14:38:47
01. 05. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Mivka, vloženo 18:27:13  08. 04. 2007

1- možná někdo ve vesnici bude vědět, co to držím za věc, když už jsem si ji vynesla.

Aes Sedai, vloženo 19:08:50  07. 04. 2007

1 - ještě mám tu kouli a chci vědět, co se stane... třeba se to všechno znovupostaví a budu moct začít od začátku :)

Sorraja, vloženo 17:56:28  07. 04. 2007

2 - na sutry nemam naladu

Sheritra, vloženo 16:26:50  07. 04. 2007

1 - třeba tam ještě najdu něco, co se bude dát ukr...vzít:)

Quadrix, vloženo 16:22:53  07. 04. 2007

Popadneš tedy kouli, než se socha stihne rozkoukat a utíkáš dál, co Ti nohy stačí. Kolem všech těch podivností, mrtvolek skřítků, vlčí smečky, až konečně vyběhneš na čerstvý vzduch lesa. Slyšíš, jak se jeskyně hroutí a zem nad ní se propadá, stromy v lese se kácí... Utíkáš dál a nezastavuješ se, dokud všechny ty zvuky zkázy nejsou z doslechu. Pak se konečně svezeš k úpatí jednoho ze stromů a ztěžka oddychuješ.
1 - vrátíš se zpět k místu, kde byla jeskyně, abys zjistila, co z ní zbylo
2 - vrátíš se do kostela hledat přeživší obyvatele vesnice
3 - vydáš se pryč z těchto krajů, hledat svůj Osud jinde... a možná lepší vysvětlení pro to, co se tu stalo

Kalisto, vloženo 19:02:39  03. 04. 2007

1 - koule koule...tadada koule

Benedikt, vloženo 21:00:11  29. 03. 2007

1 - kouli si vezmu... ještě uvidíme, co s ní

Agáve, vloženo 16:36:18  28. 03. 2007

1 - zkusím vzít kouli s sebou

Sheritra, vloženo 23:39:59  27. 03. 2007

2 - ale aspoň ji pokynu na pozdrav než ji zasype jeskyně:))

Mivka, vloženo 20:20:02  27. 03. 2007

2- zdrham, na kouli kašlu

Sorraja, vloženo 18:08:27  27. 03. 2007

2 - rychle pryc

Aes Sedai, vloženo 11:23:58  27. 03. 2007

1 - přece tam tu kouli nenechám ;)

Quadrix, vloženo 10:31:51  27. 03. 2007

Neváháš ani chvíli a zasypeš netvora ranami, do kterých vložíš všechen svůj vztek. Drok se díky zastavení času ani nehne a zásahy "přijímá" bez jakékoliv reakce. Když se po chvíli čas opět rozběhne, s řevem padne na zem, ale snaží se Tě odhodit. Nicméně Ty pokračuješ ve zběsilém útoku a netvorova obrana postupně slábne. Nakonec se Ti podařilo najít jeho nejslabší místo v hrudním krunýři a zabodnout mu tam dýku - Drok napodledy zařval, až se jeskyně otřásla, z posledních sil Tě odhodil stranou a zemřel. Jeho tělo se vzápětí vypařilo a na jeho místě se objevila malá kostka z oranžového kamene, s vyrytými symboly.
Vzhledem k tomu, že díky výbuchům alchymistických zplodin se toto místo brzy nejspíš zhroutí, popadla jsi kostku a vedena instinktem a bohyní Tarlash jsi našla nejkratší cestu z jeskyně.
1 - zastavíš se po cestě u sochy a vezmeš jí druhou kouli
2 - nebudeš pokoušet štěstí a co nejrychleji vyběhneš ven

Sheritra, vloženo 21:33:48  22. 03. 2007

2 - přece nejsem srab:) Hrr na něj!!!:)

Agáve, vloženo 11:17:46  21. 03. 2007

1 - kdo uteče vyhraje

Mivka, vloženo 23:07:01  20. 03. 2007

2- když umřít, tak nějak patřičně blbě

Aes Sedai, vloženo 21:15:33  20. 03. 2007

2. umlátím ho :) Asi bych měla utíkat, ale už jsem pěkně vzteklá, takže mu vypíchnu oči, uřežu nožičky, useknu hlavičku... atd. :)

Benedikt, vloženo 20:35:31  20. 03. 2007

2 - umlátím ho a rozpitvám

Quadrix, vloženo 18:50:16  20. 03. 2007

Otvíráš malou fialovou lahvičku a čekáš, co se bude dít. Když se k Tobě netvor dostal nebezpečně blízko a stále se nic nestalo, obracíš ji dnem vzhůru - vylije se z ní malá kapka a neslyšně dopadne na zem. V tom okamžiku vše kolem ztuhne a Ty si uvědomuješ, že čas kolem Tebe se zastavil.
1 - nečekáš ani chvíli a vezmeš nohy na ramena
2 - využiješ nehybnosti Droka a zasadíš mu svými zbraněmi co nejvíce zranění
3 - zůstaneš stát na místě a budeš čekat, co se bude dít dál
4 - (vlastní řešení situace - představivosti se meze nekladou...)

Benedikt, vloženo 14:38:19  05. 03. 2007

3 - lahvičku. doufám, že je tam něco slušnýho...

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php