|
Melkir: No bylo by docela smutný, kdybych ho neznala když s nim chodim :)
Nicméně to že mám podobný názor, neznamená, že jsem ho od něj přejala ;) Hrála jsem to jak se Sirienem, tak bez něj (coby vypravěč, také i jako NPC) a co jsme to hráli, všichni jsme se shodli, že soubojový systém prostě nefunguje. Jeden na jednoho ještě jakžtakž ano, ale ve více lidech to padá...
Problém, který jsem já viděla, že některé schopnosti fungují pouze na tom jak je odvyprávíš, ne jak jsou napsány pravidlově. Mohu použít útok lstivě, ale pak už velmi záleží na tom jak to popíšu a co z toho vyplyne. Což může být fajn, je to realističtější, ale jde o to, že to funguje u narrativně založených hráčích, kteří zas tolik pravidla neberou vážně.
V této hře navíc nikdy nepřekvapíš. Zkoušeli jsme to a pokud hráč vyloženě nechce, nebo to není lama, tak nemáš šanci překvapit...
největší pproblém pravidel připisuju tomu, že pravidla jsou místy nejednoznačná a dají se vyložit jinak, než autoři zamýšleli a pak to nefunguje.
Jo a chybí tam rejstřík, což je zásadní chyba a je to dost nepřehledné, kolikrát se nám stalo, že jsme něco hledali a zaboha to nemohli najít.
Nicméně ať jenom nekritizuju: Má to pěkný obrázky :)
ACE: taky jsem WoDčkař :) Plusko se nepovedlo. Já ho mám akorát do sbírky, je nehratelný... :(
Nicméně jestli si chceš užít DrDII doporučuju si to přečíst a upravit pravidla... Je tam hodně s FATEu, ve kterým bych to hrála. Setting se mi docela líbí. Ale pravidla naneštěstí z mé zkušenosti spíš občas brání si užít hru. Takže bych udělala nějaké houseruly...
Fio: problém s mechanikama jak jsem psala je ten, že se dají vykládat několika různými způsoby. Ne všechno, ale dost věcí jo... Pak ale jako zkušený narativista si s bandou podobných najednou nebudete mechaniky brát příliš vážně, ale bude to víc storytelling... Alespoň nám se to stalo pokaždé :) |