03:00:17
21. 09. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

Mivka, vloženo 13:19:30  05. 03. 2007

3- jak znám Quadrixe, stejně by nebylo možné utéct a jen by následoval pád do ještě většího průšvihu.

Agáve, vloženo 07:03:23  05. 03. 2007

1 - dvojka a trojka se mi zdají dost fatální v případě neúspěchu

Aes Sedai, vloženo 14:29:19  03. 03. 2007

3...

Sheritra, vloženo 12:28:50  03. 03. 2007

3 - lahvičku - je fialová, jak příhodné:)

Quadrix, vloženo 00:34:29  03. 03. 2007

Omlouvám se za zpoždění...
Ve vzteku jsi vrhla kouli alchymistovi přímo do obličeje. Roztříštila se a její úlomky se nyní vřeštícímu mužíkovi zabodly do tváře. S hrůzným jekem se rozběhl pryč k ústí nejbližší chodby... když vtom jeho řev najednou ustal. Když ses za ním ohlédla, spatřila jsi jen fialovou mlhu, která snad z koule pomalu vytekla a alchymistu úplně pohltila. Šíří se postupně dál a dál a zřejmě postupně naplní celý dóm - a tam, kde se střetne s nezdravým dýmem, který stoupá z kotle, se okamžitě vznítí a vybuchuje. Začíná to tu vypadat vážně nebezpečně... a z druhé strany se blíží strašlivý Drok.
1 - proběhneš fialovou mlhou zpět do chodby, kterou jsi přišla a ven z jeskyně
2 - počkáš, až za Tebou Drok přijde a postavíš se mu tváří v tvář s holí a dýkou připravenou
3 - otevřeš lahvičku/krabičku (vyber)

Napadlo mě ještě "pokusíš se vrátit alchymistu zpět na tento svět jako nemrtvého", ale pak mi došlo, že po něm nezůstaly ani žádné kosti...

Benedikt, vloženo 12:17:09  19. 02. 2007

4 - a připravit hůl

Agáve, vloženo 07:21:47  19. 02. 2007

4 - a pak tu hůl

Mivka, vloženo 16:24:15  18. 02. 2007

4- jsi ošklivý, nedáváš prostor naší kreativitě :P

Aes Sedai, vloženo 12:14:16  18. 02. 2007

4

Sheritra, vloženo 12:29:21  17. 02. 2007

Ty aby sis neprosadil svou:-P
Asi by bylo nejlepší ho přímo zabít, protože pak by nejspíše zmizel i Drok, ale trochu se mi to příčí. Tak zatím 4.

Quadrix, vloženo 12:05:14  17. 02. 2007

S rozmachem tomu magorovi jednu vrazíš v naději, že se vzpamatuje, ale nevypadá to, že by to na něj mělo patřičný účinek - naopak vypadá ještě ještě víc nepříčetně: "Tak Ty mě chceš mlátit? Však Drok Ti ukáže..."
Netvor v zadní části dómu nabyl své hmotné podoby a s řevem se hrne k vám.
Nabízím stejné možnosti jako minule.

Tinocka, vloženo 11:33:24  17. 02. 2007

7, mozno z neho este volaco vymlatim ;)

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 
Starší zprávy

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php