesnice / něčí tábor apod... hráči prostě povětšinou nedokáží dlouhodobě hrát obyčejný život. Ani já ne...

Trója: toální relax s třemi sledi na palubě. Už samotná cesta na moravu byla boží. Z akce jsme si přinesl naprosto boží náladu. Nelituju utracených peněz. V roce 2008 doufám bude Trója v čechách...

Minas Tirith: snad ještě lepší než BPA, jen mi nesedlaabsence ohně v táboře a tím pádem zima s vlkou mlhou. Bitva jako taková naprosto super. Žádný vopruzy se zbraněmi, prostě si každý vzal co chtěl (v rámci bezpečnosti) a šel se pobít hlava nehlava. K tomu ještě fakt, že už poměrně dost lidí přistoupilo na tvrdší boj s prvky RP a neřešení pravidel. Prostě jsme se řezali jak chtěli! :-)) Odjel jsem velice spokojený.

Fallout LARP: takový pokus se skupinkou přátel. Průnik do jiné komunity a přičichnuté k mému velmi oblíbenému settingu. V něčem průser, v něčem super. Odjel jsem nakonec rád, že jsem tuhle akci zkusil...

PASS: další zklamání roku. Ukázalo se, že akce od kterých jsme čekal nejvíc, se posraly nejvíc. Absence starých hráčů, přebytek nových, kteří to vidí jinak. Skoro nikdo se nechytal na atmo. Spíš se machrovalo a střílelo o sto péro. Do toho naprosto neatmo nastavená ekonomika. tratil jsme chuˇse na téhle akci podílet, dokud na ní budou jezdit ti samí lidé jako tento poslední ročník. :-/

DI-Nefér svět- na hru jsme se skoro nepřipravil ale také nic nečekal. Odehrál jsme celkem asi pět schůze, to je celé. Asi bych tedy neměl hodnotit :-)

Camelot: Potvrzení toho co jsem věděl. Nakonec jsme odjel dřív dosti znechucený. Dobrá byla jen hospoda, několik bitek, které jsme vyvolali na záchodcích, chlastání a svatba Dariona, na které jsme ovšem nebyl. Příště nejedu. Není to hra pro mě.

Závěr: akce od kterých sjem nic nečekal, mě příjemně překvapily. Akce od kterých jsme čekal, ž budou průser byly špatné. Akce na které jsme se intezivně připravoval a těšil se na ně celé měsíce, mě zklamaly ultra.

Lituju několika akcí na kterých jsme nebyl, například krátkých larpů od CoM. Celkově jsem ale vůči larpu otupěl. Za tento rok jsem neviděl snad nic nového s vyjímkou celkem vymakaného prostředí Ardávie. Mám pocit, že larp u nás s vyjímkou některých bitev stagnuje. V bitvách se obejvuje tendence bojovat reálněji a tvršeji - KEKEL (na kterém jsem bohužel nebyl). Na příští rok mám téměř nulovou inspiraci, oproti minulým rokům, kdy jsme už tohle dobou měl vymyšlené mnohé postavy a počítal už aspoň se deseti akcemi, letos (na příští rok) plánuju zatím jedinou postavu na jedinou akci. Nějak mě to letos znechutilo... :-(

Fionor, vloženo 15:48:23  19. 12. 2007

Letos to bylo chudé, ale za to mohla maturita, moje lenost, pracovitost i vybíravost.

Bezkrálí: Uil jsem si první i druhý den (ale vlastní zásluhou), zvláště pak jako slepec. Ale Darionova dobrosrdečnost to poslala do kopru, když jsem získal prostředek, jak vidět.

Arthas: Numero uno letošního roku. Jel jsem kopřit a užívat si postavu a musím říct, že se mi to dařilo. Zahrát si cikánskou rodinu mělo do sebe.

