19:50:24
04. 12. 2024

Místnost
NWO - nový světový řád
Společností jsou tyto názory a postoje označeny za "konspirační teorie" dobrá, pojďme se tedy společně pobavit o teorii, která poměrně přesně vystihuje naši dobu a naši společnost. Pojďme se pobavit o tom, kdo skutečně stojí za válkami, kdo stojí za hladomory a finanční krizí. Když prozkoumáme všechny důkazy, možná zjistíme, že některé oficiální verze příběhů mají vážné trhliny.

NOVUS ORDO SECLORUM
(nový řád doby)

Místnost má od 17:48:05  26. 02. 2009 pronajatou Arling. Spolusprávce: Ereth. Nimdrit.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23   »»

Nimdrit, vloženo 14:49:49  06. 06. 2011

Moje spolužačka letos psala seminárku, která se částečně dotýkala Mein Kampfu - ta práce se totiž jmenovala "Umělecká profilace A. H.". Sama vyřkla (poněkud ale neuměle) názor, že díky Mein Kampfu a jiným výtvorům Hitlera ho můžeme poznat i z jiného úhlu, než jen jako psychopata a diktátora (nicméně tato slova jsou už má, tak jak jsem si ta její vyložila já - neboť ona to řekla tak, že si vysloužila leda mnoho velmi zaražených pohledů a opatrnou otázku "To myslíš vážně?"). Osobně jsem tu knihu nečetla, neboť by to stoprocentně neprospělo mému duševnímu zdraví (já taktak snesu Machiavelliho), ale četla jsem několikero článků týkajících se toho. Vesměs se shodují v jednom: pár zajímavých věcí, a jinak spousta psychopatických řečí. Docela by mě zajímalo těch "pár zajímavých věcí"; ale odmítám to číst (pro ten zbytek).

Proč se ptáš?

Felix, vloženo 12:51:29  06. 06. 2011

Zajímá Vás někoho Mein Kampf?

Bilbo, vloženo 19:55:03  18. 05. 2011

Mé srdce bolí,
a otupělost svírá,
jak mravenečníka by můj zrak zřel,
tu nosatou potvoru!
Chlupy na nohou a lep na jazyku.
Již cítím jeho čelisti,
chrupy chrup,
mám nohy pryč,
chňap, chňap,
ten tam je můj trup.
Hlava mi puká,
mozek vytéká,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
hlty hlt a srky srk,
HLTY HLT A SRKY SRK!!!


Sikar, vloženo 19:29:02  18. 05. 2011

Felix, vloženo 10:04:05  27. 02. 2011

Významné osobnosti taverny, připravte se! Hlavně vy, kteří chodíte do NWO.
Připravuji interview, tedy spíš systém otázek a odpovědí, týkajících se současné zahraniční politiky.
Jestli mi dovolíte, vytipuji si některé z vás, kterým otázky zašlu. Když dotyčný bude sám chtít, odpovědi zde pak budou zveřejněny.

Co mě k tomu vedlo? Již několik dní jsem prolenošil, udělal si čtenářský dny a čtenářské večery, zhltnul jsem mraky časopisů a i článků z netu a je to jak dát si pár energydrinků.
Takže již brzy ve vaší poště!!

Felix, vloženo 15:24:06  25. 02. 2011

velice dobrý článek o "židovsko-zednářské lobby" (z mé stranymyšleno silně v nadsázce, protože jsem Izrael vždy spíše obdivoval)
http://www.valka.cz/clanek_13891.html

Hallorn, vloženo 22:38:37  29. 01. 2011

Ano, a šel bych dál. To co autor nazývá "pseudopoznání" je podle mého názoru populární i proto, že to dává v podstatě bezpracně pocit vlastní důležitosti a vzdělanosti. A nadřazenosti, protože "já vím to, co jiní ne, protože jim to vládá/ufoni, ilumináti, ... tají".
Tímhle trendem by se dalo vysvětlit i popírání některých historických události jako holokaust, přistání na měsíci a podobně, a naopak zveličování a překrucování jiných událostí (Nikola Tesla a jeho vynálezy, např.)

