13:58:45
23. 11. 2024

Místnost
RPG
RPG...Role Playing Games. Pro někoho jen další způsob jak zabít čas, pro někoho blbost, pro někoho satanovo dílo :) ale pro někoho i styl života. A proto jestli i ty jsi jeden z těch, jež se často vydává za hranice přízemního šedého světa. Jeden z těch co bojují se skřety a draky, prozkoumávají tajné chodby, utrácejí starobylé poklady v putykách a kouzlí mocná zaklínadla...... Pojď dál, poseď s námi a povyprávěj o svých zkušenostech.

Místnost má od 16:28:29  04. 11. 2001 pronajatou Louda. Spolusprávce: Petrius. Fionor.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15   »»

Sikar, vloženo 13:07:36  24. 11. 2008

Tvoření postav založené na 100%ní 1k6 náhodě je někdy sranda...na zkoušku vyrábím pár postav k jedné hře a právě jsem si naházel upírku, která v boji používá náboženský symbol dle výběru hráče...ironie osudu.

Quadrix, vloženo 02:23:49  18. 11. 2008

Petd: Tak nějak průběžně, musí na to mít správné rozpoložení, jako většina spisovatelů. A pokud chceš třeba nějak komentovat, můžeš i tam;o)

Petd, vloženo 23:32:58  17. 11. 2008

Quadrix: kdypak bude pokračovat ve vyprávění?

Genevieve, vloženo 22:18:37  17. 11. 2008

Fio: no tak uznej, že ta asociace je v rámci možností na místě! :-) a neptala se Freya, to nebylo v rámci RPG... (ačkoliv) :-))))

ACE, vloženo 15:47:24  17. 11. 2008

Ono u nás v teamu bývá těch veselých hlášek a příběhů vůbec povícero a nejen v tomhle teamu, že ... "tak mě třeba zastřel! Tady máš pistoli! No tumáš! ... *BANGGGG*"

Fionor, vloženo 13:59:58  17. 11. 2008

Tak se musím pochlubit posledním hraním Stragate SG-13 (podle WoD 4th ed.)
Při přípravě na akci mi byly hlášeny úpravy vybavení a plk. James T. Parker nahlásil výměnu standartních rukavic za střelecké bezprsté.
To kvitovala bývalá Go'auldka Freya dotazem, jak hodlá střílet v palčácích (každý máme jinou asociaci na bezprstost rukavic)

představa drsného vojáka zoceleného bitvami, jak se pokouší stříletcv palčácích a kulichu mě pronásledovala zbytek večera :)

Quadrix, vloženo 08:34:07  23. 10. 2008

Jen tak pro zajímavost - víceméně pravidelně hrávám DrD+ a jedna hráčka začala sepisovat hlášky a nyní i příběh sehraného dobrodružství. Kdo má zájem, může si přečíst zde:
http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=5865

Louda, vloženo 11:38:16  12. 10. 2008

Páč si dávám od taverny oddech a Petrius tu takřka není, tak jsem dal spolusprávce Finorovi, kdyby se náhodou objevila potřeba něco udělat.

Bilbo, vloženo 16:57:12  11. 10. 2008

ACE: LOL :D

Fionor, vloženo 15:20:04  11. 10. 2008

no, ono vytvořit dungeon s nějakou vnitřní logikou není zždná legrace... vzpomínám si, že jednou jsem dva týdny strávil přípravou nedobytné pevnosti, kde jsem vymýšlel i systém odvětrávání kuchyně, aby byla skutečně obyvatelná...
a ve výsledku mi posloužila na 2 hodiny hraní

ACE, vloženo 14:43:43  11. 10. 2008

Jj to je pravda ale zase od těch dob mají ty RPGčka úplně jinou úroveň a to mě osobně vyhovuje víc než ty divoké začátky ... a že to bbyla divočina :-) Vzpomínám si na jednu z prvních DrD co jsem hrál a to bylo opravdu hustý, v jedný místnosti tygr, za dveřma huńáč modrý a za dalšíma lávová socha a u tý to vyvrcholilo, když jsme hráli jak některý prvopočátkový počítačový RPGčka aneb útočíme na sochu, bum, bum, bum, skoro nic ste jí neudělali, útočí socha lávou, fůůůů, jste všichni na nule nebo vyřazení, SPÍÍÍÍMÉÉÉÉ!, OK spíte, za osm hodin jste se probudili máte každý plus dva životy, socha je pořád tam, úúútočíímééé ... atd. zhruba za "čtrnáct dní" jsme jí měli :-D

Orki, vloženo 10:09:39  11. 10. 2008

btw: jestli se nepletu, mam doma DrD 1.2 zacatecniky a 1.3 pokrocily..

Fionor, vloženo 09:45:25  11. 10. 2008

je fakt, že už nám nikdo nevrátí tu nábožnou úctu se kterou jsme ve svých začátcích listovali prvními pravidly DrD a nezvózně jsm erozmýšleli, jakou postavu to budeme hrát
jsme prostě příliš zhýčkaní

ACE, vloženo 09:41:10  10. 10. 2008

Vzhledem k tomu, že o pravidlech to až tak není tak mi přijde stará klasika taky lepší ale dá se to i po novu ... oproti klasice je zase co oběvovat.

Lesi, vloženo 01:00:23  09. 10. 2008

V posledních letech, jsem, abych řekl pravdu, nepotkal vyšší edici hry, která by byla lepší než ta stará klasika... (Nebo jsem tradicionalistický morous...)

Aldor, vloženo 13:29:19  11. 09. 2008

Fio: jsem byl podobne zklaman ze 4. edice DnD. Ani jsem to nedocetl. Je to jak pocitacova hra, kde 90% schopnosti je jen do boje a vse je "vyvazene". :-(

Daysir, vloženo 01:33:51  08. 09. 2008

Fionor: my vyškrtali všechno nad Character List...a vlastně většinu věcí z něj:) pak jde všechno samo...

Fionor, vloženo 19:13:22  07. 09. 2008

Wraithi se chystají...

Ona 3. měla tu výghodu, že každá pravidla byla svět sám pro sebe. Hunteři/Wraithi/Wolfové proto nebyli ve svém principu omezeni již vydanými hrami.

Nicméně, až na pár drobností je nový pravidlový systém nepomněrně lepší a přehlednější. Už jsem trochu vyrostl z toho, abych si nějak výrazněji upravoval hotová pravidla a i když často improvizuju, chci mít něco, z čeho se odpíchnu. V tomhle mi systém 4. vyhovuje

Daysir, vloženo 19:01:47  06. 09. 2008

3. edice měla prostě lepší setting:))

ne, při letmém srovnání vychází že má sice čtvrtá lépe napsaná pravidla, ale s těmi my stejně nehrajeme. Dále třetí měla občas překřížené zdroje které se navzájem lehce popíraly - ale to se dalo obejít tím že každá kniha byla z něčího pohledu;)

A hlavně, čtvrtá nemá pokud vím Wraithy a má úplně divné mágy...

Takže když hrajeme tak setting třetí hodně upravovaný pro potřeby konkrétní hry. Hlavně proto že některé nápady tam jsou fakt geniální (a ve spoustě těch knih kterých jsou fakt desítky je i tuna zbytečných keců, ale čte se to pěkně:))

Quadrix, vloženo 12:31:45  06. 09. 2008

Píšeš, že systém 3. edice "měl své nesporné výhody" - jaké tedy?
A jak mám chápat to, že 3. edice skončila armageddonem? To se prostě řeklo "tohle byl starý svět a ten jednoho dne zanikl a později vznikl nový - 4. edice"?

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php