03:00:56
21. 09. 2024

Místnost
Dročí doupě
Žijete v podzemí. V této podivné době zřejmě všichni lidé žijí v podzemí. Je tomu tak už pár generací, jen ti nejstarší vám mohou vyprávět zkazky o tom, jaké je to "nahoře" a proč jsou všichni tady "dole"...
Prý onehdy zaplavili snad celou naši planetu strašliví netvoři (o tom, jak vypadají, se často vedou velmi vášnivé diskuze a stejně tak se vyprávějí nejrůznější konspirační teorie o tom, odkud se vzali - že např. šlo o tajný vládní projekt nebo mimozemskou invazi) a donutili tak přeživší lidstvo, aby se stáhlo do úkrytů pod zem. Tam si postupně z krytů, tratí metra a podzemních vlaků vybudovali síť (nepříliš velkých) podzemních měst (a dopravních spojení mezi nimi), kam se stvůry z povrchu nedostanou.
Většina měst je pod vedením bývalých státních armád a je poměrně dobře technicky vybavená pro případný boj s vetřelci (technická úroveň je o něco málo lepší než na přelomu 2. a 3. tisíciletí), ale je tu i mnoho nezávislých "vesnic", které obývají ti, kteří se nechtěli nebo nemohli připojit k větším sídlům. Drtivá většina přeživších všude je tvořena odborníky v nejrůznějších oborech, protože je potřeba, aby každý nějak přispěl k přežití většiny.
A v jednom z oněch menších sídel začíná i náš příběh...

V této místnosti se bude odehrávat volný příběh (podobný jako v místnosti Alianční), kde každý hráč bude mít vlastní postavu, za kterou bude hrát. Samozřejmě, pokud to někoho přestane bavit, může kdykoliv přestat, a naopak, kdokoliv se může v průběhu hry zapojit nově. "Pravidla" této hry se nacházejí ve vývěsním štítu.
Prosím všechny, kdo se chtějí zapojit, aby mi do pošty poslali stručnou představu o své postavě - nebojte se popustit uzdu fantazie, jediná omezení vyplývají z podstaty světa, v němž se příběh odehrává.
Momentálně hrající: Mellor (Michael Učitel), Araziel (James Boldon), Spider, Skřítek (Dur Vi Lham), Vórima (Dráp), Vever (Essa)

Místnost má od 21:56:11  14. 08. 2002 pronajatou Quadrix

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Mellor, vloženo 14:49:20  02. 09. 2009

Co dát na to anketku? :o) Aby to trochu oživilo. Aspoň bude legrace.

Skritek, vloženo 13:49:53  02. 09. 2009

Podaří se - nepodaří se Lhamovi uvolnit Učitelovu "přilepenou" ruku?

Skritek, vloženo 00:49:09  31. 08. 2009

Lham se přiblíží k Učiteli, prohlíží si místo, kde má přilepenou ruku a spatří, že je sevřena jakoby v kleštích slizovité hmoty obalující kostru.
Opatrně zkouší ruku odlepit, ovšem bez úspěchu.
Psovitý humanoid si něco pro sebe potichu zavrčí, vytáhne z pod košile zálesáckou dýku a pokouší se kuchat do slizovité hmoty, aby se ruka uvolnila.

Vever, vloženo 23:43:18  28. 08. 2009

Essa přestane ohmatávat spáry kolem kamene, zakrývajícího vchod, (předpokládám, že se to nehne) rychle vyndá z batohu pytlíček s čímsi a přes obličej si ováže šátek tak, že jsou vidět jen oči. Pak se pomaloučku vydá po schodech nahoru.

Mellor, vloženo 23:22:14  28. 08. 2009

"Cože?" Ozve se znovu Michael a na chvilku zanechá cukatury, aby se mohl ohlédnout na chlupatého Lhama. "A jak se tam mám sakra dostat!" namítne. Aby jeho slova měla důraz, pořádně zacuká postiženou rukou.

Skritek, vloženo 22:45:32  28. 08. 2009

"Pffffft, ticho!", zavrčí Lham pozorujíc hlavu stvůry, "K tomu floupu, pomalu, kolem zdi a fadne prudke pohyby.", snaže se mluvit tak, aby jej ostatní slyšeli, ovšem zároveň nevyrušit neznámé nebezpečí.

Mellor, vloženo 22:30:17  28. 08. 2009

"Sakra," povídá hlasitě Michael a cuká sebou. "Sakra. Nemůžu hnout s rukou!"
Opatrně odhodí baterku za sebe a snaží se odtrhnout.