DI-Nefér svět: Těžce jsem se přecenil z hlediska času. Při vysoké by to pro mě byla fajn hra, při zaměstnání to byl propadák. Ale zčásti jsem si za to mohl sám - kladl jsem důraz na věci, které ve výsledku nebyly důležité.
Každopádně mi přišla nevyvážená pravidla.

A o bylo letos vše, pokud si dobře pamatuji. Příští rok (když mi to olympiáda dovolí) si ale budu užívat víc. A také více vybírat a vyrábět takové postavy, abych se dokázal zabavit i sám.

Tári, vloženo 14:55:50  19. 12. 2007

DI-Hlídky-moc jsem se na to těšila, těšila jsem se i na postavu, co jsem si vybrala. Bohužel, jak už to bývá, komando v jedné osobě není moje parketa. Bojů navíc mnoho neproběhlo, spíš jsem se honilipo parku..a následné vysedávní na studních v zimě mě taky nenadchlo. Pár světlých momentů, ale jinak to nenaplnilo má očekávání..

Jediná cesta-napůlorg-moc jsem si to užila. Pro mě z hlediska atmosférického jedna z nejlepších akcí roku.

Bezkrálí-hrála jsem s fajn lidma, v dobrém kostýmu, příjemném počasí. Potud fajn. Hra samotná mě moc bavila první den, ze zbytku jen výjimečné okamžiky

Věk hněvu-bylo to příjemné, mělo to atmosféru, co mám ráda, jen smůla, že být vesničanem je pěkná nuda a většina lidí to dávala najevo. Herecká společnost neměla chybu, z tohoto hlediska moc fajn.

DI-Nefér svět-jen jako org-přismrndávač. Moc jsem si užila svou jedinou podstatnější roli, vyslankyně korporace z Velké Británie. To mě bavilo moc moc..

Camelot-poněkud zoufalé. Zase slezina žvanilů, co se není schopna dohodnout a odmítne mezi sebe přimout jiné, co nejsou vždycky"šéfové". Smutné. A navíc chaos jako jindy. Už tam fakt nepojedu

letošek mi přinesl moc pěkné zážitky, bohužel se málokdy týkaly celého larpu..to mě mrzí. Na druhou stranu jsem zjistila, že řešič nejsem a nebudu, a nadále si hodlám užívat menší role, dotvářející atmosféru hry..

Pirosh, vloženo 14:41:28  19. 12. 2007

Dies Irae – Hlídky: Na tuhle hru jsem se moc těšil, protože svět Hlídek od Ljukjaněnka je mi blízký. Nakonec se uskutečnila, ale hře chyběl děj a dvě obrovské skupiny, které se v podstatě do sebe nemohli pustit moc zábavy nevyrobily. Přes nepříliš povedenou hru jsem si di celkem užil, i když jsem byl trochu zklamán.

Jediná Cesta: Organizátor. Byla poslední na nějakou dobu, což jsme věděli předem. Podle mě docela povedená akce s děsným počasím. Skvělá kuchyň (Tomi). Asi jedna z nejlepších, kterou jsem pořádal.

Zlenice: Abych byl stručný – hra splnila má očekávání a ukázala mi, že i ty nepovedené larpy, na které jezdím, jsou opravdu skvělé. Zde asi netřeba komentovat blíže. Ale potkal jsem pár nových, zajímavých lidí.

Ardávie: Asi nikdy jsem nestrávil tolik času nad jedním LARPem. Půl roku předem jsem sledoval každý den místonost, vymýšlel a ladil postavu. Čekal jsem jiný než řešící typ larpu. V poměru vložené úsilí/očekávání/výsledek nakonec celkem zklamání.

Bezkrálí: Měl jsem skvělý kostým, dobrý vtipný příběh a hrál jsem svou vysněnou postavu. První den byl super, ale zbytek bych nejradši vymazal. Nuda a pruda. Pro mě padl mýtus o dokonalosti této hry.