Fionor, vloženo 22:36:44  28. 01. 2011

Hallorn: velmi pěkné a v zásadě to vysvětluje i to, proč je tak populární znutí Zeitgeist, který velmi přesvědčivě manipuluje lidmi pomocí myšlenky utopického ráje, kde jsou si všichni rovni a díky technologiím neexistuje špatnost a závist, protože "všichni se mají dobře"

Hallorn, vloženo 19:05:02  27. 01. 2011

Už jsem to dával do svatyně, ale zkopíruju odkaz i sem. Myslím, že to dost přesvědčivě vysvětluje existenci haluzí, na které tu teď odkázal Fionor.

http://ivan.turnovec.cz/2009/05/17/zamysleni-nad-myslenim

Fionor, vloženo 17:24:18  12. 01. 2011

haluz

http://orgo-net.blogspot.com/

Nimitz, vloženo 11:27:10  09. 01. 2011

Nevím jestli to sem patří, ale momentálně se tu nic nediskutuje:

2012 - Teorie o konci světa, které nevěřím
http://georgenovotny.blog.idnes.cz/c/168002/2012-Teorie-o-konci-sveta-ktere-neverim.html

Orki, vloženo 12:11:01  21. 11. 2010

Už jsem několikrát rozepsal odpověď, ale nemám bohužel dostatečně konzistentní myšlenky (taky mě politika a příbuzné nijak zvlášť nezajímají, to jen v případě, že se dotknou problému, na který mám názor a myslím, že podložený), tak jen potvrzuju, že níže napsané si uvědomuju a víceméně s tím souhlasím.

(koneckonců "demokracie je zajisté špatné zřízení, bohužel ale lepší neznáme" :)

Felix, vloženo 09:50:03  20. 11. 2010

OTEVŘENÝ DOPIS ORKIMU

Zdar, Orki, překvapilo mne, žes napsal do denního věštce otázku na odkaz z NWO, když právě spíš ve skomírající NWO by se každý podnět k diskuzi cenil zlatem. "Nuž, asi jsi chtěl slyšet názor normálních lidí a né jen extrémistů z NWO." (ber jako nadsázku nebo neber, je to na Tobě) Však ve věštci tvůj dotaz zapadl.

Jsem jedním z těch extrémistů a vlastně jsem rád, že tě to zajímá. Pokud nebudeš proti, odpovím.

věta: "Problémy dnešní doby jsou často tak složité a technické, že volení zástupci nejsou schopni včas najít řešení." je jen zástěrkou. V podstatě znamená: "Lidé, měli byste dát někomu více moci, než kolik mu v ústavním republikánském systému náleží." Opravdu to znamená přesně tohle.

Otázka tedy zní, proč tu větší moc někomu dávat(?), komu přesně (?) a k čemu to bude dobré? Otázka se třemi otazníky, na níž nejde odpovědět ani několika větami.

Ale klíče k jejímu řešení vedou přes následující úvahy:
- Republikánský systém našich států vede k pramalé odpovědnosti politiků. Politik může být nejhůř sesazen a často ještě dostane tučné odstupné. Neručí svým majetkem nebo úrovní svého budoucího života za to, že udělá špatná nebo klidně i žádná rozhodnutí. Je to správně a lze s tím něco dělat?
- Volební systém a parlamentní systém je poměrně složitý, aby eliminoval některé nežádoucí jevy. Zejména, aby určil nejlépe jednoho hlavního vítěze, aby potlačil vliv "poražených" na rozhodování a přitom aby nezabránil příchodu a rozvíjení nových názorů, směrů a jejich zástupců. To nastavení volebního systému musí být precizní, už jen malá odchylka může způsobovat různé nesprávnosti. Co když už právě ten náš současný systém není nastaven správně, co když si občané vždycky zvolí lumpy, ačkoliv je nechtěli. Dokážene vůbec volební a parlamentní systém někdy nastavit ideálně?
- Demokracie znamená volba všeho lidu. Né žádní vybraní a vzdělaní jedinci, ale přímo "každý blbec" se podílí na volbě. Když pak přijde pán, který po celé zemi rozvěsí plakáty "dám každému zadarmo klobásu", je většinově zvolen, i kdyby vzdělaní a moudří lidé stokrát věděli, že "pan Klobása" bude špatný vládce. Tomu se normálně říká populismus. Ale v celé šíři problému to je hlavní nedostatek demokracie. Že lidé si nevybírají, koho zvolí, ale jsou ovlivňováni, koho mají volit. Je to normální uplácení, přímé ovlivňování voličů, i proti jejich vůli a za jejich peníze. Každá demokracie se limitně blíží autokracii. A je jí tím blíže, čím razantnější to ovlivňování voličů je.

