22:20:28
19. 04. 2025

Místnost
Musíme si pomáhat
Říká se, že nejbližší pomocnou ruku najdeš na konci své paže. Někdy to ale přece jen může být i ruka někoho jiného, co říkáte?

Místnost věnovaná společným taverním projektům v oblasti charity, pomoci potřebným, vysazování taverních stromů, sponozorování zvířat v ZOO a podobně.

TAVERNA DRUHÝM 2011 se konala v sobotu 26. listopadu v Písecké bráně.

Obrázky výrobků si lze prohlédnout v aukční galerii.


Pozvánka na akci:
http://verlit.sweb.cz/pozvanka_TD.pdf

DODATEČNÁ AUKCE

Galerie zde.

Místnost má od 15:09:32  17. 02. 2008 pronajatou verlit. Spolusprávce: Meridion. Činkapi. Mivka.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   10   »» »

Genevieve, vloženo 23:25:52  24. 10. 2012

Nevím, jestli jste to zaregistrovali ve zprávách, ale Pražský Spolek Ochránců Zvířat má svízel, třeba byste byl někdo ochotný pomoci...
http://psoz.cz/stavime-novy-kocici-dum

Genevieve, vloženo 00:03:57  22. 10. 2012

OS Devět životů...

Skritek, vloženo 00:01:33  22. 10. 2012

A co k nim přidat další, kdo bude chtít, a věnovat na něco či adopce na dálku?

Klair, vloženo 11:09:20  20. 10. 2012

Zbylo nám pár stovek z tancovačky.... (ne moc, asi 3, když dáme Aes na zbytek CTS). Kam je poslat? :)

šílená jana, vloženo 14:42:52  26. 07. 2012

přesně tak, vždycky se dá založit verlitín spořící účet a až bude stavba aktuální (stavební povolení může trvat věky a nebo taky přijít náhle =)), tak se peníze na ní použijí. Vzhledem k tomu, že je to mezi taverníky pro taverníky, tak v tom nevidím žádný háček ... =)

Kroc, vloženo 14:15:57  26. 07. 2012

No ono kdyby se to vybralo "teď" a založil se k tomu spořící učet, tak to tam může klidně ležet a ještě se k tomu časem něco malinko přidávat :)

Klair, vloženo 10:12:43  26. 07. 2012

Jupí!!! Těším se!!


Souhlasím s tím, že mile ráda poskytnu peníze na Verlitín i s tím, že budou použity až časem, až to půjde....

Naprosto s tím nemám problém

Meridion, vloženo 09:47:51  26. 07. 2012

Někdy pomůže vidět věci v reálu, případně si je ohmatat (měkoučká příze), aby člověk zatoužil i po tom, co původně podle fotek nechtěl, takže výstavku dražených předmětů určitě ano.

Činkapi, vloženo 09:24:22  26. 07. 2012

No, pokud by se nedělalo divadlo ani nějaký větší program (kapela) a zjednodušila se organizace, dá se to uskutečnit v běžném salonku běžné restaurace.
Pokud by to bylo pro dvacet taverníků, nepovažovala bych za nutné ty věci předem vystavovat na stoly, zapisovat se a podobně. Stačilo by udělat jednoduchou galerii na netu, aby se vědělo, co asi tak bude k dispozici a lidi si mohli předem vyhlédnout, o co by měli zájem. Na místě už by se brala jedna věc po druhé a rovnou by se dražila nebo prodávala.
Dražba by byla hlavním bodem programu, doplněná dobrým jídlem a pitím v rámci restaurace a příjemným pokecem. Takový srazík s dražbou jako bonusem.
Možná by Verlit mohla předčítat z verlitínské kroniky nebo promítat fotky z tam proběhlých akcí :-)))

