14:23:28
29. 11. 2024

Místnost
Televize
Místnost o televizi, a to jak obecně jakožto o médiu, tak i o televizních pořadech a seriálech.
Filmy co jste viděli v televizi probírejte prosím v místnosti o filmech, ať se s ní tato místnost nedubluje. Je také možné že vás tu někdo s určitým tématem navede do specializovanější místnosti na Taverně.
Výborné stránky věnující se nejen českým Reality Show - Panáček v reality show
Programy celoplošných televizí ČT 1 a ČT 2 Nova Prima TV Barrandov

Kód pro neviditelné písmo: <font color="#706c68">zde napsaný text nebude vidět</font>

Místnost má od 18:00:28  01. 02. 2006 pronajatou Nimitz

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   163   »» »

verlit, vloženo 18:47:39  15. 02. 2009

Souhlas, Anděl páně se povedl. Konečně měl zase zákmit toho typického svižného humoru. Škoda jen toho slabého příběhu dívky a hraběte (nebo co on to byl).

Fionor, vloženo 18:45:34  15. 02. 2009

verlit: pod to se podepíšu... naposledy se mi z nových pohádek líbilo jen Anděl páně, který měl alespoň trochu netradiční děj a střízlivou práci s kostýmy (ta Troškovská touha po supr-čupr načančaných róbách princezen - ou jééé! pryč s tím!)...

verlit, vloženo 18:43:42  15. 02. 2009

To už je asi mimo námět místnosti Televize, ale když si tak vzpomenu na staré české crazy sci-fi, tak se mi nostalgicky zamží brýle.
Ne že by to všechno bylo umění hodné síně slávy, ale mělo to nápad, originalitu, šmrnc a vtip. Jó, kde ty časy jsou...

Zítra vstanu a opařím se čajem. Čtyři vraždy stačí, drahoušku. Zabil jsem Einsteina, pánové. Což takhle dát si špenát....

verlit, vloženo 18:41:19  15. 02. 2009

JDP: O televizních pohádkách mi radši nemluv. Vždycky mám chuť volat s Cimrmanem "je to běs!"

Ale popravdě ony dneska ty filmy s x-místným rozpočtem a fantastickými triky nakonec dopadají stejně - příběh je "vo ničom", bez invence a bez šmrncu a je to naleštěná nuda.
Zatímco v ČT je to papundeklová nuda. Prašť jak důchod.

Fionor, vloženo 17:50:48  15. 02. 2009

Přesně - umím si představit pravověrné fantasy natočené v papundeklových kulisách za pár korun - jen s kvalitním střihem, trochou invence a dospělým příběhem (tzn. nic jako Dračí doupě)
A nebo i exteriéry, ale hrát u nich na tajemno - noční bitvy, tmavé lesy,... Pokoušet se za každou cenu prodat to, že jsem natáčel na Křivoklátě a poblíž Konopiště je pro atmosféru spíš na škodu

J.D.P., vloženo 17:45:30  15. 02. 2009

Noo takova Ikarie XB1.

Kdyz on tu po Vavrovi nezustal schopny reziser. Vzdyt i takovou prilezitost jako byl Tmavomodry svet dokazal Sverak zahodit. Pohadky na nedelni odpoledne to je tragedie pro divaky CT1. Chudinky deti. At to klidne natocej v ateliery s papundeklovejma kulisama, ale at je v tom to neco navic co vidim v tech starych takhle natocenych pohadkach. Vzdyt uz v nich neni ani zadnej vtip.

Cesky filmar se proste nemuze brat moc vazne. Pak totiz zvladne natocit tak skvelou parodii na western jako LImonadovy Joe.

Fionor, vloženo 17:08:50  15. 02. 2009

České sci-fi je na tom celkem slušně, ale u fantasy a pseudo-historických věcí je to bída

Filmaři vezmou kvalitní kulisy a exteriéry, zajistí kompars a pak to pohnojí tím, že to berou vážně (právě proto, že mají luxusní podmínky úplně vypustí nadsázku) - a taky do toho cpou za každou cenu realistické souboje od placených šermířů - to bych blil
Šerm ve filmu nefunguje pokud je braný z dálky a dlouhými záběry (a může ho dělat i profík - stejně bude vypadat zoufale). Jenže když se trochu odlehčí, aby působil efektně, bude se hromada svátečních šermířů bít v prsa, že by to zvládli líp.
Stačí se podívat na nějaký cizí film a okamžitě to poznáte - střih a kamera vám nedají čas přemýšlet o technice - jen se povezete na vlně akce - to mi u českých projektů schází (všechno se bere vážně nebo až příliš ledabyle - a přitom by to nebylo tak těžké zkusit ten kompromis)

Orki, vloženo 16:35:52  15. 02. 2009

No, pravda je, že se úplně netrefuju do toho, co myslíte, ale poměrně dobrou atmosféru měli imho Rychlý šípy, či jak se to jmenovalo (seriál), dobrý jsou Ropáci a Akumulátor 1 a nevim jestli se počítají sfilmování, kdy třeba Ocelový město a ostatní Verneovky, nebo Čapkovky jsou dle mýho dobrý..

verlit, vloženo 16:06:20  15. 02. 2009

Ještě k tomu tajemnu, mám takový neurčitý pocit, že jsem před časem slyšela o natáčení seriálu s hororovými a tajemnými prvky (a nebyla to Ďáblova past).
Netušíte, co to mohlo být?

