02:21:13
21. 04. 2025

Místnost
Musíme si pomáhat
Říká se, že nejbližší pomocnou ruku najdeš na konci své paže. Někdy to ale přece jen může být i ruka někoho jiného, co říkáte?

Místnost věnovaná společným taverním projektům v oblasti charity, pomoci potřebným, vysazování taverních stromů, sponozorování zvířat v ZOO a podobně.

TAVERNA DRUHÝM 2011 se konala v sobotu 26. listopadu v Písecké bráně.

Obrázky výrobků si lze prohlédnout v aukční galerii.


Pozvánka na akci:
http://verlit.sweb.cz/pozvanka_TD.pdf

DODATEČNÁ AUKCE

Galerie zde.

Místnost má od 15:09:32  17. 02. 2008 pronajatou verlit. Spolusprávce: Meridion. Činkapi. Mivka.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   18   »» »

Nimitz, vloženo 20:17:38  29. 11. 2011

Arenga: ten soubor má 3,35 GB - takže se ti nemusí vlézt na disk a s pomalejším připojením ho můžeš stahovat i půl dne

Orki, vloženo 20:14:55  29. 11. 2011

Arengo, ano, to je možné... kolik máš volného místa na disku?? ;)

K systému dražby: mně je vlastně dost lhostejno, jaký systém se popisuje, ale snažím se situaci posoudit a vybalancování systému -jsem holt technický typ s analytickým přístupem k řešení problému (měl jsem to snad napsané i v životopisu :) Nepřetahuju se, jen navrhuju, a upozorňuju:
Frakiro, ano, jsem si toho vědom, nechtěl jsem nijak urazit autory těchto věcí, navíc Nimitz ti na to reaguje správně
Bell, na aukru to není přesně "klasická aukce" -tam můžeš zadat svoje maximum a systém automaticky přihazuje po nějakých krocích JEN tak vysoko, aby se stala nejvyšší, pak už nepokračuje.
Mivko, jedodušší, než když každý zájemce pošle jednu nabídku na předmět??
Nechci nikomu nic cpát, už mi i přijde, že se tu bavíme zbytečně, nijak se mě nedotkne, pokud se zvolí jiný způsob.

Arenga, vloženo 19:40:40  29. 11. 2011

snažila jsem se stáhnout to video z dražby na ulož to, ale nejde mi to - není problém v tom, že je ten soubor moc velký?

Mivka, vloženo 19:13:35  29. 11. 2011

No nebo mě napadla varianta brod - prostě se vytvoří jeden veřejný účet a kdo nemá google účet, může dražit přes ten. Přihlášení z více počítačů by snad nemusel být problém. Bude to nejméně práce a otravy a nejjednodušší systém.

Bellatrix, vloženo 19:00:53  29. 11. 2011

Nimitz: mně šlo o to, aby co nejméně předmětů zůstalo na ocet :)
Letos jsem utratila v dražbě málo, takže letos mi půjde o obojí.

Já myslím, že je ve výsledku asi jedno, jak to uděláme, ale je fakt, že tam nejdou psát komentáře bez registrace, takže nejde udělat klasická dražba typu Aukro.

Nikdy by mě nenapadlo, že se budeme přetahovat o to, který způsob dodražby je lepší :)

Nimitz, vloženo 18:55:31  29. 11. 2011

A proč se v minulých letech toho ještě dost prodalo v dodražbě? Protože v hlavní dražbě neuspěli a chtěli peníze utratit alespoň za něco. Spíše jim šlo utratit tu svoji částku, než něco získat (to mluvím hlavně za sebe)

Frakira, vloženo 18:45:02  29. 11. 2011

Proc se ty veci neprodaly? Nebylo to prave proto, ze je lidi nechteli koupit? ;-)

Bellatrix, vloženo 18:44:52  29. 11. 2011

Orki: určitě na to nejdeš špatně, ale vzhledem k tomu, co psala Frakira a Mivka, bych to přinejmenším nenechala úplně anonymní. Je třeba vzít v úvahu, že jde o předměty, které doteď nikdo nechtěl. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsem loni nebo předloni taky něco vydražila v dodatečné dražbě jen proto, že nikdo jiný ten předmět nechtěl.