Arenga, vloženo 21:27:53  25. 07. 2012

já si myslím, že listopadový termín je ideální a rozhodně jsem pro to udělat to jako setkání - sraz a ne internetově
pokud to bude jenom pro Taverníky, může být program volnější a méně oficiální a taky nepotřebujeme tak velký prostor - jako chápu, že to, co napíšu dál, je naprosto irelevantní, ale pokud by taková akce byla v Opavě, jsem schopná zajistit dostatečně velký prostor a prakticky asi zadarmo - samozřejmě, jak jsem psala, tím, že je to Opava, tak je to úplně irelevantní ;-)

Mivka, vloženo 19:47:33  25. 07. 2012

Jako já bych docela tvrdila, že by bylo dobré to mít v listopadu, protože to je před Vánoci, je to tradiční termín a potom už jsou zase různé jarní akce, nemluvě o tom, že právě po Vánocích už spousta lidí svoje věci bude mít rozdané anebo kvůli zkouškovým a podobně míň času.

Silmarien, vloženo 19:39:11  25. 07. 2012

Tak tak... ono, tiež nikto nehovorí, že to musí byť zrovna v novembri.
A aspoň budeš vedieť s čím môžeš počítať. Ak to bude akcia pre Taverníkov (a mimoriadne naklonených etc...), tak bude zrejme každý dôkladne oboznámený s tým o čo ide.

Mivka, vloženo 18:36:28  25. 07. 2012

verlit: takhle - pokud Tavernu druhým uděláme letos v listopadu, asi bych nepředpokládala, že to implikuje naše přesvědčení o tom, že ta stavba, na kterou se to vybere, se musí odehrát do konce roku 2012. :) Ostatně, vybírat peníze předem mi připadá poněkud užitečnější, než to dělat v průběhu :)

verlit, vloženo 18:08:57  25. 07. 2012

Já mám taky trochu dilema - určitě souhlasím s tím, že když by šlo o dražbu na Verlitín, tak je to rozhodně akce výhradně pro Taverníky (a mimořádně nakloněné příbuzné, možné).
Co mě ale trápí je, že letos se ještě nic zásadního stavebního na 99% dít nebude. Je třeba dodělat technický projekt, podat žádost o stavební povolení...to se ještě povleče.
A mě připadá nevhodné, nefér nebo jak to vyjádřit, dělat teď dražbu, když vlastně ještě není na co.

Na druhou stranu mě vždycky těšilo vymýšlet a připravovat věci na aukci a i když to loni bylo rozpačitější, stejně to bylo fajn. Takže by mi bylo líto, kdyby se nějaký způsob nebo důvod pro akci, třeba v jiném pojetí, našel.

Mivka, vloženo 11:46:56  25. 07. 2012

Podle mě absence divadla fakt není nějak extrémní zádrhel, to mě to víc mrzí na sraz, a nosný program schopni najít jsme, tuplem, pokud to bude jenom pro taverníky.
Zároveň bych řekla, že pokud se nám na místě sejde řekněme 20-30 Taverníků, což i při tom, že zvážíme jen účast pražských a přípražských lidi, je podle mě reálné číslo, docela to stačí na nějakou malou akci s dražbou. Že prostor by mohl být menší souhlasím, osobně mě napadlo třeba to předloňské divadélko na Kampě (ačkoliv uznávám, že je blbý, že to není divadlo), teoreticky by v těchhle číslech mohl posloužit i nějaký prostor typu většího salónku v nějakém podniku. (něco ve stylu Krakatitu nebo L8 - ani jeden asi nebude připadat v úvahu konkrétně, ale něco podobného by bylo fajn).

3 je podle mě taktéž nuda a vydražilo by se tím mnohem méně peněz - nenavázanost na konkrétní událost by to rozplizla.

Klair, vloženo 10:23:26  25. 07. 2012

Meridion: pod 3 je podle mého nuda.... a mně by to fakt nebavilo.