Věk Hněvu: Hra, která mi zcela sedla. Jel jsem na hru, která není o ději a příběhu, ale o kulisách a „bytí na místě“ a to se stalo. Taková pěkná role-playingová dovolená v podobě divadelní společnosti. Nedostatky larpu se mě nedotkly a bylo to opravdu fajn. Jedna z nejlepších akcí roku.

Země Snů: Dobrý, neotřelý námět, super lidi. Skvělé nápady (digitální labyrint). Jediná výtka je na Daysirovo „zvládnu všechno“, díky čemuž občas docházelo k prodlením. Výtečný role-play hráčů nahrazoval chvíle, kdy nebylo co dělat (porady v Centrále). Odklon od 24h hry je dobrý směr. Celkově hodnotím tuhle hru jako nejlepší akci roku.

ZKAPKO: Moje druhá bitva, na druhé jsem byl před šesti lety. Na další pojedu za zhruba stejnou dobu. Nic, co by mě nějak bavilo. Bitvy mě prostě neberou.

Dies Irae – Nefér svět: Organizátor. Naučil jsem se spoustu věcí – jakože třeba už nebudu pořádat DI. Podle mě to nebyl úplný propadák, ale určitě nejhorší akce, kterou jsem pořádal. Nechť posoudí jiní.

Klub sebevrahů: Komorní LARP od Court of Moravia. Jako zábava na jedno dopoledne skvělý nápad a výtečný formát, který mě nadchnul. Je to jako hodně dobře promyšlený dračák – nemusíte se připravovat, žádné velké peníze investovat, čas jakbysmet, někam daleko jezdit. Intenzivní, krátké, jednoduché, zábavné. Vhodné pro začínající hráče i na nelarpové pobyty nebo doplněk k víkendu. IMHO zajímavý směr, kam se vydat v přípravě LARPu. Rozhodně však ne nosný prvek, ale doplněk k LARPům.

Všechno Nejlepší: Dobrý nápad a realizace. Velice příjemná hra. Jeden z nejlepších letos.

Celkové postřehy:
Letos byla dotažena do konce filosofie cen larpů. Letos larpy určitě ztratily duši.
Poprvé jsem byl na více nehistorických/nefantasy larpech než na klasice, což je podle mě taky současný trend.
Objevil jsem kouzlo krátkého larpu.
Zas jsem posunul svůj názor na to, jaké chci hrát larpy a jak je chci hrát.

Daysir, vloženo 14:10:29  19. 12. 2007

Nerion - posun ekonomiky na Ardávii byl daný tím že Zip prostě vyšrouboval ceny tak aby vyhovovali bohaté klientele - jenže asi nestíhal nebo nechtěl dávat za mín svým sousedům. Ale rozhodně to není Zipovo vina, mohli jsme to pořešit lépe.

V čem byl Rothas mimo?

Daysir, vloženo 14:09:05  19. 12. 2007

Nerion - mluvím třeba o HODINĚ kdy družinka včetně Froda seděla v hustníku poblíž Mordoru a musela čekat na Jixipen. Během té hodiny je mohl kdokoliv zabít a najít - a hlavně, bylo to absolutně zbytečné. Stejně tak tajemné a neprůhledné oživování nazghúlů a trochu přebytečný glejty na hrudi (když jsem dost blízko abych ho viděl tak stejně bud podle kostýmu vím kdo to je nebo už mě mlátí:))

Nerion, vloženo 14:01:54  19. 12. 2007

CPP:
(Jako vezovy org na Cerne,schvalovac zbrani)
naladu totalne podkopla zmrvena registrace, jinak jsem si nevsiml organizacnich problemu. Stvali me koprici a hraci, kteri ocekavaji od CPP, ze bude stejne jako jine "moderni" bitvy soucasnosti, tj. fullmekcene zbrane, vodeni hracu za rucku, aby si vsichni zafajtili, ale nemuseli pro to nic udelat, jako treba zvednout se z veze a plizit se chvili hustnikem.