Nimitz, vloženo 18:35:56  29. 11. 2011

Já souhlasím s Orkim

Meridion, vloženo 18:04:55  29. 11. 2011

Já souhlasím s Mivkou

Orki, vloženo 18:00:50  29. 11. 2011

Vysvětlím svoje myšlenky:
Na místě je tady otázka, jestli jde o věci, které lidi budou chtít koupit, v tom případě mi přijde metoda i bez výčtu zájemců zajímavá v tom, že musíš odhadnout míru zájmu a tím i nabídku nutnou k vítězství odhadnout s rezervou (tzn. to částku spíš zvýší -s vyjímkou přebíjení a hecování se do absurdních výšek, ke kterému bez živého kontaktu imho nedojde). V případě dvoufázového systému, případně oznamování nabídek (v jisté míře i počtu zájemců) snižuje nutnost jít s nabídkou vysoko (protože v 1. případě vím, že budu moct zvýšit, bude-li nutné, v 2. lépe odhadnu nutnou výši, pokud budu sám, navrhnu nízko), tato možnost tyto varianty vhodnější k dorozprodání věcí, o které není tak vysoký zájem, ale není to tak zajímavé.

Je potřeba zhodnotit situaci, záměr a další aspekty (jako zábavnost, ochotu riskovat, utrácet...) a podle toho zvolit systém.

Klair, vloženo 17:59:07  29. 11. 2011

Tak jo :) co do toho vůbec kecám.... sorry, nějak to dopadne. a asi se vrhnu na pár věciček :)

Mivka, vloženo 17:48:02  29. 11. 2011

Zaprvé tenhle efekt. Zadruhé efekt "sice jsem si říkala, že za to dám jenom tři stovky, ale když je ten limit toho druhého jenom 320, dám i tu pajdu navíc", který funguje perfektně i na aukci. Zatřetí efekt "tak nízké maximum? To jsem si myslela, že tahle pěkná věc půjde za víc, já si taky přihodím." :))

Frakira, vloženo 17:40:50  29. 11. 2011

Osobne si myslim, ze obalkova metoda bez informaci alespon o pocte zajemcu povede k tomu, ze si vetsinu veci nikdo nekoupi.. Takhle by si mozna vybral nekdo neco "kdyz to nikdo nechce, tak si to vezmu ja" (ale mozna jsem jenom ja takova a ve skutecnosti by to tak nebylo, fakt je, ze vas neznam)

Mivka, vloženo 17:32:46  29. 11. 2011

Já nesouhlasím s Orkim, protože mi přijde, že to povede ke zbytečnému snížení toho, co by se nakonec vydražilo. A že je to pracné - no, dělala bych to já, takže to je hlavně můj problém. To dodatečné kolo se mi líbí proto, že to aspoň připomíná dražbu a je v tom nějaká interakční možnost.

Jsem ale proti nějakému hromadnému slevňování a rušení vyvolávacích cen - to je podle mě věc, kterou by si měl rozhodnout tvůrce výrobku.

Klair, vloženo 17:22:28  29. 11. 2011

Já souhlasím s Orkim! Velmi souhlasím s Orkim!!!

Navíc je to zbytečně složité a pracné. Obálková metoda má svou výhodu v tom, že lidi dají nejvyšší částku, kteoru jsou ochoti dát tak, aby to ještě považovali za dobrý obchod :)

Orki, vloženo 17:04:04  29. 11. 2011

Dvoufázový systém se mi nezdá -první fáze pak imho nemá žádný smysl a zabíjí tu napínavost a odhadování nabídek ostatních. Vypsání zájemců (bez hodnoty nabídky) smysl má, ale nevím, zda nechat možnost nabídku zvýšit, nebo ne (víc jsem asi pro ne, protože to zase zvýrazní potřebu učinit kvalitní odhad možné budoucí situace...)

Frakira, vloženo 17:00:45  29. 11. 2011

muj krizek si taky vemte treba i zadarmo (pevne doufam, ze problem je v tom, ze je to krizek a ne v tom, ze se nelibi.. slupna stala 12 korun a nit jsem dostala - a ackoliv bylo vazani priserne, ja bych to prezila ;-))

Daadulla, vloženo 16:41:39  29. 11. 2011

s tím slevněním mám ještě jiný návrh, co kdyby dodražba neměla spodní limit vyvolávací/vyhrazeou cenu, prostě by vyhrál ten, kdo dá víc, i když by to bylo pod původně nastavenou cenou... osobně spoléhám na to, že lidi se jí budou držet alespoň orientačně a nepůjdou do extrému př. 1kč když jde o dobrou věc (i když každá koruna dobrá, že)

Bellatrix, vloženo 16:38:02  29. 11. 2011

Mivka: joj, sorry, já si toho záhlaví nevšimla :)

« ««   18   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php