Není přece prolbém sejít se v salonku nějaké restaurace.... Já se chci s Tavernou potkat a popovídat!! :)

A bacha, já si nemyslím, že bez divadla nemůže být opravdu dobrý program.... Co takhle improzápas? Nebo nějaké třeba hezké odpoledne s nějakou zábavou i pro hosty? Třeba bychom mohli hosty něco učit (a klidně i hosty mimo tavernu, vím o pár lidech, kteří rádi dají stovku, aby si mohli zkusit příst... (například)

Meridion, vloženo 07:24:57  25. 07. 2012

Já jsem se nevyjádřila, protože jsem uvažovala o možnostech a čekala jsem, jaké konkrétní návrhy tady padnou.
1) Vidím tady totiž ještě jeden zádrhel, který zatím nezazněl. Divadlo tento rok nejspíš nebude. Jsme schopni najít dostatečně nosný program, aby stálo zato pronajímat nějaký prostor scházet se bez divadla?
2) Na druhou stranu tím, že by to bylo jen pro Taverníky, by prostor mohl být menší a dalo by se to pojmout "pouze" jako sraz, jehož součástí by byla dražba.
3) Vzhledem k tomu, že všichni zájemci o dražbu stejně nebudou moci přijít na jedno místo a za nepřítomnosti kulturního programu se nabízí možnost udělat dražbu pouze internetovou, třeba přes pokec.

Mivka, vloženo 23:54:59  24. 07. 2012

Jako takhle - nemám pocit, že existuje dilema. Do akce typu TD, tedy obecný dobročinný účel si nemyslím, že by tento rok kdokoliv z předchozích organizátorů šel. Jediný, kdo se o tomhle zatím jasně nevyjádřil, byla Meridion, ale na každý pád je jasné, že pokud se toho někdo nový razantně neujme, takovou akci prostě nebude nikdo organizovat. Tudíž nevidím prostor k dilematu - pokud "adopce taverního zvířete" nebyla nějaká mnou nepochopená varianta na něco, co by se dalo řešit dobročinnou aukcí (a pokud vím, tak adopce fungují spíš na bázi stálejších příspěvků než jednorázových?), je JEDINÝ v současnosti diskutovaný koncept na akci prostě Taverna Verlitínu. Samozřejmě pokud se najde někdo, kdo by chtěl zorganizovat akci veřejně dobročinnou, nikdo mu v tom bránit nebude, ale nemyslím, že to je v tuhle chvíli životaschopná myšlenka.
Existuje-li zrovna teď nějaké dilema, je to myslím na téma, jestli vůbec vlastě něco proběhne, takže se to tady tak přetřásá v naději, že se najde někdo, kdo do toho půjde, a dostatek dalších lidí, kterým se ten nápad bude líbit. :)

U takové akce je potom záhodno si předem ujasnit, že to je prostě něco určené pro nás Taverníky a pokud bude někdo jiný chtít se nějak zúčastnit, bylo by vhodné ho jasně seznámit s tím, o co se jedná a že to je prostě pro verlit a pro Tavernu, bez větších externích dopadů.

Aes Sedai, vloženo 22:57:39  24. 07. 2012

Totéž mě napadlo, než jsem sem přišla. :) Myslím, že spoustu lidí povzbudilo to, že jde o pejska pomocníka, Verlitín by asi nepochopili.
Myslím, že u nás už nebudou ani nakupovat rodinní příslušníci, pro ně Verlitín nic neznamená. A zvlášť když budou vědět, že je to stavba na druhé straně republiky, kam se pravděpodobně nikdy nedostaneme...
Takže pro mě je to trochu dilema.
Verlitín = malá komorní akce s menším ziskem; nějaká záchranná stanice, zvířátko apod. = větší akce s pozváním známých a větší zisk.

Arenga, vloženo 22:10:16  24. 07. 2012

Mivka: řekla bych, že jsi to formulovala naprosto přesně, mám na to stejný názor + souhlasím i s tím, co píše Sil

« ««   10   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php