Ardávie:
hrozne jsem se tesil, stravil jsem miliardu hodin psanim legend, zklamalo me trochu par organizacnich kiksu (napr. ekonomika - jako zamestnanec mesta jsem si nevydelal dost penez, abych se vubec mohl najist v hospode - jak tedy zila moje postava dopredtim?)mnohem vic me zklamali nekteri hraci, jmenovite Vlk, ktery nejen relativne rychle vypadl OC, ale predevsim kaslal na hrani "virtualnich" veci, jako jsou treba mestske hradby a Rothas, ktery se nijak nesnazil zapadnout do settingu roku 1653 (treba to byl zamer?), a i kdyz mel jinak hezky RP, rozhodl se take ignorovat "virtualno", treba moji nadlidskou silu jakozto golema (zajimalo by me, jestli by mu prislo dostatecne RP, kdybych ho realne rozkrajel nozem a odnosil jeho 100kg vahy na hrbitov po kouskach :-( )

Arthas: (org)
ne ze by nam to trochu neprerustalo pres hlavu, ale do priste to trochu zpruhlednime a procistime

Camelot:
jeli jsme si tam s ostatnima vilama hrat tak trochu vlastni hru a to by se povedlo, kdyby tam hnedle nenabeh ten otravny Pavouk-Oberon anezatahl nas do boje proti krestanum. Jinak uz od prvniho rocniku Camelotu vim, ze po strance pravidel je to hruza, takze se to snazim trochu prehlizet a hrat si.

Daysir, vloženo 13:33:09  19. 12. 2007

ZKAPK VIII: příjemná rychlá bitva, kde jsme si poprvé vyzkoušeli skladbu ultra lehkých zbraní proti těžce oděným a vyzbrojeným vojákům. Díky podivné závěrečce jsme to pak jako žoldáci ne úplně čistě vyhráli (ale výhru lstí a zradou beru jako využití jediné zbraně strany:))

PP pořádané SPPDT JRRT: strašná bitva. Jako Celeborn jsem z místy čistě organizačních kiksů umíral strachy, úroveň boje, nastavení pravidel a vyrovnanost stran taky strašná.
Co potěšilo mé ego je že jsme díky pěkně vychytanému Frodovi a dobrým generálům vyhráli. A taky TAM vznikli Mokrý banditi, tajná a elitní organizace.

Azeroth 07: jedna z nejhorších akcí kterou jsem zažil. Pěkné kostýmy, to jako jo. Dementně nastavená hra a vyloženě idiotská pravidla (umíral jsem víc instantně než na to že mě někdo praštil zbraní). Dorazili mě nadšené ohlasy po bitvě a hlavně neustálé tvrzení že je to LARP.

B5A 07: skvělá bitva. Pěkně zorganizovaná, pěkně jsem si zataktizoval a docela pěkně i zamlátil. Dělal jsem to co mě baví a všechno šlapalo - žádné organizační ani hráčské záseky. I když to byla bitva tak jsem odjížfděl spokojen.

Ardávie: nejrozpoluplnější hra kterou jsem kdy dělal. Jako organizátor jsem hluboce nespokojen, hráči se rozdělili na ty kterým se strašně líbila (21), spokojené (15), hnus a nuda (11) a "zklamání" (20).
Minimálně jsem se na tom naučil hodně věcí...

Bezkrálí 07: první den super zážitek (jakože fakt super a bomba), druhý den hodně slabý a třetí úplně zoufalý. Jinak fajn setting, ale zůstala příšerná pravidla. Taky spousta full time kopřících hráčů a lidí kteří většinou prostě nebyli v roli. Což mě obojí dost překvapilo...

Florie, přístav Ostrie 07: Přijel jsem, udělalo se mi strašně zle, zjistil že je letos celkem divná a když to nešlo ustát, odjel jsem. Pro lidi kteří mají rádi deskovky a rádi si jednu zahrají naživo jasná volba. Jinak ta akce prostě nemá a nechce mít roleplaying. Tak si to srovnejte podle sebe.