Co z těchto tří úvah vyplývá?
Že republikánská demokracie není optimální státní systém. Nejspíš by autokracie byla lepší, kdyby za veslem seděl správný a odpovědný diktátor. Nejspíš by monarchie byla lepší, kdyby se našel dobrý král a dobří stavové. A klidně i oligarchie, kdyby byli dobří oligarchové. Kdyby. Ale budou?

PODLE MÉHO OSOBNÍHO NÁZORU současná republikánská demokracie zas tak špatná není. Podívejme se na naši zemi. Ještě pořád kupodivu jezdí vlaky i autobusy, staví se silnice, lidé mají kde bydlet, jídla mají nadbytek a délka života (navzdory našemu zdravotnictví) neustále roste. Stále více chráníme přírodu, víc třídíme odpad, vznikají nové rezervace, věda stále více zkoumá dopady lidské činnosti na ŽP. Temelín byl dokončen a vyrábí, nesmyslným solárním panelům bude zatnut tipec. I na ty politiky výjimečně dojde, když moc kradou, věřím, že ani Kalousek tam už dlouho nevydrží. Máte pocit, že to tu nefunguje a že naši volení zástupci nejsou aspoň občas schopny odklepnout správné rozhodnutí? I ve složitých a technických problémech?

Jasně, občas to stojí trojnásobek peněz a trvá to desetkrát dýl, než kdyby Stalin poručil. Ale aspoň jsou ta rozhodnutí více promyšlená, než kdyby Stalin poručil.

Na závěr mého dopisu se vracím zpátky k větě: "Problémy dnešní doby jsou často tak složité a technické, že volení zástupci nejsou schopni včas najít řešení." Proč někomu dávat moc, komu přesně a k čemu to bude dobré.
Já osobně nechci dát více moci nevoleným byrokratům v Bruselu. Nechci jí dát žádnému hlupákovi proto, aby "zachránil" naší planetu. Protože by nejspíš v rámci pochybných či zfalšovaných úvah omezil život nás všech a ještě by nakázal takové činnosti, které by životní prostředí ničily mnohem více. Narážím na neekologická biopaliva, ale ta věta má i obecný smysl.
Možná by bylo fajn, dát někomu tu větší moc, aby konečně snížil počet úředníků, omezil jejich platy, či rozlousknul důchodový oříšek. Ale kdo by byl schopen toto vyřešit ideálně pro všechny zúčastněné? Navíc kdyby vůbec nebyl volený!!!!
Ohó!

Orki, přeji, ať ve svých úvahách dospěješ k názoru, s nímž budeš sám spokojen.
Felix

Felix, vloženo 14:58:49  15. 11. 2010

http://www.reformy.cz/zpravy/kdo-stoji-za-podvodem-s-globalnim-oteplovanim/

Nimdrit, vloženo 20:11:15  13. 11. 2010

Hm. Ani mě to nefunguje, jak má. No tak si holt budete muset zkopírovat odkaz...

Spidere, přesně tak.

Spider, vloženo 10:56:48  13. 11. 2010

Nimdrit: kdyz na ten tvuj odkaz kliknu...namseruje mne to na tuhle mistnost...chces tim rict e za vsim je taverna?

Nimdrit, vloženo 23:22:41  12. 11. 2010

Pěkné základní shrnutí a jednoduché vysvětlení nejdůležitějších pojmů a souvislostí i pro lidi, kteří se v aktuální politice příliš neorientují :)

http://www.reformy.cz/zpravy/kdo-stoji-za-podvodem-s-globalnim-oteplovanim/

Arling, vloženo 19:23:32  01. 11. 2010

Jo, líbí se mi na něm, že má odvahu.

Felix, vloženo 08:50:46  29. 10. 2010

Líbí se mi včerejší projev našeho prezidenta. Hezky řečeno.
http://www.klaus.cz/clanky/2705

Felix, vloženo 10:57:01  27. 10. 2010

Tenhle člověk dobře mluví. Víc takových a projekt enviromentalistického NWO padne.
http://dotsub.com/view/37dfe13c-396e-4045-8807-e56861806f6c

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php