12:59:30
27. 04. 2024

Místnost
Hry nejen na motivy Tolkiena

Místnost o PC hrách, herních technologiích, hráčích a hráčkách... aneb všichni si občas rádi hrajeme :-)

Herní portály u nás:


Ostatní:
Hodnoceniher.cz
Češtiny do her a programů
Sigil.cz - stránka zaměřená na slavné RPG z dílny Black Isle

Místnost má od 09:36:01  04. 06. 2001 pronajatou Bilbo. Spolusprávce: VLK.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   206  »

Nimitz, vloženo 05:29:49  20. 02. 2007

Na Fallout má práva Betsheda (Morrowind, Oblivion) a už na něm údajně skoro dva roky potají dělají... AKorát že neexistuje jediný screenshot.
Přitom původní tým měl Fallout 3 už ve vysokém stádiu rozpracování...

Radagast, vloženo 04:39:55  20. 02. 2007

nimitz přesně tak... Ale na druhou stranu musím dát loudovi za pravdu. V době kdy sem přestal číst herní magazíny (level) se právě psalo o hrách budoucnosti a hw nárocích, které se budou muset splnit (představa že Gforce karta přijde do mainstreamu byla dost cyberpunková). Když dneska čtu o stalkerovi tak si na leccos vzpomínám. Koneckonců mám takovej pocit, že F.E.A.R byl stejnej případ.

Osobně mám tušení, že největší šanci z těch zoufale očekávanejch na vyjití má Stalker, pak dlouho nic až nějakej další fallout a pak extrémně dlouho nic a úplně na konci na hranici samotného absurdna se krčí právě Ďuk Ňuk Forévr...

Nimitz, vloženo 15:15:20  19. 02. 2007

Louda: až po Duke Nukem Forever :-))

Louda, vloženo 10:15:06  19. 02. 2007

Prosimvás až vyjde Stalker tak já už budu stařík nad hrobem. To je asi nejodkládanější hra herní historie.

Nimitz, vloženo 23:56:18  18. 02. 2007

Radagast: malá oprava - kniha se jmenuje "Piknik u cesty", a podle ní byl teprve natočen film Stalker. Hra si bere z knihy hodně, ale ZÓNA je prakticky do hry přenesenou kopií černobylské oblasti (města Tripjať atd.). Když knížku bratři psali (1971) tak samozřejmě o Černobylu ještě nemohli tušit.

Radagast, vloženo 22:37:28  18. 02. 2007

"A tak se do toho stalkeři – jak se těmto dobrodruhům říká – pustí a prodávají je nejrůznějším vědeckým organizacím a jiným korporacím. Chodí do Zóny, riskují život, nacházejí artefakty a výhodně je prodávají..."

když sem si přečetl tohle, tak mi to bylo sakra povědomé... a hle po důkladném přečtení článku konečně svitlo: "Připomeňme, že pozadí je čerpáno z knihy Stalker bratří Strugackých"

Hmm, tak to je hra s opravdu zajímavým konceptem, na kterou se budu těšit (fear anyone?)....

Nimitz, vloženo 22:05:01  18. 02. 2007

Radagast: tady máš dost obsáhlý článek, spolenčně se srovnávácími screenshoty
http://games.tiscali.cz/reviews/stalkerukraine/index.asp

Nimitz, vloženo 22:02:36  18. 02. 2007

Radagast: S.T.A.L.K.E.R. vyjde letos na jaře, někteří redaktoři už ho částečně hráli (přímo u ukrajinských vývojářů), hra je prakticky hotová.
---
Verlit: to je právě ten problém druhého dílu, který dostával všude o dost nižší hodnocení než ten první. Mně to chození po úplně prázdných lokacích také prudilo.
Proto je mnohem lepší začít prvním dílem, který je o dost jiný a ten pak navnadí na pokračování - každý chce to putování dohrát do konce.

Radagast, vloženo 21:55:17  18. 02. 2007

Hah... nějak se mi nechtěli dělat věci do školy a řikal sem si, že přeci jenom zase zahraju nějakou tu novější Single Playerovku. Taxem za jednu noc znova dohrál F.E.A.R. sem si 100% jistej, že mě to chytlo víc než napoprvé... možná přehodnotím tu svojí zášť k moderním single playerovkám... Slyšel sem něco o datadisku: stojí to za to? A taky se prý už pár let něco šušká o hře Stalker (už to vyšlo??).

verlit, vloženo 21:50:30  18. 02. 2007

Pro mě byl hlavní problém v tom nekonečném chození - jistě, chození k adventurám patří, ale v Siberii 2 to, alespoň podle mě, výrazně přehnali.
Když je hra vytvořená tak, že se člověk MUSÍ několikrát vracet ze vzdálené lokace, protože není možné najít indicii předem, tak snad alespoň není nutné cestu rozkouskovat na jednotlivé obrazovky tak, že si člověk zmrtví klikací prst.
Schválně jsem počítala - mezi městečkem a klášterem je nutné kliknout 12x na cestě tam a 12x zpátky - to je 24 kliků. To vše kvůli jednomu rozhovoru, který není možné spustit dřív, než člověk tuhle zbytečnou cestu odcourá.
A tak je to v celé hře. Otravovalo mě to tak strašně, že mě postupně míň a míň zajímalo, k čemu se to nakonec proklikám :-)))
Navíc, jelikož jsem nehrála jedničku, mi byl celý Hans krajně nesympatický a nechápala jsem, proč se s ním ta holka někam vleče, proč jí na něm záleží a k čemu je to celé vůbec dobré.
S ničím nesouvisející a nikam nesměřující průhledy do právnické kanceláře nebo kam, které neměly pro děj žádný význam, to taky moc nevylepšily.
K tomu zbytečnosti - proč jsou v telefonu vložená čísla, když kromě jednoho na žádné z nich nemá smysl volat?

...no prostě mě to neoslovilo. Ale mamuti byli hezký, to jo.

Bilbo, vloženo 21:10:11  18. 02. 2007

Nimitz: Ve Francii :-) ... V tom jednom městečku, kde vyráběli ty automatony, na název si už ale nevzpomenu :-)

Ale jinak... mně se teda líbily obě dvě a moc, i když je fakt, že potřebu si je zahrát znovu jsem u nich narozdíl od jiných adventur nikdy nepocítil...

Nimitz, vloženo 20:57:58  18. 02. 2007

Jednička je zábavnější. Dvojka už je čistě jen Sibiř, zatímco v první části se začíná myslím ve Francii (nebo Belgii?) a poté se vlak posunuje po celé evropě, a hledají se stopy po profesorovi. Destinace jsou originální - úvodní vila, univerzita s vlastním nádražím které zároveň slouží jako obří skleník a voliéra, zrušená sovětská kosmická základna, lázně atd..

verlit, vloženo 20:50:19  18. 02. 2007

Dohrála jsem Syberii 2 (jedničku jsem nehrála) a popravdě, byla to dost nuda.

« ««   206  »
Starší zprávy

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php