Legolas Craft, vloženo 18:12:41  22. 08. 2009

Náhle se v místnosti rozsvítí. Lham ani Michael chvíli nic nevidí. Essa, která je dole v chodbě je na tom výrazně lépe.

Když oči přivyknou tmě, vidí Lham, že učitel se k potvoře... přilepil. Hala je obrovská, podlaha i zdi jsou tvořeny asi metr širokými čtvercovými deskami snad z mramoru... Na jejím opačném konci je jakýsi sloup, v průměru tak 6 metrů. Po obvodu haly vidíte několik desítek míst, která zřejmě bývala dveřmi. Teď jsou však zatarasená kamennými deskami stejně jako ty, kterými jste přišli. Jinak je hala, zdá se, zcela prázdná.

A opět, zdálo se vám to, nebo se ta stvůra skutečně neklidně pohnula?

Mellor, vloženo 17:26:16  21. 08. 2009

Q: Mnojo.. kdo se má v těch jménech vyznat :o) (To je jako Quadrix a Sikar.. skoro to samé :o))
Takže všichni - všechno to dělal Michael, hledal Roberta. Robert nedělal nic. Tak.

Vever, vloženo 16:20:05  21. 08. 2009

Hned, jak Essa uvidí, že kostra už není kostrou opět zhasne a tak rychle a tiše, jak to jen potmě jde, seběhne schody dolů, co nejdál od potvory.

Quadrix, vloženo 15:12:25  21. 08. 2009

Mellor: Nezaměňuješ náhodou průběžně Roberta a Michaela? ;o)

Mellor, vloženo 13:15:47  21. 08. 2009

Michael se při první ráně polekaně zapotácel. Klesl na kolena a během následujího hluku rychle přejížděl okolí baterkou, snaže se proniknout do tmy pod schody.
Nastalo ticho. Robert sledoval kužel světla, který v mnoha směrech protínal zvířený prach.
"Roberte!" zavolal dolů. Echo.
Robert se neozval, a Robert po chvilce svícení do tmy pozvedl baterku ke kostře, která již kostrou nebyla.
"Úžasné.." zašeptal a natáhl ruku, aby se podivně sliznatého objektu dotkl..

Legolas Craft, vloženo 12:23:43  21. 08. 2009

Ber to i ako odpověď tobě, vidíte zhruba totéž :)

Skritek, vloženo 11:58:55  21. 08. 2009

Ha, s Legolasem jsme se minuli, chtěl jsem tím navázat na Vever. Nevadí, i tak se dá navázat :-)

Skritek, vloženo 09:52:50  21. 08. 2009

Lham leží na zemi v bezvědomí a po chvíli se začíná probírat. Pamatuje si jen silný náraz do hlavy a poté tmu. Na zemi neleží žádný předmět, který by spadl či jej do hlavy uhodil. Lham se pomalu zvedá, zdá se trochu otřesen a nedůvěřivě se rozhlíží.

Legolas Craft, vloženo 09:36:52  21. 08. 2009

Krom toho, že už nezaznamenávate žádné zvuky ze schodů, po kterých odešel Robert vidíte dvě změny. Nemůžete se vrátit cestou, kterou jste přišli - místo vchodu je masivní kamenný blok, zřejmě spuštěný z horní části dveří, což udělalo tu ránu.

Druhá změna je v tom, že ta potvora uprostřed místnosti už není kostra (nebo nikdy nebyla?). Všude kam dohlédnete vypadá její tělo až příliš v pořádku na to, abyste se cítili bezpečně. Ha, nepohnula se teď?!?

Vever, vloženo 23:32:20  20. 08. 2009

Ale s radostí :)

Essa okamžitě po první ráně zhasne baterku, aby nebyla snadný cíl a rozhlíží se po čemkoliv nebezpečném okolo. Pár minut po poslední ráně znovu rozsvítí, jako první zkontroluje, kde se nachází Lham a pak začne koukat po okolí, co všechno se změnilo.

Legolas Craft, vloženo 08:41:26  20. 08. 2009

Zezdola se ozvala poměrně velká rána a pak už nic. Nevidíte světlo Robertovy svítilny a jedinou odpovědí na vaše volání byly podobné rány ozývající se z tmavých koutů haly. S jednou takovou se zavřely dveře, kterými jste přišli. Pak se rozhostilo ticho. I když...

No tak, pojďme si hrát :)

Felix, vloženo 18:41:39  12. 08. 2009

Škodoucí se stébla chytá.

Skritek, vloženo 09:17:26  12. 08. 2009

Pravda, začíná se to tu rozpadat. Škoda škodoucí.

««   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   »»

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php