Lamí svět 07 - vypadal pěkně a pak najednou nebyl:)).

Věk Hněvu: Krvavá marka 07: strašně jsem se těšil, a když to beru zpětně tak to byla dobrá hra která měla potenciál být nejlepší. Nebýt vypadávání, nehrajících lidí a chorobného přehrávání do komična. Ale i tak to byla v porovnání s jinýma hrami sezóny dost nadprůměrná hra.

Arthas 07: svérazná, ale skvělá hra. Ač je trochu mimo od současných trendů (24-šatrh-LF-super kostýmy) tak má natolik promakaný děj,pravidla která ač virtualizují tak posouvají hru a hlavně super svět a reálné zázemí, že to pro mě byla výborná hra.

Země Snů 07 - Sen ve stínech: další hra kterou jsem organizoval. Tady kritiky spíš účastníci, já s ní byl asi i poměrně spokojen.

Pak bylo zářijové ZKAPKo, na které jsem se moc netěšil. Pak jsme se vybudili do toho že jdeme do strašné výzvy proti Kompaniálním tyčovkám a štítům s kordy a čtyřmi kopími, a že se tedy musíme FAKT snažit abychom to dali. Nakonec jsme to vytlačili a to sportovní utkání vyhráli...

Minas Tirith: bitva se skvělýma pravidlama (neomezené zbraně) kterou jsme si pondali. O jé, jak jsem moudrý a mocný. Ne vážně, byla to pěkná bitva.

Camelot 07: letos mě vůbec neoslovil a zdál se mi až trapný. Problém s pravidly, děj takový prázdný (takže jsme oba s Vlkem dostali pocit že je čas vyrobit konflikt - na což jsem umřel) a hráčsky úplně děsivé, děsivé scény. Neustálé dotazy "co vidíme", zkoumání všeho skillem nebo přehrávání jak z hodně špatného filmu. Nechci tu asi jmenovat abych tu nějak rozvířil zlou krev...ale oproti příjemnému lonsku to letos bylo děsný. (loni to asi dělalo z části i to že jsem spoustu věcí prostě neviděl:))

Všechno nejlepší - necht ohodnotí hráči...což je tady asi jen Pirosh, takže vám prozradím že se údajně líbilo a padaly i hlášky o nejlepším larpu co jsem kdy byl a pdobné euforie a komedie...


Souhrnně: je in být 24, šatrh a LF. To je asi dobře, ale ne každé hře to musí sedět.
Existuje tady určitá generace nebo spíš skupina hráčů, která ma na hraní úplně jiné názory než třeba já:)). Vyznačuje se hlavně metaherními odkazy, výherním přístupem, jiným standartem v pohledu na kostýmy a tak.

Pirosh, vloženo 20:18:46  17. 12. 2007

Sezona se nachýlila k závěru, je pomalu čas hodnotit. Jak to bylo letos? Jaké larpy jste měli k dipozici? Kradou jim peníze duši?

Nerion, vloženo 18:27:12  16. 12. 2007

louda: vsechno si to asi nekoupili

Petrius, vloženo 13:17:53  15. 12. 2007

mě přijdou dost luxusní ty interiéry...

Legacek, vloženo 12:46:24  15. 12. 2007

Louda: Přesně tak to připadá i mě...

Louda, vloženo 14:12:31  14. 12. 2007

No zas bych z toho tak neslintal, ty 2 nejlepší(s kloboukem a s knírem) jsou opravdu dobří ale zbytek nic moc.
Působí to na mě trochu uměle, nemůžu se zbavit dojmu že si to všechno někde koupili ale tak to asi na západě chodí.

Lonewolf, vloženo 12:27:16  14. 12. 2007

Tak v tom pripade si porid Kristusky velmi levne a k tomuto kostymu se IMHO hodi

« ««   77   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php