Clarice, vloženo 14:59:18  15. 02. 2009

verlit: Z tohoto pohledu máš pravdu. Kolegyně z práce si to vychvalují (nejen Ulici). Možná by mě děsilo, kdyby tam ty odpovědi nebyly a já bych třeba takový seriál sledovala jen proto, že bych si myslela, že je najdu.

Tu mou sousedku zná moc dobře má ségra. Když jsem se sem stěhovala, říkala, že asi nebudu mít klid.
Má malou holčičku, na kterou první půlrok příšerně řvala. Holka se zalykala pláčem a sousedka tím, jak už nemohla ječet.
Vidím to z jednoho úhlu pohledu, to nepopírám, ale byla jsem kolikrát svědkem toho, jak mi tu holka brečela za zdí a matka za ní lítala jen, aby ji seřvala, proč nespí, přitom nezapomněla několikrát třísknout dveřmi.
Každé dítě někdy potřebuje vynadat, ale tohle byla příšernost.

Orki: Pravda, ty starší byly a jsou o moc lepší, ale kolik jich je? Možná jen to, co jsi vyjmenoval, kdežto všeho ostatního děsná kvanta.

Quendi, vloženo 14:52:40  15. 02. 2009

To jsou ovšem spíš takové dětské, pohádkově zaměřené věci. SKutečná fantastika míněná na vážno nám skutečně nejde. Ovšem z mého pohledu nám poslední desítky let nejde nic(až na pár čestných výjimek):)

Orki, vloženo 10:43:41  15. 02. 2009

Clarice: Jak nejde? Teď vypálim: Křeček vnoční košili, Cesta do pravěku, Návštěvníci... fakt je, že jsou starší..

verlit, vloženo 10:38:00  15. 02. 2009

K sousedce - to máš těžké, když nevíš, co se opravdu mezi nimi stalo. Třena ji matka celý život psychicky týrala. Pustila bys takovou osobu ke svým dětem?

verlit, vloženo 10:37:08  15. 02. 2009

Arian a spol: Jó, to je ono. Jak je vidět, milosrdně jsem zapomněla jak název, tak fakt že tam hráli Vaculík, Norisová a Suchařípa :-)

Clarice: Myslím, že lidi na příbězích ze života přitahuje jednak to, že pak mají pocit, že v tom nejsou sami, jednak to, že mají tendenci v těch televizních hledat odpověď, jak se v takové situaci zachovat. A zrovna tady mi ta Ulice připadá jako celkem dobře udělaná věc.

Clarice, vloženo 01:41:11  15. 02. 2009

Mně tam vadil spíš Vaculík, než náměty :), ale koukat se na to dalo.
Fantastika obecně nám ale vůbec nejde.
V nefantastice neumíme udělat uvěřitelné postavy.
A příběhy ze života, když ten život žiju, na to se koukat je ztráta času.

Zrovna dneska se sousedka efektivně hádala s někým ze své rodiny, protože podle ní je její matka člověk, který jí zničil život a proto nesmí vidět svá vnoučata.
Ta holka mi přijde jako totální střevo, protože žádná hořkost nestojí za to, aby na ni doplácely děti, které jí třeba ani nikdy nepochopí.
A tohle si mám ještě hledat v programu? To je děsivější, než nepovedený seriál se záhadnou tématikou.

Bilbo, vloženo 23:42:48  14. 02. 2009

Jooo, Strážce duší byla dobrá kravina... to se někdo snažil udělat Akta počesku... a přímo obdivuhodně se mu to nepovedlo :-)

Quendi, vloženo 23:08:04  14. 02. 2009

Jj, Strážce duší. Suchařípa byl definitivně to nejhorší, co ten seriál potkalo. Ale pokus dobrý, za jeden bod to stálo. Škoda, že čeští filmaři si pod pojmem tajemno představují pořád dokola templáře, golema nebo sklep s falešnou stěnou:)

Arian, vloženo 22:52:38  14. 02. 2009

Nemyslíš takovou tu věc, co se jmenovala Strážce duší?

verlit, vloženo 22:19:17  14. 02. 2009

Ta první, druhou jsem nezaregistrovala. Ale jak vidno, oba víme, o čem mluvíme :-)

J.D.P., vloženo 22:16:47  14. 02. 2009

sem rad, ze sme se s verlit shodli na tom na co si nemuzeme vzpomenout... Byla to ta serie s Vaculikem a Norisovou? Nebo takova ta druha co na tuhle navazovala:o))...

« ««   163   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php